Закупівля Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден від Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.07.2020 19:19до 26.08.2020 18:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2020 19:19
до 16.08.2020 18:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2020 19:19
до 22.08.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 26.08.2020 18:02
до 14.09.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 14.09.2020 13:26
до 14.09.2020 13:47
Завершено
Період кваліфікації
з 14.09.2020 13:47
до 17.09.2020 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2020 16:17
до 28.09.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2020 16:17
до 05.10.2020 16:24
Період уточнень
з
16.07.2020 19:19
до
16.08.2020 18:00
Період оскарження
з
16.07.2020 19:19
до
22.08.2020 00:00
Період аукціону
з
14.09.2020 13:26
до
14.09.2020 13:47
Період кваліфікації
з
26.08.2020 18:02
до
14.09.2020 00:00
Період кваліфікації
з
14.09.2020 13:47
до
17.09.2020 16:17
Період кваліфікації
з
14.09.2020 13:47
до
17.09.2020 16:17
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Special installation for anti-ice treatment of aircraft
- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, та повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції визначеної в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- Tender proposals prepared by Participants - residents of Ukraine are presented in Ukrainian. If the tender offer includes a document drawn up in another language, the bidder shall provide a translation of this document into Ukrainian, certified by the signature of the authorized person of the Bidder. The constituent documents of the bidder, documents on appointment / election of the head, documents confirming the bidder's compliance with the qualification criteria, as well as documents confirming compliance of the subject of procurement with the technical requirements set out in the original in Russian do not require translation into Ukrainian. In addition, proper names, trademarks, models, name of the manufacturer, dealer, distributor, name of administrative units, addresses, abbreviations, values of technical characteristics, place names, letterheads, site addresses, links, which are set out in a language other than Ukrainian, in documents which are part of the tender offer do not require translation into Ukrainian. Tender proposals prepared by Participants - non-residents of Ukraine may be presented in another language, must have a translation into Ukrainian, the accuracy of the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized or the document must be legalized in accordance with Ukrainian legislation. In case of any divergence with the original text, the Ukrainian text shall prevail.
- Customer category: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 4, part 1 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"
Conditions for providing tender offers: Electronic bank guarantee must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, and must contain the obligations of the bank in case of circumstances provided for in subparagraph 3.2. Clause 3 of Section 3 "Instruction on preparation of the tender offer" of the tender documentation, to reimburse to the Customer's account funds in the amount of securing the tender offer specified in sub-clause 2.1. paragraph 2 of section 3 "Instructions for preparation of the tender offer" of the tender documentation.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
The electronic bank guarantee must be certified by an electronic digital signature or a qualified electronic signature of the authorized person of the Guarantor. All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder. The term of securing the tender offer must be not less than the term of validity of the tender offer, namely not less than 120 days from the date of the deadline for submission of tender offers.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Special installation for anti-ice treatment of aircraft
Код ДК 021:2015
34140000-0 -
Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник протягом 10-ти банківських днів з дати виставлення рахунку за умови отримання на свій рахунок коштів та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, сплачує Постачальнику попередню оплату у розмірі 50% загальної вартості Товару
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок здійснюється по факту поставки шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку на підставі акту прийому-передачі Товару та/або видаткової накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару.
- на виконання вимог п.2 р.3 тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції не надано забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії. Таким чином зазначене вище є порушенням п.2 р.3 тендерної пропозиції та норм абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- в складі тендерної пропозиції в файлі «Банківська гарантія SGAX212-9019764, SWIFT vom 26.08.2020[1].pdf» надано документ іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією. Таким чином зазначене вище є порушенням норм абз.3 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- запропонований учасником товар не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема: кут обертання стріли від центральної лінії в кожну сторону є меншим 150°; роботу всіх компонентів та агрегатів забезпечує не лише основний двигун шасі. Таким чином зазначене вище є невідповідністю вимогам додатку 1 до тендерної документації та нормам абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У зв’язку з цим тендерну пропозицію SwissTAC AG відхилено на підставі норм абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», норм абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», норм абз.3 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Звернення:
За тендером : Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Тема:
Щодо предмету закупівлі
Зміст:
Оскільки в технічному завданні тендерної документації чітко не визначено, просимо дати роз’яснення чи розглядає Замовник придбання вживаної техніки. Якщо так, прохання надати критерії відбору.
Дата оприлюднення звернення:
17.07.2020 20:23
Так, Замовник розглядає придбання вживаної техніки. Пропонована техніка повинна відповідати технічним характеристикам, які вказані в додатку №1 до тендерної документації, або мати кращі характеристики.
Дата оприлюднення відповіді:
21.07.2020 11:42
Звернення:
За тендером : Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Тема:
Щодо сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України
Зміст:
Додатком 2 "Проект договору про закупівлю" тендерної документації передбачено наступне: "5.5. Разом з Товаром Постачальник надає наступні документи: ...- дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України (копія);...".
Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Державної авіаційної служби України, https://avia.gov.ua/npdrd/slug-3/, спеціальні установки для антикригової обробки повітряних суден не потребують отримання сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України. З урахуванням наведеної вище інформації, просимо виключити вищезазначену вимогу з проекту договору про закупівлю (Додаток 2 до ТД).
Дата оприлюднення звернення:
22.07.2020 11:11
За результатами Вашого зауваження будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
27.07.2020 11:30
Звернення:
За тендером : Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Тема:
узгодити данні зміни до тендерної документації
Зміст:
Шановні члени тендерного комітету! Проаналізувавши технічну специфікацію яка наведена в Додатку № 1 до тендерної документації: Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден на нашу думку прописаний під одного виробника, що є дискримінаційний по відношенню до інших постачальників. Виходячи з вищевикладеного просимо Вас викласти деякі пункти Додатку № 1 до тендерної документації, а саме на Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден в наступній редакції:
1) Так як відкрита кабіна оператора є одномісною, то пропонуємо змінити параметр вантажопідйомності кабіни оператора на – не менше 130 кг; 2) Головним показником роботи підйомної стріли машини є вертикальна досяжність, а тому пропонуємо прибрати вимогу стосовно горизонтальної досяжності форсунки; 3) Для збільшення конкурентності в торгах, пропонуємо наступні вимоги стосовно баків: бак 1 не менше 3500л, бак 2 не менше 2000 л, бак 3 не менше 1600 л.; 4) Так як різні виробники обладнання мають свої технологічні особливості виготовлення баків під рідини, із забезпеченням довговічності строку служби, просимо прибрати вимогу стосовно форми кожного ребра баків; 5) Так як рідина на форсунку розпилення подається з фіксованою температурою, тому не має потреби в наявності індикатора температури рідини в корзині оператора. Пропонуємо прибрати цей пункт із вимог; 6) Для збільшення конкурентності в торгах пропонуємо викласти вимогу стосовно системи наповнення баків наступним чином: система наповнення баків та розєми повинні знаходитися знизу та/або зверху.
Для недопущення дискримінації по відношенню до інших постачальників, просимо Вас узгодити данні зміни до тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону та відповідності основним принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, або надати роз’яснення чому конкретні технічні характеристики являються принциповими та не підлягають змінам. У разі Вашої відмови вносити зміни до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України та відповідні правоохоронні органи.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2020 17:28
Замовником було викладено технічне завдання в тендерній документації таким чином, що вимогам відповідають установки для антикригової обробки повітряних суден щонайменше двох виробників.
Дата оприлюднення відповіді:
12.08.2020 15:08
Звернення:
За тендером : Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Тема:
Участь учасників Нерезидентів унеможливлена
Зміст:
Шановні члени тендерного комітету!
Проаналізувавши вимоги тендеру, які викладені в тендерній документації, а саме: «Проєкт договору про закупівлю» Пункт 4.3:
- Замовник протягом 10-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, за умови отримання на свій рахунок коштів та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, сплачує Постачальнику попередню оплату у розмірі 50% загальної вартості Товару. Постачальник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом не більше 3 (трьох) місяців. Обов'язковою умовою перерахунку попередньої оплати є оформлення Постачальником відповідного небюджетного рахунку, відкритого на ім'я Постачальника в органах Казначейства у встановленому законом порядку (на виконання постанови КМ України від 04.12.2019р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»).
Просимо звернути увагу на те, що згідно Постанови КМУ № 1070, а саме: «попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів;»
Таким чином участь постачальнікив Нерезидентів унеможливлена, в звязку з тим, що Нерезидент не може відкрити рахунок у органах Казначейства, не зважаючі на те, що дане обладнання не виробляється в Україні.
Для недопущення дискримінації по відношенню до постачальників Нерезидентів, просимо вас узгодити зміни до тендерної документації, які дають змогу учаснику Нерезиденту отримати оплату за обладнання. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону та відповідності основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. У разі вашої відмови внести зміни до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2020 16:13
Враховуючи норми постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", та беручи до уваги норми частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», за умови участі у даних торгах учасника-нерезидента та в разі його перемоги Замовник буде здійснювати 100% оплату по факту поставки за поставлений товар без надання попередньої оплати.
Дата оприлюднення відповіді:
12.08.2020 15:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 510 500
грн.
Період подання пропозицій
до
26.08.2020 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради