Показати схожі тендери

Закупівля Жіночі теплі гамаші, шкарпетки бавовняні літні, шкарпетки напіввовняні,майки жіночі, труси жіночі бавовняні, нічні сорочки дівчачі , жіночі, колготи жіночі, халат від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-17-004700-c
План UA-P-2020-06-17-000827-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.08.2020 12:13
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.07.2020 14:42
Закінчення аукціону 03.07.2020 15:09
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
251 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 300 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2020 13:51 до 03.07.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2020 13:51
до 23.06.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2020 13:51
до 29.06.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.07.2020 14:42
до 03.07.2020 15:09
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2020 15:09
до 17.07.2020 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.07.2020 13:11
до 28.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2020 10:31
до 03.08.2020 12:13
Період уточнень
з 17.06.2020 13:51 до 23.06.2020 00:00
Період оскарження
з 17.06.2020 13:51 до 29.06.2020 00:00
Період аукціону
з 03.07.2020 14:42 до 03.07.2020 15:09
Період кваліфікації
з 03.07.2020 15:09 до 17.07.2020 10:31
Період кваліфікації
з 03.07.2020 15:09 до 17.07.2020 10:31
Основні параметри
Жіночі теплі гамаші, шкарпетки бавовняні літні, шкарпетки напіввовняні,майки жіночі, труси жіночі бавовняні, нічні сорочки дівчачі , жіночі, колготи жіночі, халат
Мова (мови), якою (якими повинні) отуватися тендерні пропозиції - українська
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 400
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 200 (штуки)
Жіночі теплі гамаші
Опис предмета закупівлі
Жіночі теплі гамаші
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 597 (пара)
шкарпетки бавовняні літні
Опис предмета закупівлі
шкарпетки бавовняні літні
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
597
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №3 600 (пара)
шкарпетки напіввовняні
Опис предмета закупівлі
шкарпетки напіввовняні
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
600
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №4 600 (штуки)
майки жіночі
Опис предмета закупівлі
майки жіночі
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №5 1 190 (штуки)
труси жіночі бавовняні
Опис предмета закупівлі
труси жіночі бавовняні
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
1 190
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №6 390 (штуки)
нічні сорочки дівчачі, жіночі
Опис предмета закупівлі
нічні сорочки дівчачі, жіночі
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
390
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №7 787 (штуки)
колготи жіночі
Опис предмета закупівлі
колготи жіночі
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
787
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №8 139 (штуки)
халат
Опис предмета закупівлі
халат
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
139
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар (післяоплата) на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До рахунка додаються: інші документи, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції не застосовуються.
Документи закупівлі
-
22.06.2020 08:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черних Зоя
Електронна пошта
Телефон
+380577471189
Замовник
ЄДРПОУ
03189624
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Поштовий індекс
62414
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
с. Липці
Адреса
Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна
Пропозиція:
250 500 грн.
Учасник:
ФОП Марченко Дмитро Петрович
Пропозиція:
249 434 грн.
Учасник:
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
228 890 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 14.07.2020 13:11 по 25.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Єремчук Ольги Юріївни по причині не відповідності пропозиції умовам тендерної документації та невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Документи кваліфікації
14.07.2020 13:11
-
03.07.2020 15:09
Витяг з ЄДР
03.07.2020 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення порушень 1) Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. Відсутня інформація щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів 1.2. Договір оренди автомобіля № 1/11 від 01.07.2020 р. оформлений з порушенням вимог ст. 827-836 ЦК України. 1.3. Відсутня інформація щодо водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару. 1.4. Відсутні медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості відповідно до кількості транспортних засобів). 1.5. Відсутні документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками та/або між суб’єктом господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками, у разі його залучення. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2.1. п. 1.1. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (не менше двох) відповідно до нижчезазначених вимог та формою». 2.2. п. 1.2. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; За відсутністю у учасника власних спеціалізованих транспортних засобів, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: • Документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом, а саме: - Договір найму (оренди) транспортних засобів, який оформлений відповідно до ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Договір позички транспортного засобу, який оформлений відповідно до ст.ст. 827-836 ЦК України. або - Договір суборенди транспортного засобу, який надається разом з договором оренди на зазначений транспортний засіб, з урахуванням вимог ст.ст. 798-805 ЦК України. або - Інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом, окрім довіреностей, оскільки це не є документом, що підтверджує право учасника на користування спеціалізованими транспортними засобами, відповідно до ч.3 ст. 244 ЦК України. За відсутністю у учасника власного спеціалізованого автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає документи передбачені п.1.1, п. 1.2 ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі та нижчезазначені документи: • Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства. • Відомості з ЄДРПОУ у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік щодо Перевізника.» 2.3. п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п П.І.Б. Посада Освіта Загальний досвід роботи (роки) Досвід роботи на посаді що обіймає (роки) 2.4. п. 2.2. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.» 2.4. п. 2.3. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі: -у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (перелічені у пункті 2.1 частини 2 цього додатку); - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку); - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015 р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. - у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у пункті 2.1 частини 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для перевізників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та повідомлення про прийняття працівників на роботу; - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.1 частини 2 цього додатку) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Надати інформацію щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів; 1.2. Надати договір оренди автомобіля № 1/11 від 01.07.2020 р. оформлений відповідно до вимог ст. 827-836 ЦК України; 1.3. Надати інформацію щодо водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товару; 1.4. Надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв (у кількості відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. 1.5. Надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками та/або між суб’єктом господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками, у разі його залучення. Голова тендерного комітету головний бухгалтер Черкашина Яна Олександрівна Заступник голови тендерного комітету, бухгалтер Тєбєнькова Яна Юріївна, Секретар тендерного комітету завідуюча господарством Черних Зоя Миколаївна, Член тендерного комірник матеріального складу Холодняк Ірина Володимирівна, Член тендерного комітету сестра-господиня Осьмачко Ольга Олексіївна
Створено
10.07.2020 16:14
Надати до
11.07.2020 16:14
Період вимог/скарг з 17.07.2020 10:31 по 28.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиції учасника ФО-П Марченка Дмитра Петровича визнана такою, яка відповідає усім вимогам та строкам тендерної документації та не має підстав для відхилення. Визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з Марченко Дмитром Петровичем на закупівлю товару код ДК 021:2015 18310000-5 –Спідня білизна.
Документи кваліфікації
Договір
UA-2020-06-17-004700-c-a1
Підписаний і діє
Номер
61
249 434 грн.
249 434 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.08.2020
Строк дії договору з
03.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
200 (штуки)
Жіночі теплі гамаші
Номенклатура
Жіночі теплі гамаші
Кількість
200
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
597 (пара)
шкарпетки бавовняні літні
Номенклатура
шкарпетки бавовняні літні
Кількість
597
Одиниця виміру
пар.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
600 (пара)
шкарпетки напіввовняні
Номенклатура
шкарпетки напіввовняні
Кількість
600
Одиниця виміру
пар.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
600 (штуки)
майки жіночі
Номенклатура
майки жіночі
Кількість
600
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 190 (штуки)
труси жіночі бавовняні
Номенклатура
труси жіночі бавовняні
Кількість
1 190
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
390 (штуки)
нічні сорочки дівчачі, жіночі
Номенклатура
нічні сорочки дівчачі, жіночі
Кількість
390
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
787 (штуки)
колготи жіночі
Номенклатура
колготи жіночі
Кількість
787
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
139 (штуки)
халат
Номенклатура
халат
Кількість
139
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.08.2020 12:13
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-08-18-000008
Дата створення проекту
18.08.2020 12:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2020 16:49
Дата публікації висновку про результати
21.08.2020 14:38
Дата завершення усунення порушень
08.09.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2020 № 167 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2020 № 167 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 4.UA-2020-06-17-004700-c 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2020 00:00
Документи рішення
18.08.2020 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, правомірність відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Липецький психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.06.2020 №91, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, ФОП Марченко Дмитро Петрович (далі – ФОП Марченко Д.П.), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2020 №93, від 14.07.2020 №95 та від 16.07.2020 №96; повідомлення про намір укладання договору від 17.07.2020, договір від 03.08.2020 №61. В ході моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет закупівлі» Замовник вимагає надання довідки у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції ФОП Марченко Д.П. умовам тендерної документації. Так, вимогами пунктом «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації обумовлено, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, дата видачі якої не раніше місячної давнини відносно дати оголошення відкритих торгів. Однак, в порушення вищевказаних вимог тендерної документації ФОП Марченко Д.П. надано біржову довідку про кон’юнктуру ринку, в якій не зазначена дата видачі довідки. На підставі вищевикладеного та відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону укладено договір від 03.08.2020 №61 із ФОП Марченко Д.П.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.08.2020 00:00
Дата публікації
21.08.2020 14:38
Документи висновку
21.08.2020 14:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення до висновку. 1. Відповідно до п. 12. Додатку № 2 до тендерної документації безпека використання виробу гарантується дотриманням вимог нормативних документів з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення виробу або на виріб в цілому. Виріб не повинен чинити шкідливого впливу на організм людини та навколишнє природне середовище. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. Товар, що постачається повинен бути обов’язково того ж найменування та в тій же кількості, яка вказана у специфікації. Товар повинен, бути промаркований, відповідно до норм діючого законодавства. Упаковка товару повинна бути чистою, сухою, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, учасник повинен письмово підтвердити виконання вищезазначених вимог. Виявлене порушення не було усунуто по причині того, що процедура на момент проведення моніторингу була завершена. В подальшому зобов’язуємось не допускати порушень Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Відповідно до пункту «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції документ, який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), дата видачі якої не раніше місячної давнини відносно дати оголошення відкритих торгів. У складі тендерної пропозиції було надано Біржову довідку про кон’юнктуру ринку видану Товарною біржею «УРТБ», в якій зазначено про рівень товарних цін на вказані у запиті б/№ від 05.06.2020 р. товари, станом на 05.06.2020 року.
Дата публікації
11.09.2020 14:58
Документи інформації про усунення порушення
11.09.2020 15:01
-
Повідомлення
Відповідь
щодо отримання повідомлень
Відповідно до Інструкції ДАСУ «Моніторинг закупівель»: 1. У разі, коли на закупівлю буде створено проект моніторингу, замовник отримає повідомлення на електронну пошту, а також в особистий кабінет у розділ «Мої повідомлення», 2. Про те, що ДАСУ розпочала моніторинг, замовник отримає повідомлення у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту. 3. Після завершення періоду моніторингу ДАСУ опубліковує рішення. І якщо порушення все таки виявили, у системі про це розміщують інформацію. 4.Про виявлені порушення під час проведення моніторингу закупівлі, замовник отримає лист щодо них у розділ «Мої повідомлення» та на електронну пошту. Не на одній із стадій моніторингу нами не було отримано повідомленнь ні у розділ «Мої повідомлення», ні на електронну пошту. ІНФОРМАЦІЮ ПРО МОНІТОРИНГ Замовник виявив випадково лише 11.09.2020 року. Виходячи з цього, аргументовані заперечення та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень оприлюднені з порушенням строків.
Висновку
11.09.2020 15:51
Замовник
Документи повідомлення
11.09.2020 15:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
251 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
+380577471189
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
251 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2020 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
+380577471189
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності