Показати схожі тендери

Закупівля Поставка офісного устаткування від Державний центр зайнятості.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2020-08-03-000396-a
План UA-P-2020-07-28-005112-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.09.2020 16:22
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 14.08.2020 12:10
Закінчення аукціону 14.08.2020 13:25
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
45 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
225 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2020 10:45 до 13.08.2020 23:59
Завершено
Період уточнень
з 03.08.2020 10:51
до 07.08.2020 10:45
Завершено
Період аукціону
з 14.08.2020 12:10
до 14.08.2020 13:25
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2020 13:25
до 31.08.2020 15:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2020 09:23
до 02.09.2020 15:53
Завершено
Підписання договору
з 31.08.2020 15:53
до 15.09.2020 16:22
Період уточнень
з 03.08.2020 10:51 до 07.08.2020 10:45
Період аукціону
з 14.08.2020 12:10 до 14.08.2020 13:25
Період кваліфікації
з 14.08.2020 13:25 до 31.08.2020 15:53
Період кваліфікації
з 14.08.2020 13:25 до 31.08.2020 15:53
Основні параметри
Поставка офісного устаткування
Категорія замовника: цільовий страховий фонд зі страхування на випадок безробіття. Поштовий конверт, формат С5 – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30199230-1 «Конверти»; Поштовий конверт формат E65 - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30199230-1 «Конверти»; Маркер текстовий (комплект) - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192125-3 «Маркери»; Маркер перманентний чорний - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192125-3 «Маркери»; Маркер перманентний білий - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192125-3 «Маркери»; Коректор-ручка - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192930-9 «Ручки-коректори»; Коригуюча рідина з пензликом - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192920-6 «Корегувальна рідина»; Стрічка коригуюча - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192910-3 «Корегувальна плівка чи стрічка»; Ручка гелева синя - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192121-5 «Кулькові ручки»; Ручка гелева чорна - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192121-5 «Кулькові ручки»; Ручка кулькова автоматична - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192121-5 «Кулькові ручки»; Набір настільний - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30193200-0 «Настільні лотки та органайзери»; Стікер-закладинки пластикові - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192800-9 «Самоклейні етикетки»; Папка-реєстратор зібрана - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197210-1 «Теки-реєстратори»; Папка-реєстратор зібрана - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197210-1 «Теки-реєстратори»; Канцелярські скріпки - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197220-4 «Канцелярські скріпки»; Бокс для скріпок - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197221-1 «Підставки для канцелярських скріпок»; Степлер - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197320-5 «Степлери»; Скоби для степлера - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197110-0 «Скоби»; Ніж канцелярський - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197310-2 «Канцелярські ножі»; Олівець графітовий з гумкою - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30192130-1 «Олівці»; Гумка - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192100-2 «Гумки»; Антистеплер - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30197321-2 «Антистеплери»; Діркопробивач з лінійкою - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30197330-8 «Діроколи»; Кнопки-цвяхи - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30197120-3 «Кнопки»; Клей ПВА - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192700-8 «Канцелярські товари»; Клей-олівець - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30192700-8 «Канцелярські товари». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поставка офісного устаткування
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
2 582
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, каб. 1903
Дата постачання по
16.09.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за товар шляхом перерахування на розрахунковий рахунок постачальника 100% загальної ціна за товар протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання сторонами товарної накладної згідно з рахунком-фактурою з урахуванням фінансових можливостей Покупця.
Документи закупівлі
-
03.08.2020 10:53
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Усова Євгенія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
0442352232
Замовник
ЄДРПОУ
03491079
Повна назва
Державний центр зайнятості
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М.КИЇВ
Адреса
вул. Еспланадна, 8/10
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕВЕН ОФІС"
Пропозиція:
29 045.7 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРІЄНС ЛТД"
Пропозиція:
28 464.2 грн.
Учасник:
ПП "АСТРА ВІТА"
Пропозиція:
24 130 грн.
Учасник:
ТОВ "ВКФ "ВВ"
Пропозиція:
23 110.44 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
Пропозиція:
22 998 грн.
Учасник:
ФОП Бердник В.А.
Пропозиція:
22 400 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Пропозиція:
22 398 грн.
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР А-ТРЕЙД"
Пропозиція:
21 500 грн.
Учасник:
ТОВ "Т ТРЕЙД"
Пропозиція:
18 987.06 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСКЛАД"
Пропозиція:
18 823 грн.
Учасник:
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Пропозиція:
18 399.24 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.08.2020 9:23 по 25.08.2020 9:23
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
20.08.2020 09:22
-
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.08.2020 9:47 по 28.08.2020 9:47
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
26.08.2020 09:47
-
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 31.08.2020 15:53 по 02.09.2020 15:53
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
31.08.2020 15:53
-
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2020-08-03-000396-a-c1
Підписаний і діє
Номер
41/171
18 987.06 грн.
15 822.55 грн.
З ПДВ
Підписано
15.09.2020
Строк дії договору з
15.09.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 582 (штуки)
Поставка офісного устаткування
Номенклатура
Поставка офісного устаткування
Кількість
2 582
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.09.2020 16:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
45 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2020 23:59
Замовник:
Державний центр зайнятості
Контактний телефон:
0442352232
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
45 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2020 23:59
Замовник:
Державний центр зайнятості
Контактний телефон:
0442352232
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності