Показати схожі тендери

Закупівля ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг). від СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-09-09-003113-a
План UA-P-2020-09-09-002375-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2020 16:52
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 26.10.2020 13:57
Закінчення аукціону 26.10.2020 14:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
19 380 143 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
193 801.43 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2020 17:37 до 10.10.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2020 17:37
до 30.09.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2020 17:37
до 06.10.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 10.10.2020 12:03
до 25.10.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.10.2020 13:57
до 26.10.2020 14:18
Завершено
Період кваліфікації
з 26.10.2020 14:18
до 26.10.2020 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.10.2020 15:24
до 06.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.10.2020 15:24
до 17.11.2020 16:52
Період уточнень
з 09.09.2020 17:37 до 30.09.2020 00:00
Період оскарження
з 09.09.2020 17:37 до 06.10.2020 00:00
Період аукціону
з 26.10.2020 13:57 до 26.10.2020 14:18
Період кваліфікації
з 10.10.2020 12:03 до 25.10.2020 00:00
Період кваліфікації
з 26.10.2020 14:18 до 26.10.2020 15:24
Період кваліфікації
з 26.10.2020 14:18 до 26.10.2020 15:24
Основні параметри
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг).
GBN G.1-218-182: 2011 Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche Bucharest) in the area of ??km 127 + 250 - km 128 + 100 (45233142-6 Road repair).
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
193 801.43
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг).
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche Bucharest) in the area of ??km 127 + 250 - km 128 + 100 (45233142-6 Road repair).
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Документи закупівлі
-
22.09.2020 14:59
-
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Руслан
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
Електронна пошта
Телефон
380507833341
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25908960
Назва (англійською мовою)
Motor Roads Service in Volyn Region
Повна назва
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
Motor Roads Service in Volyn Region
Поштовий індекс
43020
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
Пропозиція:
17 800 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
Пропозиція:
16 500 000 грн.
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" : [email protected]
16 500 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
10.10.2020 12:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" : [email protected]
17 800 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
10.10.2020 12:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.10.2020 15:24 по 06.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
визначений переможцем закупівлі
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.10.2020 15:24
-
26.10.2020 14:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-09-09-003113-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01.3/60/20
16 500 000 грн.
13 750 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.11.2020
Строк дії договору з
13.11.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг).
Номенклатура
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг).
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.11.2020 16:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-11-13-000027
Дата створення проекту
13.11.2020 14:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.11.2020 15:01
Дата публікації висновку про результати
07.12.2020 15:53
Дата завершення усунення порушень
22.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
05.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 646-15-30
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Волинська
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.11.2020 № 51-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.11.2020 № 51-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-09-003113-a від 09.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від громадських об?єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.11.2020 00:00
Документи рішення
13.11.2020 15:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Волинської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями тендерного комітету від 09.09.2020 № 383 та від 18.09.2020 №400 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальнісьтю "СЕА Електротехніка" (далі – ТОВ "СЕА Електротехніка"), товариства з обмеженою відповідальнісьтю "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" (далі – ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"), протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2020, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2020, договір про закупівлю від 13.11.2020 року № 01.3/60/20. Проведеним моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" не відповідає умовам тендерної документації. Згідно вимог підпункту 1.1.11 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Розрахунками вартості (ціни) тендерної пропозиції: Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт (послуг) – це договірна ціна на ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту -влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест)-Ковель-Чернівці-Тереблече(на м.Бухарест) на ділянці км 127+250—км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг) відповідно до вимог Додатку №3, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Розрахунки договірної ціни повинні бути виконані з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Вид договірної ціни - динамічна. Визначення вартості послуг проводиться згідно із СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Динамічна договірна ціна на момент складання розраховується на підставі: - відомості обсягів надання послуг (Додаток №3); - ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-034:2018, СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-064:2019, СОУ 42.1-37641918-071:2018, СОУ 42.1-37641918-082:2018, СОУ 45.2-37641918-022.1:2012; СОУ 45.2-37641918-022.2:2012, ДСТУ Б Д.2.2-2012, ДСТУ Б Д.2.4-2012». У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" надано Відомість джерел поставки основних матеріалів за №576 від 09.10.2020. У відомості вказано, що учасник ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей для нижніх шарів крупнозернистої тип А, марка 1 та щебенево-мастикового асфальтобетонна суміш ЩМА-15 з м. Київ (ТОВ «Сварог») на відстань перевезення 422 км. Однак, згідно вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п.20.8.2 ДБН, відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші від місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ до місця поставки не повинна перевищувати 150 км або не більше 3 годин перевезення до об’єкту надання послуг/виконання робіт. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" не відповідає вимогам підпункту 1.1.11 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині дотримання граничної відстані щодо перевезення асфальтобетонної суміші. Відповідно до пункту 3 Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 2 тендерної документації «Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (ри) з будівництва (влаштування, реконструкції, ремонту) протягом 2018-2020 років дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації». На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" у складі тендерної пропозиції надано договір про закупівлю робіт за державні кошти №37/19 від 24.07.2019 з Реконструкції системи світлосигнального обладнання аеропорту Кіровоград, що не є аналогічним договором згідно вищевказаного тлумачення аналогічного договору зазначеного в тендерній документації. Отже, не підтвердивши наявність виконаного аналогічного договору учасник ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам пункту 3 Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 2 тендерної документації в зазначеній частині. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та допустив її до оцінки. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-5_2) не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо опублікованого оголошення про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
03.12.2020 00:00
Дата публікації
07.12.2020 15:53
Документи висновку
07.12.2020 15:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір(ри) з будівництва (влаштування, реконструкції, ремонту) протягом 2018-2020 років дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації. Учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає аналогічний договір №37/19 від 24.07.2019 року укладений з Льотною академією національного авіаційного університету за результатами закупівлі за № UA-2019-06-11-000566-b Електромонтажні роботи («Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Кіровоград» Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського, 1») Відповідно до пункту 21 частини першої ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 22 частини першої ст.1 даного закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до пункту 3 даного наказу - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вище викладене наданий учасником ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» договір №37/19 від 24.07.2019 є аналогічним за предметом закупівлі, а визначений Льотною академією національного авіаційного університету код закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (аналогічний договір учасника) включає зокрема послуги з систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, а виконанні роботи за даним аналогічним договором, що підтверджується актами виконаних робіт учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» згідно яких вони в значній мірі збігаються з основними видами робіт згідно з технічним завданням тендерної документації замовника. Додатково відповідно до вимог частини 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції Учасники надають відомість джерел поставки основних матеріалів, згідно встановленої форми Додатку №5. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» надано Відомість джерел поставки основних матеріалів за №576 від 09.10.2020, яка відповідає встановленим вимогам. У відомості вказано, що учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей, однак, в тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності постачання асфальтобетонних сумішей у відповідності нормативним вимогам, відстані перевезень суміші та атестації виробництва асфальтобетонних сумішей. Рішення замовника про відхилення тендерних пропозицій учасника може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко та однозначно були прописані в документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС».
Дата публікації
22.12.2020 16:56
Документи інформації про усунення порушення
22.12.2020 16:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 380 143 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2020 12:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 380 143 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2020 12:00
Замовник:
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507833341
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності