Показати схожі тендери
Закупівля «Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області» від Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров"я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії".
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-23-001550-b
План UA-P-2020-09-23-001035-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2020 10:00
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 12.10.2020 15:41
Закінчення аукціону 12.10.2020 16:08
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 027 561 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 137.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.09.2020 09:41 до 09.10.2020 16:30
Завершено
Період уточнень
з 23.09.2020 09:41
до 29.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.09.2020 09:41
до 05.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 12.10.2020 15:41
до 12.10.2020 16:08
Завершено
Період кваліфікації
з 12.10.2020 16:08
до 21.10.2020 19:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2020 19:01
до 01.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.10.2020 19:01
до 17.11.2020 10:00
Період уточнень
з 23.09.2020 09:41 до 29.09.2020 00:00
Період оскарження
з 23.09.2020 09:41 до 05.10.2020 00:00
Період аукціону
з 12.10.2020 15:41 до 12.10.2020 16:08
Період кваліфікації
з 12.10.2020 16:08 до 21.10.2020 19:01
Період кваліфікації
з 12.10.2020 16:08 до 21.10.2020 19:01
Основні параметри
«Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
ДК015
I.2 19.23 Будівництво
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
19.10.2020 00:00
Дата постачання по
31.03.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Документи закупівлі
-
23.09.2020 09:44
-
Тендерна документація
Тендерна документація
23.09.2020 09:43
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гулько Андрій Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380671184098
Замовник
ЄДРПОУ
36171350
Назва (англійською мовою)
Recreation center family type to restore the health of children with disabilities and other groups with disabilities Coast of Hope
Повна назва
Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії"
Повна назва (англійською мовою)
Recreation center family type to restore the health of children with disabilities and other groups with disabilities Coast of Hope
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
Проскурівського підпілля,32
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ХРИСТОФОР РОМАН ДЕМ'ЯНОВИЧ"
Пропозиція:
1 644 058.62 грн.
Учасник:
ФОП Мозжухін Євген Олегович
Пропозиція:
1 450 000 грн.
Учасник:
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
Пропозиція:
1 400 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.10.2020 19:01 по 01.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.10.2020 19:00
-
21.10.2020 18:59
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
12.10.2020 16:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-23-001550-b-a1
Підписаний і діє
Номер
1
1 400 000 грн.
1 400 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.11.2020
Строк дії договору з
12.11.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області»
Номенклатура
«Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
ДК015
I.2 19.23 Будівництво
Документи договору
17.11.2020 09:59
-
17.11.2020 09:58
Підписаний договір
17.11.2020 09:58
Підписаний договір
17.11.2020 09:58
Підписаний договір
17.11.2020 09:58
Підписаний договір
17.11.2020 09:57
Підписаний договір
17.11.2020 09:57
Підписаний договір
17.11.2020 09:57
Підписаний договір
17.11.2020 09:57
Підписаний договір
17.11.2020 09:57
Підписаний договір
17.11.2020 09:50
Підписаний договір
17.11.2020 09:49
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-09-03-000015
Дата створення проекту
03.09.2021 10:21
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2021 12:45
Дата публікації висновку про результати
23.09.2021 11:35
Дата завершення усунення порушень
29.09.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.09.2021 № 539 Хмельницький Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 21 UA-2020-09-23-001550-b 23.09.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.09.2021 00:00
Документи рішення
03.09.2021 12:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.09.2020 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 12.10.2020, тендерну пропозицію ПрАТ "Барський машинобудівний завод", протокол засідання тендерного комітету від 20.02.2020 № 8, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2020, договір про закупівлю робіт від 12.11.2020 № 1 (далі – Договір), додаткові угоди від 11.12.2020 №1 та від 28.12.2020 №2. Моніторингом встановлено, що в порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2021-07-22-007994-b відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. Відповідно до вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). За результатами моніторингу встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 5.3.3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції » тендерної документації, не відповідає наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПрАТ "Барський машинобудівний завод" як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, в пункті 3.5.15 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено наступну вимогу: «За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, необхідно надати відповідну згоду». Учасник ПрАТ "Барський машинобудівний завод" не надав відповідного документа у складі своєї тендерної пропозиції, внаслідок чого його тендерна пропозиція підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток № 3 «План фінансування будівництва» до Договору, який відповідно до пункту 14.1 Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. В ході проведення моніторингу Замовнику 16.09.2021 направлено запит про надання відповідної інформації щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 22.09.2021 року з недотриманням терміну трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, чим порушив частину п’яту статті 8 Закону. В ході проведення моніторингу Замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю UA-2020-09-23-001550-b від 22.09.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.09.2021 00:00
Дата публікації
23.09.2021 11:35
Документи висновку
23.09.2021 11:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-001550-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання. Відповідно до умов пункту 3.6.2.1 частини 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено вимогу до формування ціни пропозиції учасника, а саме: «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів». У складі пропозиції учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» було надано розрахунок договірної ціни, в який не включено кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Рішеня
16.09.2021 15:51
Орган перевірки
22.09.2021 00:00
Документи повідомлення
16.09.2021 15:51
-
Відповідь
Про надання інформації (пояснень)
У відповідь на Ваш запит від 16.09.2021 року стосовно надання додаткових пояснень стосовно закупівлі «Будівництво котельні для опалення житлового корпусу «Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров’я дітей інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями «Берег надії» по вул. Підлісній, 4/1 в с. Головчинці, Летичівського району, Хмельницької області» згідно коду Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», тендерний комітет: Рекреаційного центру «Берег надії» повідомляє наступне: Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Тобто виходячи з вказаної норми вказані витрати в будь-якому випадку враховані Учасником в договірній ціні. Також повідомляємо, що надана Учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» «Договірна ціна» містить розділ кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Положення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, не виключає можливості включення учасником конкурсних торгів до складу договірної ціни нульової суми коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Умовами тендерної документації зокрема пп. 3.6.2.1. п. 2 ч.6 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» врахована вказана норма ДБН Б.Д.1.1-1:2013. Проте замовником у тендерній документації не встановлено вимоги, щодо обов’язкової наявності у договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Окрім того, не зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами учасником передбачає їх покриття, в разі виникнення таких витрат, здійснюється за рахунок виконавця робіт. Враховуючи вище наведене у Замовника були відсутні Законні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод" (14307570) так як його пропозиція являлася найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідала тендерній документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону. На даний час роботи по будівництву модульної котельні завершені, розрахунки з Виконевцем проведені в повному обсязі відповідно до тендерної пропозиції.
Рішеня
22.09.2021 10:43
Замовник
Документи повідомлення
22.09.2021 10:43
-
Відповідь
Звернення за роз'ясненнями
Надайте роз'яснення щодо встановлених порушень у висновку.
Висновку
24.09.2021 13:11
Замовник
Документи повідомлення
24.09.2021 13:11
-
Запит
Щодо надання роз'яснення
Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пункт нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушень законодавства викладено у розділі "Констатуюча частина" висновку про результати моніторингу від 22.09.2021. Зокрема: - За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. - За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. - За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. - За результатами аналізу питання своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. - За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. При цьому, через технічну помилку у відповідному полі електронної системи закупівель не відображені наступні Типи порушень: 1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону 2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі 3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом 4. Інші порушення (порушення в частині відображення закупівлі у річному плані)
Висновку
24.09.2021 13:32
Орган перевірки
Документи повідомлення
24.09.2021 13:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 027 561 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 16:30
Замовник:
Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії"
Контактний телефон:
380671184098
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 027 561 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2020 16:30
Замовник:
Рекреаційний центр сімейного типу по відновленню здоров'я дітей-інвалідів та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії"
Контактний телефон:
380671184098
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності