Показати схожі тендери

Закупівля Меблі - 3 лоти від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-06-03-003527-b
План UA-P-2020-06-02-004180-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.07.2020 09:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 633 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 067.25 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
6 732 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2020 13:10 до 06.07.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2020 13:10
до 26.06.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2020 13:10
до 02.07.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 06.07.2020 10:01
до 16.07.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2020 16:24
до 17.07.2020 09:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2020 09:10
до 28.07.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2020 09:18
до 28.07.2020 09:02
Період уточнень
з 03.06.2020 13:10 до 26.06.2020 10:00
Період оскарження
з 03.06.2020 13:10 до 02.07.2020 00:00
Період кваліфікації
з 06.07.2020 10:01 до 16.07.2020 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2020 16:24 до 17.07.2020 09:18
Період кваліфікації
з 16.07.2020 16:24 до 17.07.2020 09:18
Основні параметри
Меблі - 3 лоти
Furniture – 3 Lots
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 179 550 грн.
Лот 1 – Меблі для дошкільних навчальних закладів
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Меблі для дошкільних навчальних закладів
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 1 – Furniture for preschool educational institutions
Очікувана вартість
1 179 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5897,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 386
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 - Меблі для дошкільних навчальних закладів (міський бюджет)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 1 – Furniture for preschool educational institutions (сity budget)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
345
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
Пропозиція:
1 053 300 грн.
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
813 450 грн.
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 2 – Furniture for secondary schools
Очікувана вартість
813 450 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4067,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 403
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2020 15:57
Закінчення аукціону
16.07.2020 16:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (міський бюджет)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 2 – Furniture for secondary schools (сity budget)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
407
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"
Пропозиція:
686 202 грн.
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
Пропозиція:
488 400 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
Пропозиція:
488 400 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2020 15:57
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
5 640 000 грн.
Лот 3 – Меблі для нової української школи
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – Меблі для нової української школи
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 3 – Furniture for New Ukrainian school
Очікувана вартість
5 640 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
169 200
Аукціон
Cтарт аукціону
16.07.2020 11:28
Закінчення аукціону
16.07.2020 11:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 – Меблі для нової української школи (державний та міський бюджет)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 3 – Furniture for New Ukrainian school (state and city budget)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
3 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
Пропозиція:
4 320 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МЕБЛІ СІТІ"
Пропозиція:
5 610 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.07.2020 11:28
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Воробець
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vorobets Oksana Mykolayivna
Електронна пошта
Телефон
+380372524314
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://osvita.cv.ua/
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Палагнюк Тетяна Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Палагнюк Тетяна Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380372537079
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
02147345
Назва (англійською мовою)
Upravlinnja osvitu Chernivecjkoi misjkoi radu
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Upravlinnja osvitu Chernivecjkoi misjkoi radu
Поштовий індекс
58029
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
Героїв Майдану 176
Прекваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Меблі для дошкільних навчальних закладів
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:02
Витяг з ЄДР
ФОП "БУШКЕВИЧ ГАННА ОНУФРІЇВНА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
ФОП Бушкевич Г.О. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Бушкевич Г.О. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 1 Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжко двоярусне з натуральної деревини 260 шт., шафа для дитячого одягу п’ятисекційна з лавою 85 шт.). Відповідно до п.3.1.3 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.3.Скан-копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства». ФОП Бушкевич Г.О. у складі тендерної пропозиції надала скан-копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. №602-123-20-1/27946 від 21.06.2018р від виробника ФОП Бушкевич Г.О. щодо об’єкту експертизи, що в додатку 1 до висновку, в якому зазначено в тому числі ліжка дитячі (односпальні, двоярусні, триярусні). Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Бушкевич Г.О. відсутні будь-які висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується відповідність Шаф для дитячого одягу 5-ти секційна з лавою діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ФОП "Повзун Сергій Степанович" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
ФОП Повзун С.С. - тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 1 Меблі для дошкільних навчальних закладів (ліжко двоярусне з натуральної деревини 260 шт., шафа для дитячого одягу п’ятисекційна з лавою 85 шт.). Відповідно до п.3.1.2 та 3.1.3 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 1: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. 3.1.3.Скан-копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства». У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано. -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/27946 від 21.06.2018р. щодо об’єкту експертизи Меблі з натуральної деревини, стільці та стільчики (табурети) дитячі, лавки, ліжка дорослі (односпальні, двоспальні та двоярусні) та дитячі (односпальні, двоспальні, двоярусні, триярусні) згідно з додатком №1 від виробника ФОП Бушкевич Г.О., яким підтверджено відповідність санітарним вимогам ліжок дитячих. -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/5694 від 20.03.2019р. щодо об’єкту експертизи Столи та стільці учнівські від виробника ПАТ «Імпульс», яким підтверджено відповідність санітарним вимогам столів та стільців учнівських, що не є предметом закупівлі. Отже, Учасник ФОП Повзун С.С. не надав висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію Шафа для дитячого одягу 5-ти секційна з лавою щодо відповідності діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:01
Витяг з ЄДР
ФОП "Повзун Сергій Степанович" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
ФОП Повзун С.С. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. встановлено наступне. Предметом закупівлі визначено Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (комплект меблів двомісний 407 шт.). 1.Відповідно до додатку 1 тендерної документації (нова редакція) встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики товарів. Пунктом 3.1.1 та пунктом 3.8 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації (нова редакція) передбачено подання учасниками: «3.1.1.Гарантійний лист за підписом учасника (уповноваженого представника) щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару та із обов’язковим зазначенням всіх Особливих вимог, викладених в Додатку 1». «3.8.Фото або малюнки (схематичне зображення) в кольоровому форматі запропонованого Товару». ФОП Повзун С.С. у складі тендерної пропозиції завантажив: -Заповнений Додаток 1 Особливі вимоги Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів. Однак, вказаний документ містить технічні характеристики запропонованого товару, які не відповідають вимогам по предмету закупівлі Лот 2 Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів тендерної документації (нова редакція). -Фото в кольоровому форматі запропонованого товару, згідно якого учасник пропонує одномісну шкільну парту, що не відповідає технічним характеристикам «Стіл учнівський двомісний» 2. Відповідно до п.3.1.2 розділу ІІІ «Інші документи» додатку 3 тендерної документації учасники подають документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам: «3.1.2. Скан-копії документів про підтвердження відповідності товару: -По лоту 2: Скан-копії документів (наприклад: сертифікат відповідності, та/або паспорт якості, та/або декларація про якість, та/або інший документ виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником діючим в Україні вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016. У складі тендерної пропозиції ФОП Повзун С.С. подано: -Сертифікат відповідності №UAO.YT.062410-20 з терміном дії до 23.06.2021р. від виробника ПАТ «Імпульс» на продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів (143 найменування згідно додатку). Однак, зазначений додаток до вказаного документа не подано.
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:05
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот 3 – Меблі для нової української школи
ФОП "ЗАЇКА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам тендерної документації; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
ФОП Заїка В.І. – тендерна пропозиція відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; -учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції. За результатом розгляду тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Заїка В.І. не подано: - Аналогічного договору та відгуку від замовника про виконання договору для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що було передбачено п. 1.1 розділу І додатку 3 тендерної документації; - Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару, що було передбачено п. 3.1.1 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності товару діючим в Україні вимогам санітарного законодавства, що було передбачено п. 3.1.3 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Фото або малюнки в кольоровому форматі запропонованого товару, що було передбачено п. 3.8 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації; - Забезпечення тендерної пропозиції, що було передбачено п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.3.9 розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації. Крім того, учасником ФОП Заїка В.І. надав лист-гарантію з інформацією щодо відповідності вимогам, що у ст.17 Закону. Вказаним документом не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі та для відхилення пропозиції згідно ч.1 та ч.2 ст. 17, що не відповідає розділу ІІ «Інформація про відповідність учасника вимогам, встановленим ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 3 тендерної документації.
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "МЕБЛІ СІТІ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.07.2020 10:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Меблі для дошкільних навчальних закладів
Лот № 2 Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів
Період вимог/скарг з 17.07.2020 9:10 по 28.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.07.2020 09:10
-
Звіт про оцінку
16.07.2020 16:25
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот 3 – Меблі для нової української школи
Період вимог/скарг з 17.07.2020 9:18 по 28.07.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.07.2020 09:18
-
Звіт про оцінку
16.07.2020 16:25
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-06-03-003527-b-c1
Підписаний і діє
Номер
97
488 400 грн.
407 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2020
Строк дії договору з
28.07.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
407 (комплект)
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (міський бюджет)
Номенклатура
Лот 2 – Меблі для загальноосвітніх навчальних закладів (міський бюджет)
Кількість
407
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.07.2020 08:56
-
Підписаний договір
UA-2020-06-03-003527-b-c2
Підписаний і діє
Номер
98
4 320 000 грн.
3 600 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2020
Строк дії договору з
28.07.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 000 (комплект)
Лот 3 – Меблі для нової української школи (державний та міський бюджет)
Номенклатура
Лот 3 – Меблі для нової української школи (державний та міський бюджет)
Кількість
3 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.07.2020 09:01
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 633 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.07.2020 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372524314
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 633 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.07.2020 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372524314
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності