Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт фасаду двоповерхового корпусу Стеблівського психоневрологічного інтернату (першого,другого,третього та четвертого відділення) з енергозберігаючим ефектом за адресою вул.Козацька,34 смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області від КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-28-005712-a
План UA-P-2020-09-28-005466-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 12.12.2020 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.10.2020 15:54
Закінчення аукціону 15.10.2020 16:39
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 135 530 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 948.71 грн. (0,7 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.09.2020 14:29 до 14.10.2020 14:25
Завершено
Період уточнень
з 28.09.2020 14:29
до 04.10.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.09.2020 14:29
до 10.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.10.2020 15:54
до 15.10.2020 16:39
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.10.2020 16:39
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2020 09:58
до 13.11.2020 00:00
Період уточнень
з 28.09.2020 14:29 до 04.10.2020 00:00
Період оскарження
з 28.09.2020 14:29 до 10.10.2020 00:00
Період аукціону
з 15.10.2020 15:54 до 15.10.2020 16:39
Період кваліфікації
з 15.10.2020 16:39
Основні параметри
Капітальний ремонт фасаду двоповерхового корпусу Стеблівського психоневрологічного інтернату (першого,другого,третього та четвертого відділення) з енергозберігаючим ефектом за адресою вул.Козацька,34 смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області
Відповідно до умов Договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника - 19451, Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район, селище міського типу Стеблів, ВУЛ. КОЗАЦЬКА, будинок 34. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 677.65
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт фасаду двоповерхового корпусу Стеблівського психоневрологічного інтернату (першого,другого,третього та четвертого відділення) з енергозберігаючим ефектом за адресою вул.Козацька,34 смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області
Код ДК 021:2015
45320000-6 - Ізоляційні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
19451, Україна, Черкаська область, смт.Стеблів, вул. Козацька,34
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється згідно додатку до договору №7 "Графік фінансування"
Документи закупівлі
-
28.09.2020 14:32
-
28.09.2020 14:32
-
28.09.2020 14:30
-
28.09.2020 14:30
-
28.09.2020 14:30
-
28.09.2020 14:29
-
28.09.2020 14:29
-
28.09.2020 14:29
-
28.09.2020 14:29
-
28.09.2020 14:29
-
Скасування
12.12.2020 00:01
Були виявлені порушення Закон України «Про публічні закупівлі» ,які не можливо усунути , тому було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі ДК 021:2015 код 45320000-6 Капітальний ремонт фасаду двоповерхового корпусу Стеблівського психоневрологічного інтернату (першого,другого,третього та четвертого відділення) з енергозберігаючим ефектом за адресою вул.Козацька,34 смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області очікуваною вартістю 4135530,00 грн. Та оприлюднити рішення на веб-порталі У
01.12.2020 18:01
-
01.12.2020 18:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Гальчун
Електронна пошта
Телефон
+380988678127
Замовник
ЄДРПОУ
03189724
Повна назва
КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Поштовий індекс
19451
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
смт. Стеблів
Адреса
вул. Козацька, 34
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДЛАЙТ"
Пропозиція:
4 005 562.36 грн.
Учасник:
ТОВ БК Будцентр
Пропозиція:
3 931 462.8 грн.
Учасник:
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
Пропозиція:
3 470 000 грн.
Учасник:
ТОВ ВЕЛОЙТ ПЛЮС
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"
Пропозиція:
2 500 000 грн.
Учасник:
ФОП "ШИНКАРЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
2 499 999.99 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.10.2020 9:58 по 02.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
22.10.2020 09:58
-
15.10.2020 16:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.10.2020 13:29 по 08.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
28.10.2020 13:29
-
22.10.2020 09:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.11.2020 11:15 по 13.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.11.2020 11:15
-
Звіт про оцінку
28.10.2020 13:30
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
01.12.2020 17:14
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-06-000002
Дата створення проекту
06.11.2020 08:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.11.2020 09:24
Дата публікації висновку про результати
16.11.2020 10:21
Дата завершення усунення порушень
01.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Черкаська
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.11.2020 № 208 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 06.11.2020 № 208 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-28-005712-a, 28.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2020 00:00
Документи рішення
06.11.2020 09:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Стеблівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 28.09.2020 (далі – тендерна документація); протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Шинкаренко Алла Володимирівна (далі – ФОП Шинкаренко Алла Володимирівна), товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «РАСАВА» (далі – ТОВ «Фірма «РАСАВА») та товариства з обмеженою відповідальністю «Велойт Плюс» (далі – ТОВ «Велойт Плюс»); протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 22.10.2020 № 51, від 28.10.2020 № 53 та від 02.11.2020 № 54; пояснення Замовника, отримане 11.11.2020 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір. Проведеним аналізом повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель відсутній код згідно з КЕКВ, на порушення пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Аналізом відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 3 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної» пропозиції тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено пункт 11 частини другої статті 22 Закону – строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас встановлено, що пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, чим порушено вимоги частини першої статті 25 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проведеним аналізом тендерних пропозицій встановлено, що Замовником правомірно відхилені тендерні пропозиції ФОП Шинкаренко Алла Володимирівна та ТОВ «Фірма «РАСАВА». Разом з тим, проведеним аналізом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Велойт Плюс», якого визнано переможцем торгів, підлягала відхиленню відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та пунктам 1, 2 частини першої статті 31 Закону. Так, на вимогу пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, ТОВ «Велойт Плюс» не надано гарантійний лист щодо терміну дії тендерної пропозиції. Крім того, проведеним аналізом встановлено, що найменування робіт і витрат зазначених у локальному кошторисі на будівельні роботи, наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Велойт Плюс», не відповідають найменуванню робіт і витратам, визначеним у локальному кошторисі Додатку № 8 «Робочий проект» до тендерної документації. Зокрема, у локальному кошторисі на будівельні роботи Замовника зазначено: дошки підвіконні пластикові 400 мм, а у тендерній пропозиції ТОВ «Велойт Плюс» – 350 мм; перевезення сміття до 5 км, а у тендерній пропозиції ТОВ «Велойт Плюс» – 15 км; утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 150 мм, а у тендерній пропозиції ТОВ «Велойт Плюс» - утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм; улаштування вимощення з бетону товщиною покриття 12,5 см, а у тендерній пропозиції ТОВ «Велойт Плюс» - вимощення з бетону товщиною покриття 10 см; улаштування підстильного шару бетонного 100 мм, а у тендерній пропозиції ТОВ «Велойт Плюс» не зазначено товщину підстильного шару, чим недотримано вимоги пункту 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації та Додатку № 8 «Робочий проект» до тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог частини другої статті 4, пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31, пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.11.2020 00:00
Дата публікації
16.11.2020 10:21
Документи висновку
16.11.2020 10:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно з частиною першою статті 31, пунктом 2 частини першоі? статті 32 Закону Украі?ни "Про публічні закупівлі" (надалі Закону) та відповідно до частини восьмоі? статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку ми маємо оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Слід зазначити, що замовником з приводу поставлених ще 06.11.2020 запитань Держаудитслужбою в системі закупівель Prozorro дані пояснення 11.11.2020 про наступне. За результатами моніторингу Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області виявлені порушення в тендерній документації, які можливо усунути лише шляхом скасування тендерної закупівлі, оскільки з урахуванням положень ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» внесення змін до тендерної документації можливо здійснити лише на стадії подання пропозицій учасниками, а не на стадії укладання договору про закупівлю з визначеним переможцем. Статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Так, відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи зазначені положення, замовник прийматиме рішення про відміну тендеру відповідно до пункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», про що чітко зазначено замовником в наданих ще 11.11.2020 поясненнях. Також наголошую на тому, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, у висновку від 16.11.2020 Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав замовника здіи?снити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31, пунктом 2 частини першоі? статті 32 Закону та відповідно до частини восьмоі? статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Через подання скарги ТОВ "БК Будцентр" від 12 листопада 2020 № UA-2020-09-28-005712-a.b1 до Антимонопольного комітету України автоматично заблокована можливість виконання будь-яких дій замовником в системі закупівель Prozorro, що унеможливлює також виконання рішення контролюючого органу від 16.11.2020 та відміну торгів. З урахуванням вищевикладеного, прошу прийняти вказане до уваги, та замовник зобов’язується усунути порушення шляхом відміни закупівлі при першій же нагоді. Уповноважена особа стеблівського психоневрологічного інтернату: ____________________-Гальчун Ірина Василівна
Дата публікації
23.11.2020 14:41
Документи інформації про усунення порушення
23.11.2020 14:41
-
23.11.2020 14:41
-
23.11.2020 14:42
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення у сфері публічних закупівель усунуті шляхом відміни Замовником торгів.
Результат
Усунуто
Дата публікації
07.12.2020 15:17
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
07.12.2020 15:18
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-28-005712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: з яких підстав у річному плані закупівель відсутній код згідно з КЕКВ? з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)? з яких підстав у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, якщо пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій? з яких підстав пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику? чому не відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ «ВЕЛОЙТ ПЛЮС», якщо на вимогу пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, ним не надано гарантійний лист щодо терміну дії тендерної пропозиції? чому не відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ «ВЕЛОЙТ ПЛЮС», якщо найменування робіт і витрат зазначених у локальному кошторису на будівельні роботи, наданому у складі тендерної пропозиції, не відповідають найменуванню робіт і витратам, визначеним у локальному кошторисі Додатку № 8 «Робочий проект» до тендерної документації. Зокрема, у локальному кошторисі на будівельні роботи Замовника зазначено: дошки підвіконні пластикові 400 мм, а у тендерній пропозиції переможця – 350 мм; перевезення сміття до 5 км, а у тендерній пропозиції переможця –15 км; утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 150 мм, а у тендерній пропозиції переможця - утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм; улаштування вимощення з бетону товщиною покриття 12,5 см, а у тендерній пропозиції переможця - вимощення з бетону товщиною покриття 10 см; улаштування підстильного шару бетонного 100 мм, а у тендерній пропозиції переможця не зазначено товщину підстильного шару. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
06.11.2020 11:46
Орган перевірки
12.11.2020 00:00
Документи повідомлення
06.11.2020 11:46
-
Відповідь
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення Дата: 2020-11-11 00:00:00 Надаємо відповідь на запит про надання пояснень по процедурі закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-28-005712-a) За результатами моніторингу Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області виявлено помилки, допущені Замовником в тендерній документації, з якими Замовник погоджується з огляду на таке. 1)Так у річному плані закупівель відсутній код згідно з КЕКВ. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель, а річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Таким чином, затвердження змін до річного плану та оприлюднення цих змін в електронній системі закупівель має відбуватися у будь-якому разі до завершення закупівлі, та відповідно, до укладання договору з переможцем. 2) Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону у оголошенні про проведення відкритих торгів має бути зазначена інформація, серед іншого, про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі при внесенні змін до тендерної документації. 3) У пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, якщо пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій, зокрема, застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Таким чином, внесення змін до тендерної документації можливо здійснити лише на стадії подання пропозицій учасниками, а не на стадії укладання договору про закупівлю з визначеним переможцем. Разом з тим, статтею 32 Закону визначено перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Так, відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи зазначені положення, замовник прийматиме рішення про відміну тендеру відповідно до пункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Рішеня
11.11.2020 11:34
Замовник
Документи повідомлення
11.11.2020 11:35
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 135 530 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2020 14:25
Замовник:
КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Контактний телефон:
+380988678127
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 135 530 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2020 14:25
Замовник:
КП "Стеблівський психоневрологічний інтернат"
Контактний телефон:
+380988678127
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності