Показати схожі тендери

Закупівля Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-06-05-005206-b
План UA-P-2020-05-27-001736-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.08.2020 15:58
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.07.2020 14:19
Закінчення аукціону 27.07.2020 14:40
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
9 728 341.45 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
97 283.41 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2020 14:45 до 13.07.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2020 14:45
до 03.07.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2020 14:45
до 09.07.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 13.07.2020 10:03
до 27.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.07.2020 14:19
до 27.07.2020 14:40
Завершено
Період кваліфікації
з 27.07.2020 14:40
до 31.07.2020 09:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2020 09:52
до 11.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2020 09:52
до 21.08.2020 15:58
Період уточнень
з 05.06.2020 14:45 до 03.07.2020 10:00
Період оскарження
з 05.06.2020 14:45 до 09.07.2020 00:00
Період аукціону
з 27.07.2020 14:19 до 27.07.2020 14:40
Період кваліфікації
з 13.07.2020 10:03 до 27.07.2020 00:00
Період кваліфікації
з 27.07.2020 14:40 до 31.07.2020 09:52
Період кваліфікації
з 27.07.2020 14:40 до 31.07.2020 09:52
Основні параметри
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві»
Execution of repair work on the object: "Repair of the emergency section of the heating network with the replacement of worn-out existing pipelines from TK-309/1 to CTP on the street. Yordanska, 3-A and from CTP to the railway on the street. Jordan, 1-A, 3, 5, 5-A and d / z on the street. Yordanska, 3-A in the city of Kyiv "
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
291 850
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві»
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from TK-309/1 to CTP on the street Yordanska, 3-A and from CTP to the railway on the street. Jordan, 1-A, 3, 5, 5-A and d / z on the street. Yordanskaya, 3-A in Kyiv »
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.10.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в та Довідок КБ-3, за умови наявності фінансування.
Документи закупівлі
-
06.07.2020 09:51
-
-
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кононенко Лариса Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kononenko Larysa Alexeyevna
Електронна пошта
Телефон
+380442076792
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"
Пропозиція:
9 728 021.48 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
Пропозиція:
9 727 966.54 грн.
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" : [email protected]
9 728 021.48 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
13.07.2020 10:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ" : [email protected]
9 727 966.54 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
13.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.07.2020 9:52 по 11.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ" переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом з переможцем.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.07.2020 09:52
-
27.07.2020 14:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-06-05-005206-b-b1
Підписаний і діє
Номер
982/КТМ-31-20
9 727 966.54 грн.
8 106 638.78 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2020
Строк дії договору з
19.08.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві»
Номенклатура
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві»
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
21.08.2020 15:58
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-29-000010
Дата створення проекту
29.09.2020 10:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.09.2020 11:32
Дата публікації висновку про результати
21.10.2020 14:20
Дата завершення усунення порушень
05.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
22.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернігівська
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.09.2020 № 58 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 28.09.2020 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2020-06-05-005206-b 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.09.2020 00:00
Документи рішення
29.09.2020 11:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської Державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.05.2020 № 950, зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВІТОН БУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «АВІТОН БУДПРОЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2020 № 1367, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2020, договір від 19.08.2020 № 982/КТМ-31-20, укладений Замовником з ТОВ «АВІТОН БУДПРОЕКТ». В ході аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що: - у річному плані закупівель на 2020 рік (UA-P-2020-05-27-001736-c), яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону; - до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено пункти 8, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначено код предмета закупівлі 45000000-7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) в частині визначення предмету закупівлі послуг за показником четвертої цифри основного словника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства щодо наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам ціни пропозиції учасника.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.10.2020 00:00
Дата публікації
21.10.2020 14:20
Документи висновку
21.10.2020 14:20
-
Оскарження в суді
Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації
30.10.2020 15:03
Документи оскарження в суді
30.10.2020 15:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-29-000010 - файл вкладено.
Дата публікації
26.10.2020 08:27
Документи інформації про усунення порушення
26.10.2020 08:27
-
26.10.2020 08:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 728 341.45 грн.
Період подання пропозицій
до 13.07.2020 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380442076792
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 728 341.45 грн.
Період подання пропозицій
до 13.07.2020 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380442076792
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності