Показати схожі тендери

Закупівля «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (вузли та деталі до пантографа трамвайних вагонів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-10-006381-c
План UA-P-2020-07-09-003476-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.08.2020 15:57
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.08.2020 12:06
Закінчення аукціону 05.08.2020 12:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 853 998 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 000 грн. (1,01 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2020 15:11 до 04.08.2020 13:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2020 15:11
до 25.07.2020 13:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2020 15:11
до 31.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.08.2020 12:06
до 05.08.2020 12:27
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2020 12:27
до 11.08.2020 17:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2020 17:20
до 22.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2020 17:20
до 26.08.2020 15:57
Період уточнень
з 10.07.2020 15:11 до 25.07.2020 13:00
Період оскарження
з 10.07.2020 15:11 до 31.07.2020 00:00
Період аукціону
з 05.08.2020 12:06 до 05.08.2020 12:27
Період кваліфікації
з 05.08.2020 12:27 до 11.08.2020 17:20
Період кваліфікації
з 05.08.2020 12:27 до 11.08.2020 17:20
Основні параметри
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (вузли та деталі до пантографа трамвайних вагонів)
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
38 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (вузли та деталі до пантографа трамвайних вагонів)
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
10
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Киїів, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Документи закупівлі
-
10.07.2020 15:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Зарицький
Електронна пошта
Телефон
+380442546567
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комплексний Автомобільний Центр"
Пропозиція:
3 800 000 грн.
Учасник:
ПП "Автоарматура"
Пропозиція:
3 780 516 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.08.2020 17:20 по 22.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.08.2020 17:20
-
05.08.2020 12:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-10-006381-c-a1
Підписаний і діє
Номер
52.20-306
3 780 516 грн.
3 150 430 грн.
З ПДВ
Підписано
26.08.2020
Строк дії договору з
26.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 (Назва)
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (вузли та деталі до пантографа трамвайних вагонів)
Номенклатура
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (вузли та деталі до пантографа трамвайних вагонів)
Кількість
10
Одиниця виміру
найменувань
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.08.2020 15:57
-
26.08.2020 15:57
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-11-000021
Дата створення проекту
11.12.2020 14:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.12.2020 14:39
Дата публікації висновку про результати
22.12.2020 16:25
Дата завершення усунення порушень
12.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
06.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 050-18-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.12.2020 № 41 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами. НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 11.12.2020 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-07-10-006381-c 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.12.2020 00:00
Документи рішення
11.12.2020 14:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.07.2020 №450; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Авто арматура»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2020 №563; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 26.08.2020 №52-20-306 та зміни до нього. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозицій ПП «Автоарматура»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлень про внесення змін – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, вжити заходів з недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.12.2020 00:00
Дата публікації
22.12.2020 16:25
Документи висновку
22.12.2020 16:25
-
Оскарження в суді
КП "Київпастранс" повідомляє, що листом від 06.01.2021 №06-1/5 подано адміністративний позов до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Західного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації
06.01.2021 17:52
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про неможливість усунення порушень
Дата публікації
29.12.2020 17:16
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 853 998 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2020 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 853 998 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2020 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності