Показати схожі тендери

Закупівля Cортиментовоз з гідроманіпулятором від ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-10-12-008599-c
План UA-P-2020-10-12-005316-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2020 18:39
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.11.2020 12:53
Закінчення аукціону 24.11.2020 13:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 900 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.10.2020 18:43 до 12.11.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 12.10.2020 18:43
до 02.11.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.10.2020 18:43
до 08.11.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 12.11.2020 20:00
до 24.11.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.11.2020 12:53
до 24.11.2020 13:14
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2020 13:14
до 25.11.2020 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2020 16:14
до 06.12.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2020 16:14
до 07.12.2020 18:39
Період уточнень
з 12.10.2020 18:43 до 02.11.2020 00:00
Період оскарження
з 12.10.2020 18:43 до 08.11.2020 00:00
Період аукціону
з 24.11.2020 12:53 до 24.11.2020 13:14
Період кваліфікації
з 12.11.2020 20:00 до 24.11.2020 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2020 13:14 до 25.11.2020 16:14
Період кваліфікації
з 24.11.2020 13:14 до 25.11.2020 16:14
Основні параметри
Cортиментовоз з гідроманіпулятором
Assortment truck with hydraulic manipulator
Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою.
During the procurement procedure, tender proposals are prepared in Ukrainian.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Cортиментовоз з гідроманіпулятором
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Assortment truck with hydraulic manipulator
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
93490, Україна, Луганська область, Сиротине, вул. Миру, буд. 86
Дата постачання по
25.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару
Документи закупівлі
-
04.11.2020 23:24
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Шамова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shamova Anna
Електронна пошта
Телефон
380954052347
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Запара Володимир
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zapara Vladimir
Електронна пошта
Телефон
+380508155160
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
35240119
Назва (англійською мовою)
GovE Luhansk Regional Departament of Forestry and Hunting
Повна назва
ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Повна назва (англійською мовою)
GovE Luhansk Regional Departament of Forestry and Hunting
Поштовий індекс
93416
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Адреса
вулиця Новікова, будинок 15/356
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Укравтокомплект лтд"
Пропозиція:
2 885 500 грн.
Учасник:
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
Пропозиція:
2 880 000 грн.
Прекваліфікація
ТОВ "Укравтокомплект лтд" : [email protected]
2 885 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
12.11.2020 20:01
Витяг з ЄДР
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" : [email protected]
2 880 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
12.11.2020 20:01
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.11.2020 16:14 по 06.12.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Протокол
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
25.11.2020 16:14
-
24.11.2020 13:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-10-12-008599-c-c1
Підписаний і діє
Номер
Договір №26
2 880 000 грн.
2 400 000 грн.
З ПДВ
Підписано
07.12.2020
Строк дії договору з
07.12.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
Cортиментовоз з гідроманіпулятором
Номенклатура
Cортиментовоз з гідроманіпулятором
Кількість
1
Одиниця виміру
од.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.12.2020 18:39
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-07-000002
Дата створення проекту
07.12.2020 10:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.12.2020 12:03
Дата публікації висновку про результати
14.12.2020 16:40
Дата завершення усунення порушень
30.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
30.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 877-21-90
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Луганська
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.12.2020 № 77 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 07.12.2020 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2020-10-12-008599-с 12.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.12.2020 00:00
Документи рішення
07.12.2020 12:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон, Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Луганського обласного управління лісового та мисливського господарства (далі - Замовник); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.11.2020 № 54; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтокомплект лтд» (далі - ТОВ «Укравтокомплект лтд»), приватного підприємства «АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.11.2020 № 77; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.12.2020 № 26. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація на закупівлю сортиментовоза складена із суперечностями в частині встановлення вимог щодо дати виробництва предмета закупівлі та гарантійного строку експлуатації товару. Так Замовником у пункті 1 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що сортиментовоз повинен бути новий, у стандартному заводському виконанні, виробництва не раніше 2019 року. Водночас серед вимог додатку 2 (на сторінці 27 тендерної документації) зазначено: «дата виробництва – не пізніше 2020 року». Також у додатку 2 Замовник визначив, що гарантійний строк експлуатації сортиментовозу повинен становити: не менше 12 місяців або не менше 100 000 км пробігу, в залежності від того, яка з подій наступить раніше. При цьому в проекті договору (додаток 4 тендерної документації) зазначено: встановлений Постачальником для транспортних засобів гарантійний строк становить 12 місяців або 50 000 км. пробігу (починаючи з моменту передачі Товару Замовнику), залежно від того, яка подія наступить раніше. Крім цього встановлено, що Замовник у тендерній документації не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів - 133 тисячам євро. Таким чином в залежності від очікуваної вартості, Замовник обов’язково додатково оприлюднює оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, саме у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону. Поряд з цим, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує межі встановлені в частині третій статті 10 Закону, замовник зобов’язаний здійснювати таку закупівлю з дотриманням відповідних вимог Закону. Проте Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення закупівлі сортиментовозу, очікуваною вартістю 2 900 000,00 грн додатково оприлюднено англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону. Разом з цим моніторингом установлено, що в пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо підтвердження відповідності Учасника умовам технічної специфікації шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Однак ТОВ «Укравтокомплект лтд» у складі тендерної пропозиції не надав жодного з вищезазначених документів щодо підтвердження якості запропонованого товару, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Також ТОВ «Укравтокомплект лтд» у складі тендерної пропозиції не надано порівняльну таблицю технічних характеристик з відповідним письмовим обґрунтуванням переваг предмету пропозиції, чим порушено вимоги додатку 2 тендерної документації. Крім цього встановлено, що Замовник у підпункті 12 пункту 3 розділу V тендерної документації встановив вимогу до учасників в частині надання довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує наявність у учасника-резидента відкритого на його ім’я в органах Державної казначейської служби небюджетного рахунка. У разі відсутності такого рахунка учасник-резидент надає довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, такий учасник зобов’язується не пізніше дати укладення договору відкрити в установленому законодавством порядку на своє ім’я вищезазначений не бюджетний рахунок в органах Державної казначейської служби. Водночас ТОВ «Укравтокомплект лтд» у складі тендерної пропозиції не надав довідку щодо відкритого на його ім’я в органах Державної казначейської служби небюджетного рахунка або довідку відповідно якої зобов’язується не пізніше дати укладення договору відкрити в установленому законодавством порядку на своє ім’я вищезазначений не бюджетний рахунок в органах Державної казначейської служби, чим порушив вимогу підпункту 12 пункту 3 розділу V тендерної документації. Однак Замовник на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922 не відхилив та допустив до оцінки ТОВ «Укравтокомплект лтд», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав із ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укравтокомплект лтд» встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
14.12.2020 00:00
Дата публікації
14.12.2020 16:40
Документи висновку
14.12.2020 16:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Пояснення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-12-008599-c 1. Щодо дати виробництва сортиментовозу. Дійсно, Замовником у пункті 1 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що сортиментовоз повинен бути новий, у стандартному заводському виконанні, виробництва не раніше 2019 року. Водночас серед вимог додатку 2 (на сторінці 27 тендерної документації) зазначено: «дата виробництва – не пізніше 2020 року». Отже, вимогу про виробництво 2019 року слід вважати механічною опискою при розробленні тендерної документації, більш того саме у цьому ж додатку 2 до тендерної документації зазначена дата виробництва, яка є вирішальною, а саме 2020 рік, яку учасники при поданні своїх тендерних пропозицій взяли до уваги надавши підтверджуючи документи в складі тендерних пропозиції та зазначивши 2020 рік виробництва. Таким чином, ця механічна описка не вплинула на зміст тендерних пропозиції учасників. 2. Щодо гарантійного строку експлуатації сортиментовозу. Дійсно, у додатку 2 Замовник визначив, що гарантійний строк експлуатації сортиментовозу повинен становити: не менше 12 місяців або не менше 100 000 км пробігу, в залежності від того, яка з подій наступить раніше. При цьому в проекті договору (додаток 4 тендерної документації) зазначено: встановлений Постачальником для транспортних засобів гарантійний строк становить 12 місяців або 50 000 км. пробігу (починаючи з моменту передачі Товару Замовнику), залежно від того, яка подія наступить раніше. Але, вимогу про пробіг не менше 100 000 км слід вважати механічною опискою при розробленні тендерної документації, також це жодним чином не впливає на технічні характеристики предмету закупівлі, більш того визначальним є те, що у підписаному сторонами договорі зазначено 50 000 км. пробігу, що є вірним. Отже, ця механічна описка не вплинула на зміст тендерних пропозиції учасників, з переможцем договір про закупівлю укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 3. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено: «Крім цього встановлено, що Замовник у тендерній документації не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Але, підпунктом ІІ, пункту 5, розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації зазначено увесь перелік вимог до переможця процедури закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), також наявна інформація про надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; (сторінки 9-10 тендерної документації). Отже, висновок про наявність порушення, нібито не встановленої вимоги до переможця торгів щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону - є помилковим. 4. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено про невірно визначену процедуру закупівлі сортиментовозу, очікуваною вартістю 2 900 000,00 грн. З цього приводу, маємо нагадати, що 19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708) у якому зазначено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 3 статті 10 Закону визначено, що «оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі». Законом чітко визначені вартісні межі закупівель та типи процедур, які можуть при цьому застосовуватись. Відповідно до плану закупівель на підприємстві за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби визначена ще одна закупівля, а саме Автоцистерна пожежна АЦ-8-50(63022)-530М або еквівалент з очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн. (номер закупівлі UA-2020-10-13-003405-b). Тобто, за кодом ДК 021:2015:34140000-0 оголошено дві різні процедури закупівлі загальною очікуваною вартістю 9 900 000,00 грн. Отже, замовником вірно визначено всі процедури закупівлі, а висновок про наявність порушення, нібито не вірно визначеної процедури закупівлі - є помилковим. 5. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено про установлення вимог щодо підтвердження відповідності Учасника умовам технічної специфікації шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно Додатку 2 тендерної документації та в пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації зазначив «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.» Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Але у Додатку 2 до тендерної документації Замовник не посилається на конкретні маркування, та не встановлює вимог про надання протоколу випробувань чи сертифікат або вимагає якісь певні екологічні характеристики, а лише зазначає, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо). Учасник у складі своєї пропозиції має письмово підтвердити відповідність запропонованого товару даним технічним вимогам. Отже, висновок про наявність порушення - є помилковим. 6. Щодо порівняльної таблиці. Згідно вимог тендерної документації, замовником не вимагалося від учасників надання порівняльної таблиці. Ця вимога застосовується тільки у разі пропозиції еквіваленту товару або товару, що за показниками є кращим та/або економічно вигідним, ніж заявлено Замовником. Учасники процедури закупівлі ТОВ "Укравтокомплект лтд" та ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" у своїх тендерних пропозиціях не пропонували еквіваленту товару, тому порівняльні таблиці не є обов’язковими. 7. Щодо ствердження про відсутність у учасника ТОВ «Укравтокомплект лтд» в тендерній пропозиції довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує наявність у учасника-резидента відкритого на його ім’я в органах Державної казначейської служби небюджетного рахунка. Учасник ТОВ «Укравтокомплект лтд» в складі своєї тендерної пропозиції надав файл «7. Інші документи, передбачені тендерною документацією.pdf» з наявністю Гарантійного листа за вих. номером 09/2020 від 27.10.2020 року Виходячи із вищенаведеного Замовник вважає, що опис порушень є необґрунтованим та має висновок по порушенням, яких на справді не має. За даною процедурою відсутні порушення які б підлягали виправленню та відсутні підстави для розривання договору. Зазначимо, що тендерний комітет при здійсненні закупівель додержується усіх принципів, які закріпленні статтею 5 Закону.
Дата публікації
18.12.2020 13:52
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2020 20:00
Замовник:
ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Контактний телефон:
380954052347
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.11.2020 20:00
Замовник:
ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Контактний телефон:
380954052347
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності