Закупівля Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендер:
UA-2020-09-25-011049-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2020-09-25-011049-a.a1
Дата:
13.10.2020 12:22
Стан:
відхилено
Оскарження рішення Замовника
Згідно протоколу №43 від 12 жовтня 2020р. переможцем в процедурі Закупівлі UA-2020-09-25-011049-a, предметом якої є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», очікувана вартість Закупівлі 70.000 (сімдесят тисяч гривень 00 коп. ) грн., визначено учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович.
Початковою пропозицією учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович була 60 443,00 грн, а остаточною пропозицією, за результатами електронного аукціону є 25,50грн (двадцять п’ять грн п’ятдесят коп.). Учасник знизив свою пропозицію на 99,9996%.
Загальна вартість остаточної пропозиції є максимально неадекватною, з якою Виконавець не зможе виконати умови Договору, що приведе до погіршення стану всього парку техніки Замовника.
Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Закон набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію 19.04.2020.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Частиною чотирнадцятою статті 29 Закону визначено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Вимагаємо від Замовника надати відповідь по наступних пунктах:
Чому замовник не відхилив пропозицію учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович, яка є абсолютно неадекватною та економічно необгрунтованою і яку обгрунтувати неможливо?
По факту такого рішення Замовником, чітко видно зацікавленість саме в цьому Виконавцю, якого визначили переможцем. Тому що в відкритих джерелах інформації, наявні факти що Учасник, якого незаконно визнали переможцем, ФО-П Сетько Олександр Володимирович, має 7 договорів з Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). По факту цього, ми впевнені, що це рішення має всі підстави особистої зацікавленості в обраному Учаснику та порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо: Відмінити рішення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №43 від 12 жовтня 2020р, відхилити пропозицію учасника ФО-П Сетько Олександр Володимирович та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Якщо Замовник відхилить нашу скаргу, не надавши обгрунтованих аргументів, а скористається безпідставними відписками, що буде повною ознакою свідомого порушення Закону та особистої зацікавленості, ми, незважаючи на те, що Закупівля має статус спрощеної, оплатимо процедуру подання та подамо скаргу в АМКУ. Також подамо скаргу на посадову особу, яка підписала протокол та на керівництво Замовника до уповноважених органів. Ця справа є принциповою, оскільки це скандальний та галасливий випадок, порушення замовником Закону України.
Автор:
39119115, ТОВ ІТФС
04050, Україна, Київська область, Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 2/10, корпус 14, офіс 411
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)