Закупівля «Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 03.07.2020 10:55до 20.07.2020 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2020 10:55
до 10.07.2020 15:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2020 10:55
до 16.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.07.2020 11:21
до 21.07.2020 11:48
Завершено
Період кваліфікації
з 21.07.2020 11:48
до 31.07.2020 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2020 11:05
до 11.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2020 11:05
до 20.08.2020 12:36
Період уточнень
з
03.07.2020 10:55
до
10.07.2020 15:00
Період оскарження
з
03.07.2020 10:55
до
16.07.2020 00:00
Період аукціону
з
21.07.2020 11:21
до
21.07.2020 11:48
Період кваліфікації
з
21.07.2020 11:48
до
31.07.2020 11:05
Період кваліфікації
з
21.07.2020 11:48
до
31.07.2020 11:05
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
27 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Код ДК 021:2015
45000000-7 -
Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 Дніпровського району м. Києва
Дата постачання по
23.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету.
Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком:
-Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства протягом 5 банківських днів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів у порядку передбаченому законодавством України;
Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у разі відсутності в останнього не бюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку.
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-07-03-001992-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, вимоги Замовника про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.06.2020 № 429, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.07.2020, вимога про усунення порушень від 03.07.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушень від 08.07.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛІАНТ БУД» (далі - ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 27.07. 2020 № 514, від 30.07.2020 № 534,
повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020, договір про закупівлю від 18.08.2020 № 54.20-20, повідомлення про внесення змін до договору 18.08.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив код предмета закупівлі 45000000-7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим не дотримався вимог пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) в частині визначення предмету закупівлі послуг за показником четвертої цифри основного словника.
Крім того, установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», вимоги Замовника про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
КП "Київпастранс" 30.11.2020 листом № 06-1/1880 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Тендер:
UA-2020-07-03-001992-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2020-07-03-001992-a.a1
Дата:
03.07.2020 17:50
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Усунення дискримінаційних вимог
Положеннями Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається Копія діючого Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю»
Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаємо, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії діючого сертифікату відповідності систем управління якістю за Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», з огляду на наступне.
ДСТУ ISO 9001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.
Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Більш того, за даними офіційного веб - порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії ДСТУ ISO 9001:2015.
Автор:
40710017, ТОВ "ХОФТ"
04111, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ САЛЮТНА, будинок 29-А, квартира 2
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.