Показати схожі тендери

Закупівля Мазут від ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЗАТОКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-09-14-008982-b
План UA-P-2020-08-19-001747-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 09.10.2020 00:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.10.2020 11:56
Очікувана вартість:
2 420 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.09.2020 16:53 до 03.10.2020 11:18
Завершено
Період уточнень
з 14.09.2020 16:53
до 23.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.09.2020 16:53
до 29.09.2020 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 05.10.2020 11:56
-
Період уточнень
з 14.09.2020 16:53 до 23.09.2020 00:00
Період оскарження
з 14.09.2020 16:53 до 29.09.2020 00:00
Період аукціону
з 05.10.2020 11:56
Основні параметри
Мазут
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Топочный мазут
Код ДК 021:2015
09135100-5 - Опалювальний мазут
Кількість
200
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
67772, Україна, Одеська область, смт. Затока, приморська 4
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
Скасування
09.10.2020 00:01
Не правильно вказано код предмета закупівлі, в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено предмет закупівлі мазуту за показником шостої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: «ДК 021:2015: 09135100-5 Опалювальний мазут».
28.09.2020 15:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зураб Турманідзе
Електронна пошта
Телефон
+380637513245
Замовник
ЄДРПОУ
05445480
Повна назва
ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЗАТОКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
67772
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Білгород-Дністровський
Адреса
селище міського типу Затока, ВУЛИЦЯ ПІОНЕРСЬКА, будинок 4
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-18-000079
Дата створення проекту
18.09.2020 15:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.09.2020 15:33
Дата публікації висновку про результати
21.09.2020 17:02
Дата завершення усунення порушень
06.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
10.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2020 Одеса № 320 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.09.2020. В.о. начальника Сергій ГАШКОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 320 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 24. UA-2020-09-14-008982-b 14.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.09.2020 00:00
Документи рішення
18.09.2020 15:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виробничого управління житлово-комунального господарства Затоківської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД). За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454) в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив предмет закупівлі мазуту за показником шостої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 09135100-5 Опалювальний мазут». Також відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, а у разі неможливості вжити заходів передбачених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
21.09.2020 00:00
Дата публікації
21.09.2020 17:02
Документи висновку
21.09.2020 17:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Нарушения, выявленные при мониторинге,устранены
Дата публікації
25.09.2020 11:25
Документи інформації про усунення порушення
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2020 11:18
Замовник:
ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЗАТОКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380637513245
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.10.2020 11:18
Замовник:
ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЗАТОКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380637513245
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності