Обгрунтування використання переговорної процедури
Правовідносини, які пов'язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажом, постачанням електричної енергії між суб’єктами ринку електричної енергії (ліцензіатами з виробництва, передачі, розподілу або постачання електричної енергії) та споживачами електричної енергії, регламентуються Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. № 312. Згідно прийнятих змін до Закону «Про ринок електричної енергії», тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону». В частині 1 статті 40 Закону зазначено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Враховуючи, що ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» є єдиним постачальником універсальної послуги споживачам, об’єкти яких розташовані на території Донецької області, Департаментом адміністративних послуг Маріупольської міської ради прийнято рішення укласти Договір про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги з вище згаданою організацією. Враховуючи вищезазначене відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована скорочена переговорна процедура закупівлі.