Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Звернення:
За тендером : Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Тема:
ТХ
Зміст:
В додатку 3 до тендерної документації позиція №29. Реєстратор, формат А4, ширина корінця 5см шт. 69. Питання: не буде помилкою, якщо подавати пропозицію з шириною корінця 5,5 см за цією позицією
Дата оприлюднення звернення:
29.09.2020 14:02
Буде вважатися помилкою. Так, як у позиції № 29 додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» чітко прописано опис та характеристика товару, який має намір закупити замовник.
Дата оприлюднення відповіді:
30.09.2020 14:27
На даному тендері відміни не були знайдені.
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Тендер:
UA-2020-09-24-000617-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-09-24-000617-b.b1
Дата:
29.09.2020 13:58
Стан:
Порушення усунуто
Технічні характеристики
Замовник в тендерній документації на закупівлю (Номер в Prozorro UA-2020-09-24-000617-b, зокрема:
«6.4. Надати скановані копії паспортів якості та сертифікатів відповідності на товар (чи інших документів, які підтверджують якість та відповідність товару вимогам діючих державних стандартів), які дійсні на дату завершення прийому пропозицій, визначену в електронній системі для даної закупівлі.»
Порядок проведення відкритих торгів визначено в розділі IV Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), зокрема:
П.2. стаття 22
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Стаття 23.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристика
Враховуючи викладене, вимагаємо привести тендерну документації у відповідність до Закону.
Тобто, якщо Ви вимагаєте будь-який документ від учасника для підтвердження якості, будь ласка, зазначте технічний регламент або інший законодавчий акт, яким він вимагається.
Довідково Згідно Наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, предмет закупівлі («Офісне устаткування та приладдя різне (код ДК 021:2015-30190000-7) канцелярські товари згідно специфікації») сертифікації в України не підлягають. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/zO 194-18
А також : щодо підтвердження якості скористайтесь статтею у журналі за посиланням:
https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/
Автор:
38402792, ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
Україна
Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019р.) (Далі – Закон України № 922-VIII). Згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України № 922-VIII. У частині 4 статті 5 Закону України № 922-VIII визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 6.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Згідно п.6.4 розділу ІІІ тендерної документації учасник торгів підтверджує якість запропонованого товару паспортами якості, сертифікатами відповідності чи іншими документами, які підтверджують якість та відповідність товару вимогам діючих державних стандартів, дійсними на дату завершення прийому пропозицій, визначену в електронній системі для даної закупівлі. На виконання вимог частини 5 статті 23 Закону України № 922-VIII до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року № 1023-XII, Замовник, вимагаючи документи, підтверджуючі якість Товару, реалізує своє законодавче право споживача на одержання необхідної інформації про продукцію, в тому числі, відомості про вміст шкідливих для здоров’я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами.
Звертаємо увагу, що Замовник має право вимагати від учасників закупівлі документ про якість незалежно від того, підлягає відповідний товар / робота / послуга обов’язковій оцінці відповідності чи ні, про що також йдеться у статті за посиланням: https://radnuk.com.ua/zhurnaly/nalezhna-iakist-otsinka-vidpovidnosti-v-publichnykh-zakupivliakh/.