Показати схожі тендери
Закупівля Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт теплових пунктів (індивідуального теплового пункту) та внутрішньобудинкових інженерних мереж (мережі теплопостачання) житлового будинку ЖБК «Шовковик-4» по вул. Райдужна, 17, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) від КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва".
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-03-007638-b
План UA-P-2020-06-03-006898-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 25.08.2020 00:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.07.2020 12:41
Закінчення аукціону 27.07.2020 13:02
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 948 098 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 740 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2020 18:43 до 24.07.2020 16:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2020 18:43
до 14.07.2020 16:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2020 18:43
до 20.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.07.2020 12:41
до 27.07.2020 13:02
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.07.2020 13:02
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.08.2020 18:20
до 14.08.2020 00:00
Період уточнень
з 03.06.2020 18:43 до 14.07.2020 16:00
Період оскарження
з 03.06.2020 18:43 до 20.07.2020 00:00
Період аукціону
з 27.07.2020 12:41 до 27.07.2020 13:02
Період кваліфікації
з 27.07.2020 13:02
Основні параметри
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт теплових пунктів (індивідуального теплового пункту) та внутрішньобудинкових інженерних мереж (мережі теплопостачання) житлового будинку ЖБК «Шовковик-4» по вул. Райдужна, 17, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ); Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: вул. Райдужна, 17 Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт теплових пунктів (індивідуального теплового пункту) та внутрішньобудинкових інженерних мереж (мережі теплопостачання) житлового будинку ЖБК «Шовковик-4» по вул. Райдужна, 17, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02218, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Райдужна, 17
Дата постачання по
20.10.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору.
Документи закупівлі
Скасування
25.08.2020 00:03
На виконання Рішення моніторингу Північним офісом Держаудитслужби,Замовник приймає рішення відмінити закупівлю відповідно до умов п.2 ч.1 ст.32 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: несвоєчасне надання відповіді/роз’яснення на питання учасника.
14.08.2020 16:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Скляренко
Електронна пошта
Телефон
+380442345410,+380442345427
Сайт:
http://www.kyivesko.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25772436
Повна назва
КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Богдана Хмельницького, 3а
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВДОМАЛАД"
Пропозиція:
1 944 818.73 грн.
Учасник:
ТОВ "Промтехнік"
Пропозиція:
1 730 398.56 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.08.2020 18:20 по 14.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. не надано підтверження власності тонкогубців; 2. не надано підтвердження, що Івко Олександр Володимирович працює інженером; 3. не надано підтвердження на кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку монтажника санітарно-технічних систем і устаткування на Ільницького Олександра Володимировича та Савінського Анатолія Зіновійовича; 4. не надано трудовий договір на Євчун Галину Іларіонівну; 5. не надано копію звіту про фінансові результати і балансу за 2018 р.; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога Додатку 2тендерної документації: 1. п.п. 1.2. п. 1 2. п.п 2.1., п.п 2.5. п.2 3. п.п 2.4. п.2 4. п.п. 2.5. п.2 5. п.п. 4.1. п.4 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. надати на підтвердження власності тонкогубців витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.06.2020; 2. надати наказ на сумісництво на підтвердження, що Івко Олександр Володимирович працює інженером; 3. надати документи (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо), які вказують, присвоєння робітнику - монтажнику санітарно-технічних систем і устаткування відповідного розряду (класу, категорії, групи) на Ільницького Олександра Володимировича та Савінського Анатолія Зіновійовича; 4. надати документ, що підтверджує те, що Євчун Галину Іларіонівну працюює на підприємстві Учасника (надати копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування, або копію трудового договору (у разі надання трудового договору надати наказ про призначення працівника)); 5. надати копію звіту про фінансові результати і балансу за 2018 р. У разі, якщо учасник не виправить виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Створено
11.08.2020 18:01
Надати до
12.08.2020 18:01
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-24-000035
Дата створення проекту
24.06.2020 12:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2020 09:30
Дата публікації висновку про результати
16.07.2020 14:06
Дата завершення усунення порушень
31.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2020 № 109 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.06.2020 № 109 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2020-06-03-007638-b 03.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2020 00:00
Документи рішення
01.07.2020 09:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 01.07.2020, зі змінами (далі – ТД), питання до процедури від 05.06.2020, відповідь Замовника на запитання від 22.06.2020. Моніторингом встановлено, що Замовником 22.06.2020 було надано відповіді на запитання до процедури щодо ТД, опубліковані 05.06.2020, чим порушено ч. 1 ст. 24 Закону, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наданні відповідей на запитання до процедури щодо ТД та вимоги учасника встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
14.07.2020 00:00
Дата публікації
16.07.2020 14:06
Документи висновку
16.07.2020 14:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Просимо врахувати, що вищевказане порушення сталось внаслідок технічних складнощів при відображені повідомлень в особистому кабінеті замовника на майданчику Zakupki.Prom.ua з 05.06.2020. Дану ситуацію на майданчику Zakupki.Prom.ua було виправлено 15.06.2020. (є письмове підтвердження – лист ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 13.07.2020 №913/07) Також замовник повідомляє про виконані заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: Відповідно до умов ч.2 ст.24 Закону: У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Рішенням тендерного комітету від 22.06.2020: - подовжений строк подання тендерних пропозицій; - надана відповідь на запитання (роз’яснення на звернення). Таким чином, враховуючи умови ч.2 ст.24, 22.06.2020 замовником було усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
22.07.2020 16:04
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Не усунуто
Дата публікації
13.08.2020 09:13
Інформація про результати по порушеннях
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 948 098 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2020 16:00
Замовник:
КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Контактний телефон:
+380442345410,+380442345427
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 948 098 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2020 16:00
Замовник:
КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Контактний телефон:
+380442345410,+380442345427
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності