Показати схожі тендери

Закупівля Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-10-04-000248-a
План UA-P-2020-10-04-000408-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.11.2020 16:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.10.2020 13:12
Очікувана вартість:
4 328 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 000 грн. (0,21 %)
Вартість подання пропозиції:
4 692 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.10.2020 20:36 до 04.11.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.10.2020 20:36
до 25.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.10.2020 20:36
до 31.10.2020 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 20.10.2020 13:12
-
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2020 12:50
до 05.11.2020 20:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2020 19:38
до 16.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2020 20:07
до 26.11.2020 16:36
Період уточнень
з 04.10.2020 20:36 до 25.10.2020 00:00
Період оскарження
з 04.10.2020 20:36 до 31.10.2020 00:00
Період аукціону
з 20.10.2020 13:12
Період кваліфікації
з 04.11.2020 12:50 до 05.11.2020 20:07
Період кваліфікації
з 04.11.2020 12:50 до 05.11.2020 20:07
Основні параметри
Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти
Електротехнічне обладнання
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 128 000 грн.
Комплект обладнання «Зварювальне виробництво»
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання «Зварювальне виробництво»
Примітки
Електротехнічне обладнання
Очікувана вартість
2 128 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21280,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
60 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2020 11:20
Закінчення аукціону
04.11.2020 11:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Автомеханіка
Пропозиція:
2 128 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МКОМ"
Пропозиція:
2 122 700 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2020 11:20
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
900 000 грн.
Комплект обладнання «Будівельне обладнання»
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання «Будівельне обладнання»
Примітки
Електротехнічне обладнання
Очікувана вартість
900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
895 488 грн.
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
1 300 000 грн.
Комплект обладнання «Автомобільний транспорт»
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання «Автомобільний транспорт»
Примітки
Електротехнічне обладнання
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2020 12:29
Закінчення аукціону
04.11.2020 12:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Автомеханіка
Пропозиція:
1 299 801.6 грн.
Учасник:
ТОВ "МКОМ"
Пропозиція:
1 299 880 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2020 12:29
Документи закупівлі
27.10.2020 11:05
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Сологуб
Електронна пошта
Телефон
+380442482244,+380952001590
Сайт:
http://rz-kor-src.kyiv-oblosvita.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
32792069
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Поштовий індекс
08150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Києво-Святошинський р-н, м. Боярка
Адреса
вул. Шкільна, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання «Зварювальне виробництво»
Період вимог/скарг з 05.11.2020 19:38 по 16.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.11.2020 19:38
-
Звіт про оцінку
04.11.2020 12:50
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Комплект обладнання «Будівельне обладнання»
Лот № 3 Комплект обладнання «Автомобільний транспорт»
Період вимог/скарг з 05.11.2020 20:07 по 16.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.11.2020 20:07
-
Звіт про оцінку
04.11.2020 12:51
Витяг з ЄДР
04.11.2020 12:51
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-10-04-000248-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24111
2 122 700 грн.
1 768 916.67 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2020
Строк дії договору з
24.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Номенклатура
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.11.2020 16:36
-
Підписаний договір
UA-2020-10-04-000248-a-c2
Підписаний і діє
Номер
24-11
1 299 801.6 грн.
1 083 168 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2020
Строк дії договору з
24.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Номенклатура
Електротехнічне обладнання (Створення навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням в закладах професійно-технічної освіти)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.11.2020 13:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-19-000160
Дата створення проекту
19.11.2020 17:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.11.2020 17:20
Дата публікації висновку про результати
09.12.2020 17:32
Дата завершення усунення порушень
24.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.11.2020 № 325 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 19.11.2020 № 325 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 66 UA-2020-10-04-000248-a 04.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.11.2020 00:00
Документи рішення
19.11.2020 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 грудень 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену 04.10.2020 (в новій редакції від 27.10.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 04.11.2020, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою на закупівлю від 05.11.2020 № 96 та № 97, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МКОМ» (далі – ТОВ «МКОМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомеханіка» (далі – ТОВ «Автомеханіка»), повідомлення про намір укласти договори від 05.11.2020, договір про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти від 24.11.2020 № 24-11 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 24.11.2020 № 1. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої стаття 4 Закону річний план закупівель не містить назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів). Також встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції за лотом № 2: «Будівельне обладнання» 30 000,00 грн або 3,33 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та за лотом № 3: «Автомобільний транспорт» 40 000,00 грн або 3,077 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Крім того установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у частині другій «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагає дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII, який втратив чинність на підставі Закону України від 06.12.2019 № 361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МКОМ» за лотом 1 – Комплект обладнання «Зварювальне виробництво» установлено наступне. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації Замовник визначив форму «Тендерної пропозиції», учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи. Проте ТОВ «МКОМ» в склади тендерної пропозиції надав інформацію за формою «Тендерна пропозиція» від 03.11.2020 № 37 яка не містить інформації щодо місця реєстрації, чим не дотримано вимоги пункту 5 Додатку 5 тендерної документації. Відповідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник визначив вимогу про надання у складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції проекту Договору із зазначенням порядку змін його умов (викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений та засвідчений з боку учасника. Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «МКОМ» надав проект Договору із зазначенням порядку змін його умов без заповнення загальної частини з свого боку, чим не дотримався вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник, за лотом 1 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МКОМ» та прийняв рішення про намір укласти з цим учасником договір. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомеханіка» за лотом 3 – Комплект обладнання «Автомобільний транспорт» установлено наступне. Відповідно пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1.3 Додатку № 2 тендерної документації Замовник визначив, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті (інформація надається у вигляді окремої довідки в довільній формі щодо кожної із зазначених підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті). Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено до 04.11.2020 року 00:00. Дану інформацію учасник ТОВ «Автомеханіка» оприлюднив в електронній системі закупівель 06.11.2020, чим не дотримав вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1.3 Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» відсутня інформація, що вимагалась пунктом 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Проте, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником, за лотом 3 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Автомеханіка» та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, установлено порушення пункту 2 частини другої стаття 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 та абзацу третього частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МКОМ» (лот 1) та ТОВ «Автомеханіка» (лот 3), установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 2 частини другої стаття 4, абзацу першого частини третьої статті 22 та абзацу третього частини першої статті 25 Закону , а також усунення порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договорів (лот 1 та лот 3) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.12.2020 00:00
Дата публікації
09.12.2020 17:32
Документи висновку
09.12.2020 17:32
-
Оскарження в суді
Відомості про справу Київський окружний адміністративний суд Єдиний унікальний номер справи 320/13870/20 Адміністративний позов Номер провадження П/320/13870/20 Дата реєстрації 23.12.2020
Дата публікації
24.12.2020 10:57
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо заперечення до висновку офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-04-000248-a, файли додаються
Дата публікації
16.12.2020 17:13
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 328 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Контактний телефон:
+380442482244,+380952001590
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 328 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Контактний телефон:
+380442482244,+380952001590
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності