Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-07-03-001992-a
План UA-P-2020-07-02-005415-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.08.2020 12:36
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.07.2020 11:21
Закінчення аукціону 21.07.2020 11:48
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 535 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
55 000 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2020 10:55 до 20.07.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2020 10:55
до 10.07.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2020 10:55
до 16.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.07.2020 11:21
до 21.07.2020 11:48
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2020 11:48
до 31.07.2020 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2020 11:05
до 11.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2020 11:05
до 20.08.2020 12:36
Період уточнень
з 03.07.2020 10:55 до 10.07.2020 15:00
Період оскарження
з 03.07.2020 10:55 до 16.07.2020 00:00
Період аукціону
з 21.07.2020 11:21 до 21.07.2020 11:48
Період кваліфікації
з 21.07.2020 11:48 до 31.07.2020 11:05
Період кваліфікації
з 21.07.2020 11:48 до 31.07.2020 11:05
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 Дніпровського району м. Києва
Дата постачання по
23.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: -Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства протягом 5 банківських днів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів у порядку передбаченому законодавством України; Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у разі відсутності в останнього не бюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Документи закупівлі
-
03.07.2020 21:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Зарицький
Електронна пошта
Телефон
+380442546567
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ
Пропозиція:
5 317 987.17 грн.
Учасник:
ТОВ СПЕЙС БІЛДІНГ
Пропозиція:
4 899 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
Пропозиція:
4 844 999 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.07.2020 11:05 по 11.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.07.2020 11:05
-
21.07.2020 11:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-07-03-001992-a-c1
Підписаний і діє
Номер
54.20-20
4 844 999 грн.
4 037 499.17 грн.
З ПДВ
Підписано
18.08.2020
Строк дії договору з
18.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Номенклатура
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
20.08.2020 12:36
-
20.08.2020 12:35
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-23-000048
Дата створення проекту
23.09.2020 10:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.09.2020 11:39
Дата публікації висновку про результати
07.10.2020 18:44
Дата завершення усунення порушень
23.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
16.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 938-08-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 938-08-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2020-07-03-001992-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2020 00:00
Документи рішення
23.09.2020 11:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, вимоги Замовника про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.06.2020 № 429, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2020, вимога про усунення порушень від 03.07.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушень від 08.07.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛІАНТ БУД» (далі - ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 27.07. 2020 № 514, від 30.07.2020 № 534, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020, договір про закупівлю від 18.08.2020 № 54.20-20, повідомлення про внесення змін до договору 18.08.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив код предмета закупівлі 45000000-7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим не дотримався вимог пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) в частині визначення предмету закупівлі послуг за показником четвертої цифри основного словника. Крім того, установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», вимоги Замовника про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.10.2020 00:00
Дата публікації
07.10.2020 18:44
Документи висновку
07.10.2020 18:44
-
Оскарження в суді
КП "Київпастранс" 30.11.2020 листом № 06-1/1880 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі.
Дата публікації
01.12.2020 17:38
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Відповідь
Аргументовані заперечення до висновку
Аргументовані заперечення до висновку
Висновку
13.10.2020 14:06
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 535 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.07.2020 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 535 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.07.2020 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546567
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності