Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп"ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп"ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53 від БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА ТА КОМП"ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-15-004403-c
План UA-P-2020-10-15-001625-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2020 11:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.11.2020 13:03
Закінчення аукціону 02.11.2020 13:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
850 111 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 503.33 грн. (3,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2020 12:00 до 30.10.2020 23:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2020 12:00
до 20.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2020 12:00
до 26.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.11.2020 13:03
до 02.11.2020 13:24
Завершено
Період кваліфікації
з 02.11.2020 13:24
до 16.11.2020 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.11.2020 12:03
до 27.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.11.2020 10:55
до 28.12.2020 11:01
Період уточнень
з 15.10.2020 12:00 до 20.10.2020 00:00
Період оскарження
з 15.10.2020 12:00 до 26.10.2020 00:00
Період аукціону
з 02.11.2020 13:03 до 02.11.2020 13:24
Період кваліфікації
з 02.11.2020 13:24 до 16.11.2020 10:55
Період кваліфікації
з 02.11.2020 13:24 до 16.11.2020 10:55
Основні параметри
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород - Дністровський , вул. Першотравнева, 53, вул. Незалежності, 47 В
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
15.10.2020 12:01
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Ожеван
Електронна пошта
Телефон
+380980815029
Замовник
ЄДРПОУ
00728546
Повна назва
БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Поштовий індекс
67700
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Білгород-Дністровський
Адреса
вул. Першотравнева, буд. 53
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Подоляк М.С.
Пропозиція:
840 429 грн.
Учасник:
ПП "ОХОРОНА-004"
Пропозиція:
838 082.18 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.11.2020 12:03 по 10.11.2020 13:57
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.11.2020 12:03
-
02.11.2020 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Охорона-004" в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-15-004403-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - в складі пропозиції ПП "Охорона-004" надано керівництво по експлуатації, сертифікат та свідоцтво на МЕГАОММЕТР ЭС0210-Г, та керівництво по експлуатації, сертифікат та свідоцтво на ОММЕТР ЭС0212, але в складі пропозиції відсутня декларація відповідності або паспорт на МЕГАОММЕТР ЭС0210-Г та ОММЕТР ЭС0212; - в складі пропозиції ПП "Охорона-004" надано Протокол №15-2020, що підтверджує проходження навчання працівниками підприємства ПП "Охорона-004" навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», та надано Витяг з протоколу №80-22-20, який підтверджує проходження навчання працівниками підприємства ПП "Охорона-004" навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та Загальний курс з охорони праці, але в складі пропозиції відсутнє підтвердження проходження навчання працівниками ПП «Охорона-004» відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)»; - в складі пропозиції ПП "Охорона-004" надано сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України; сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України; сертифікат, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України, але в складі пропозиції відсутній звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: "1.2. Учасник повинен забезпечити обов’язкову наявність: омметра, мегомметра, імітатора тепла та диму (надати в складі пропозиції копії паспортів або декларації про відповідність)"; - відповідно до пункту 2.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надати: "2.3. Копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», перевірки знань відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)» щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку"; - відповідно до пункту 1.8 Додатку 4 до Тендерної документації передбачено надати : "1.8. Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України.". 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -надати копію паспорта або декларацію відповідності на МЕГАОММЕТР ЭС0210-Г та ОММЕТР ЭС0212; - надати копії протоколів (або копії виписок з протоколів) щодо перевірки знань відповідно до вимог НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)» щодо працівників ПП «Охорона-004», зазначених у довідці про наявність працівників №20 від 29.10.2020 року; - надати звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Створено
04.11.2020 16:01
Надати до
05.11.2020 16:01
Період вимог/скарг з 10.11.2020 14:38 по 21.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
10.11.2020 14:38
-
10.11.2020 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.11.2020 10:55 по 27.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.11.2020 10:55
-
Звіт про оцінку
10.11.2020 14:39
Витяг з ЄДР
10.11.2020 14:39
Витяг з ЄДР
10.11.2020 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Подоляк Михайло Степанович в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-15-004403-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав не завірені копії паспорту та РНОКПП; - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для надання послуг Білгород-Дністровському морському рибопромисловому коледжу; - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав виписки з протоколів №29.10/19-1 та №29.10/19-2. Згідно даних протоколів, дата наступної перевірки знань 29.10.2020 р.; - в складі пропозиції учасник ФОП Подоляк Михайло Степанович надав копії посвідчень про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В для двох електромонтерів, налагоджувальника КВПіА та напругою до та понад 1000 В для керівника робіт. Згідно даних посвідчень, дата наступної перевірки знань 29.10.2020 р. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено: "1.4. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.. Повноваження фізичних осіб-підприємців підтверджуються завіреною копією паспорту (заповнені сторінки)/ ID-картки та РНОКПП."; - відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації передбачено надати: "7.1. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства. Або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)."; - відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надати : "2.2. Копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ), щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку"; - відповідно до підпункту 2.8 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено надати : "2.8. Копії посвідченнь про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки для електромонтера та налагоджувальника КВПіА та не нижче 4-ї групи електробезпеки для керівника робіт)". 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати завірені копії паспорту (заповнені сторінки) та РНОКПП, а також рішення про невикористання печатки в господарській діяльності; - надати інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); - надати копії протоколів (або копії виписок з протоколів): перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), правил улаштування електроустановок (ПУЕ), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ), щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку, котрі дійсні на даний час; - надати копії посвідченнь про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В (не нижче 3-ї групи електробезпеки для електромонтера та налагоджувальника КВПіА та не нижче 4-ї групи електробезпеки для керівника робіт), котрі дійсні на даний час. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Створено
13.11.2020 13:17
Надати до
14.11.2020 13:17
Угоди
UA-2020-10-15-004403-c-c2
Підписаний і діє
Номер
36
840 429 грн.
840 429 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.12.2020
Строк дії договору з
28.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53
Номенклатура
Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних оповіщень на об’єктах: гуртожиток Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності, 47 В та навчальний корпус Білгород-Дністровського коледжу природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій, Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, вул. Першотравнева, 53
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.12.2020 11:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
850 111 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2020 23:00
Замовник:
БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Контактний телефон:
+380980815029
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
850 111 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2020 23:00
Замовник:
БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ, БУДІВНИЦТВА ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Контактний телефон:
+380980815029
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності