Зміст
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", а саме:
1. Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" у складі комерційної частини своєї пропозиції мав надати заповнений проект договору (Додаток 4) з боку Учасника без зазначення ціни на товар(роботу або послугу)
У складі пропозиції Учасник надав незаповнений в повному обсязі Додаток 4, а саме незаповнений Додаток 1 до Договору, який є його невід’ємною частиною.
2. Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції у випадку відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника в повному обсязі в Єдиному державному реєстрі надати довідку в довільні формі , яка містить інформацію передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) , або пояснювальню довідку про причини відсутності інформації у повному обсязі у вільному доступі ( на підтвердження надати довідку від реєстратора).
Оскільки в Єдиному державному реєстрі відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника в повному обсязі. Учасник мав надати довідку в довільні формі , яка містить інформацію передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) , або пояснювальну довідку про причини відсутності інформації у повному обсязі у вільному доступі ( на підтвердження надати довідку від реєстратора).
У складі пропозиції Учасника не надано довідку в довільні формі , яка містить інформацію передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), або пояснювальну довідку про причини відсутності інформації у повному обсязі у вільному доступі ( на підтвердження надати довідку від реєстратора).
3. Відповідно до ч.2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" у складі своєї пропозиції мав надати:
«У зв’язку з агресією Російської Федерації проти України, на підставі Закону України «Про санкції» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 40 та Розпорядження Кабінету Міністрів України від ( 11 вересня 2014р. №829-р):
заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації , а також у інших суб’єктів господарювання , що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків , коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.»
(У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та погоджується з вищезазначеною інформацією)
Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
(У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією)
За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
(У складі пропозиції повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією)»
1.1. У складі пропозиції Учасник не надав письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та погоджується з інформацією, що у зв’язку з агресією Російської Федерації проти України, на підставі Закону України «Про санкції» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 40 та Розпорядження Кабінету Міністрів України від ( 11 вересня 2014р. №829-р) заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації , а також у інших суб’єктів господарювання , що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків , коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.»
1.2. У складі пропозиції Учасник не надав письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та погоджується з інформацією, що учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції Учасника та за витрати Учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
1.3. У складі пропозиції Учасник не надав письмове підтвердження того, що за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
4. Відповідно до Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» :
« Загальні вимоги до Учасника:
Відповідно ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» 1314- VII від 05.06.2014 р.(далі Закон). Згідно Закону такий вид діяльності, як забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян належить до сфери законодавчо регульованої метрології , щодо якої з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань , одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки, тому необхідно надати копії документів про співпрацю з ДП «Одесастандартметрологія» або з іншими державними центрами(установами).»
У складі пропозиції Учасник не надав копії документів про співпрацю з ДП «Одесастандартметрологія» або з іншими державними центрами(установами).
Внаслідок необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника через вказані недоліки, інші документи та інформація, надані учасником у складі тендерної пропозиції, у т.ч. щодо підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та підтвердження повноважень на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, не перевірялися.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.