Показати схожі тендери
Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО".
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-25-001463-c
План UA-P-2020-06-01-003985-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.11.2020 11:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.07.2020 12:32
Закінчення аукціону 17.07.2020 12:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
89 361 101.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
893 611.02 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2020 14:48 до 16.07.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2020 14:48
до 06.07.2020 12:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2020 14:48
до 12.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.07.2020 12:32
до 17.07.2020 12:59
Завершено
Період кваліфікації
з 17.07.2020 12:59
до 02.11.2020 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2020 15:40
до 13.11.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.11.2020 09:56
до 23.11.2020 11:41
Період уточнень
з 25.06.2020 14:48 до 06.07.2020 12:00
Період оскарження
з 25.06.2020 14:48 до 12.07.2020 00:00
Період аукціону
з 17.07.2020 12:32 до 17.07.2020 12:59
Період кваліфікації
з 17.07.2020 12:59 до 02.11.2020 09:56
Період кваліфікації
з 17.07.2020 12:59 до 02.11.2020 09:56
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
446 805
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2021 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 25 банківські днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
попередня оплата в розмірі не більше 20% (від вартості проектних робіт;від вартості будівельних робіт;від вартості устаткування), на підставі рахунку-фактури
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 25 банківські днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
остаточний розрахунок за (виконані роботи;постачання устаткування) з врахуванням суми отриманого авансу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту
Документи закупівлі
-
07.07.2020 16:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковдриш Вікторія Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
(44) 249-12-43
Сайт:
https://ua.energy/
Замовник
ЄДРПОУ
00100227
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Реєстр пропозицій
Учасник:
АРЕС-С
Пропозиція:
86 999 999 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"
Пропозиція:
85 500 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД"
Пропозиція:
85 212 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.08.2020 15:40 по 24.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Пропозиція учасника відповідає критеріям та умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.08.2020 15:39
-
17.07.2020 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до пп.4.2 Додатку 2 Тендерної документації надано наказ від 06.02.2020 №-7К Про затвердження Антикорупційної програми та призначення Уповноваженого, де призначено особу відповідальною за реалізацію антикорупційної програми в ТОВ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД» провідного інженера Скуртула Ігоря Сергійовича. Відповідно до наданої копії трудової книжки Скуртула Ігоря Сергійовича №1085678, Скуртул І.С. прийнятий на посаду головного інженера з 27.01.2020 року. Також в наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід посада Скуртула Ігоря Сергійовича зазначена – головний інженер. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
22.07.2020 15:44
Надати до
23.07.2020 15:44
Період вимог/скарг з 01.10.2020 11:57 по 12.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД (ЄДРПОУ 35567199) відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" (ЄДРПОУ 35567199) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 17.09.2020 р. №7555-р/пк-пз, у частині відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник на вимогу п. 2. Додатку 2 Тендерної документації у складі Пропозиції повинен надати документи підтверджуючи кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16, а саме досвід виконання аналогічного договору: відповідно до п.п. 2.1. Додатку 2 Тендерної документації - Довідка (складена за формою №4 цього додатку) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі. . відповідно до п.п. 2.2. Розділу цього Додатку - Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог Форми №4 цього додатку і документи відповідно до пп. 2.3.-2.4. Розділу І цього Додатку та може не надавати документи згідно пп.2.2 Розділу І цього Додатку. - відповідно до п.п. 2.3.2. Додатку 2 Тендерної документації - Деталізований лист: - 2.3.1. Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічних договорів, наданих відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу цього Додатку та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - 2.3.2. У разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту: Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) на виконані проектні роботи (на завершені/введені в експлуатацію об'єкти, із зазначенням об'єкта) або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, підтверджуючий(і) виконання аналогічного(их) договору(ів), наданого(их) згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - Примітка - * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. - відповідно до п.п. 2.4. Розділу цього Додатку - Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: - За договорами наданим згідно Розділу І Форми №4: акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва; - За договорами наданим згідно Розділу ІІ Форми №4: - експертний звіт (без додатків). (У разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту) Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Створено
24.09.2020 10:51
Надати до
25.09.2020 10:51
Період вимог/скарг з 07.10.2020 9:38 по 18.10.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі,Не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ" (ЄДРПОУ 38186327) відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ"(ЄДРПОУ: 38186327), у частині відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником на вимогу Розділу II Форми №4 «Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника або субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 років:*(Даний розділ заповнюється та підтверджується у разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту) не менше одного договору у якості генпідрядника або субпідрядника. Надано копію договору від 15.08.2016 року № 06-4/3379-16 ТОВ «ПРОЕНЕРДЖІ» для підтвердження кваліфікаційних критерії в частині залучення субпідрядника для виконання проектних коригування існуючої проектно-кошторисної документації. Також надано Експертний звіт №04-0406/16 від 29 грудня 2016 року. Таким чином надані документи не відповідають пункту 2.1. Розділ І Тендерної документації та Форми №4. Додатку 2 Тендерної документації, відтак не надано копії документів: - 2.2. Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. - 2.3.2. Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) на виконані проектні роботи (на завершені/введені в експлуатацію об'єкти, із зазначенням об'єкта) або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, підтверджуючий(і) виконання аналогічного(их) договору(ів), наданого(их) згідно пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. - 2.4. Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: за договорами наданим згідно Розділу ІІ Форми №4: - експертний звіт (без додатків). (У разі виконання проектних робіт/при необхідності коригування проекту - п.1.3 - Довідка про залучення субпідрядників (складена за Формою №3 цього Додатку) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону про публічні закупівлі «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Створено
05.10.2020 12:35
Надати до
06.10.2020 12:35
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
07.10.2020 09:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.11.2020 9:56 по 13.11.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
1. Визнати переможцем відкритих торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" (ЄДРПОУ 35567199) закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" (ЄДРПОУ 35567199) закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу другого частини 7 статті 26 Закону, ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ № 354/20-КО від 08 жовтня 2020 року, вихідного листа від 08.10.2020 р. №01/36895 НЕК «УКРНЕНЕРГО» направленого ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" (ЄДРПОУ 35567199) та наданої відповіді вхідний лист від 09.10.2020 р. №03-86, відсутньої можливості долучити оновлену пропозицію Учасника в електронному вигляді через електронну систему закупівель, прошу завантажити оновлену пропозицію шляхом завантаження через електронну систему закупівель.
Створено
29.10.2020 15:54
Надати до
30.10.2020 15:54
Угоди
UA-2020-06-25-001463-c-a2
Підписаний і діє
Номер
01-078333-20
102 254 400 грн.
85 212 000 грн.
З ПДВ
Підписано
20.11.2020
Строк дії договору з
20.11.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
Кількість
1
Одиниця виміру
роб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.11.2020 11:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-08-06-000050
Дата створення проекту
06.08.2020 16:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.08.2020 17:12
Дата публікації висновку про результати
28.09.2020 17:17
Дата завершення усунення порушень
13.10.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
29.08.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2020-06-25-001463-c 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.08.2020 00:00
Документи рішення
06.08.2020 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційні технології ЛТД», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.07.2020 № 208/20-КО, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.08.2020 № 39/20-ТС, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2020 та пояснення, отримані 17.08.2020 через електронну систему закупівель, рішення Колегії АМКУ від 17.09.2020 № 17555-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.09.2020 00:00
Дата публікації
28.09.2020 17:17
Документи висновку
28.09.2020 17:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 25.06.2020 дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 частини 2 статті. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому Наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.
Дата публікації
05.10.2020 10:17
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-001463-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення 22.07.2020 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
12.08.2020 13:29
Орган перевірки
18.08.2020 00:00
Документи повідомлення
12.08.2020 13:29
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 12.08.2020
В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції. 24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».
Рішеня
17.08.2020 11:39
Замовник
Документи повідомлення
17.08.2020 11:43
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України
В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції. 24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».
Рішеня
19.08.2020 09:12
Замовник
Документи повідомлення
19.08.2020 09:14
-
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.08.2020 № 236 Київ Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-06-25-001463-c.a2, UA-2020-07-15-007400-c.а5, UA-2020-07-15-007400-c.а6, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-06-25-001463-c та UA-2020-07-15-007400-c, прийняті наказами Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 та від 17 серпня 2020 року № 232 «Про початок моніторингу закупівель» та вважати їх такими, що зупиненні з 25 серпня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Рішеня
25.08.2020 16:45
Орган перевірки
29.08.2020 00:00
Документи повідомлення
25.08.2020 16:46
-
Відповідь
Щодо надання роз'яснення на висновокок від 28.09.2020 по результату моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв'язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330 кВ "Львів південна" - ПС 220 кВ "Розділ" - ПС 220 кВ "Стрий" - ПС 220 кВ "Борислав" - ПС 220 кВ "Воловець" - ПС 400 кВ "Мукачеве" - Державний кордон України. Інв. № новий 45454000-4 Реконструкція
28 вересня 2020 Державною аудиторською службою було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-2020-06-25-001463-c) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція. Даним висновком виявлено порушення законодавства у сфері закупівель, в частині вимог пунктів 8 та 9 частини 2 другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), а саме оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію - мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Враховуючи вищевикладене, керуючись абзацом першим частини 8 Закону Замовник - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" просить дати роз’яснення змісту висновку, враховуючи, що відбулося розкриття тендерних пропозицій, оскарження рішення замовника в АМКУ та не реалізована можливість заповнення електронних форм на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик, як то реалізовані пункти 1-7 частини 2 статті 21 Закону, яким чиним Замовнику виправити порушення вказані в висновку, в які електронні форми (поля) при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі потрібно вносити інформацію визначену в пунктах 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону?
Висновку
30.09.2020 08:23
Замовник
Документи повідомлення
30.09.2020 08:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
89 361 101.67 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2020 12:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактний телефон:
(44) 249-12-43
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
89 361 101.67 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2020 12:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактний телефон:
(44) 249-12-43
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності