Показати схожі тендери

Закупівля Промислові гази в балонах від Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-10-16-006417-c
План UA-P-2020-09-18-001639-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 04.11.2020 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 170 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
141.7 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2020 15:00 до 28.10.2020 23:59
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2020 13:39
до 22.10.2020 15:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2020 23:59
до 30.10.2020 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2020 10:47
до 04.11.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 30.10.2020 10:47
-
Період уточнень
з 16.10.2020 13:39 до 22.10.2020 15:00
Період кваліфікації
з 28.10.2020 23:59 до 30.10.2020 10:47
Період кваліфікації
з 28.10.2020 23:59 до 30.10.2020 10:47
Основні параметри
Промислові гази в балонах
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 1 до Документації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій зазначена в документації. Питома вага критеріїв не передбачається.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 600 (метри кубічні)
кисень газоподібний
Опис предмета закупівлі
кисень газоподібний
Код ДК 021:2015
24111900-4 - Кисень
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 12 (метри кубічні)
Азот газоподібний
Опис предмета закупівлі
Азот газоподібний
Код ДК 021:2015
24111700-2 - Азот
Кількість
12
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.
Документи закупівлі
16.10.2020 13:38
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордієнко Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
0552 48-14-88
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728533
Повна назва
Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИА-НИКА"
Пропозиція:
12 500 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.10.2020 10:47 по 04.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником не надано довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію про те, що до Учасника не застосовувалися у попередніх господарських відносинах з Замовником оперативно-господарські санкції відповідно до вимог ч.1 ст.237 Господарського кодексу України. 2. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником не надано документ, який підтверджує реєстрацію платника податку (витягу з реєстру платників податку на додану вартість та/або витягу з реєстру платників єдиного податку). Замість вказаних документів Учасником надано Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість всупереч вимог чинного законодавства та вимог Оголошення. Законом України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міністерства доходів і зборів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Міністерства доходів і зборів від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення». Таким чином, надане Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість не відповідає вимогам Оголошення. 3. Згідно пункту 5 Розділу І та пункту 1 Розділу ІІІ Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 1 до Документації) без зазначення «Назва виробника (торгівельна марка) Товару». 4. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано заповнену форму «Пропозиція», складену відповідно Додатку 2 до Документації без зазначення «Назва виробника (торгівельна марка)» Товару. Підстава: п.1) ч.13 ст.14 Закону
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 170 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2020 23:59
Замовник:
Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Контактний телефон:
0552 48-14-88
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 170 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2020 23:59
Замовник:
Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Контактний телефон:
0552 48-14-88
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності