Закупівля капітальний ремонт по заміні вікон в Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13 від Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.10.2020 18:05до 02.11.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2020 18:05
до 23.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2020 18:05
до 29.10.2020 00:00
Період уточнень
з
16.10.2020 18:05
до
23.10.2020 00:00
Період оскарження
з
16.10.2020 18:05
до
29.10.2020 00:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Основні параметри
капітальний ремонт по заміні вікон в Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
капітальний ремонт по заміні вікон в Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Код ДК 021:2015
45420000-7 -
Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Дата постачання по
10.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Фінансування виконаних робіт здійснюється після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника.
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3).
У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок.