Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області від ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-06-02-005510-b
План UA-P-2020-06-02-005464-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.09.2020 17:19
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.07.2020 12:43
Закінчення аукціону 20.07.2020 13:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
123 679 378 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
618 396.89 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.06.2020 13:59 до 17.07.2020 23:00
Завершено
Період уточнень
з 02.06.2020 13:59
до 07.07.2020 23:00
Завершено
Період оскарження
з 02.06.2020 13:59
до 13.07.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.07.2020 12:43
до 20.07.2020 13:10
Завершено
Період кваліфікації
з 20.07.2020 13:10
до 10.08.2020 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.08.2020 16:14
до 21.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.08.2020 16:14
до 01.09.2020 17:19
Період уточнень
з 02.06.2020 13:59 до 07.07.2020 23:00
Період оскарження
з 02.06.2020 13:59 до 13.07.2020 00:00
Період аукціону
з 20.07.2020 12:43 до 20.07.2020 13:10
Період кваліфікації
з 20.07.2020 13:10 до 10.08.2020 16:14
Період кваліфікації
з 20.07.2020 13:10 до 10.08.2020 16:14
Основні параметри
Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області
Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
600 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2021 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Назва джерела фінансування:Кредити та позики міжнародних валютно-кредитних організацій
Документи закупівлі
-
01.07.2020 16:37
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Погорілий
Електронна пошта
Телефон
+380532560227
Замовник
ЄДРПОУ
04013991
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Зигіна, буд. 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
121 823 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
121 375 162 грн.
Учасник:
ТОВ РУБІКОН-МОНОЛІТ
Пропозиція:
114 950 040 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.08.2020 16:14 по 21.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.08.2020 16:14
-
10.08.2020 16:12
Звіт про оцінку
27.07.2020 16:54
Звіт про оцінку
20.07.2020 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до п.5.4 Розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) Учасник закупівлі повинен підтвердити свою фінансову спроможність, на підтвердження цього Учасник має надати у складі своєї пропозиції Копії балансу (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки. У Учасника відсутня копія балансу (форма № 1) за 2020 рік. Для підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції заповнену форму (Додаток 6). Учасник не надав кваліфікаційний сертифікат на інженера-кошторисника відповідно до п.11 Розділу 3 ТД.
Створено
27.07.2020 17:24
Надати до
28.07.2020 17:24
Договір
UA-2020-06-02-005510-b-a1
Підписаний і діє
Номер
03-20/81
114 950 040 грн.
95 837 143.9 грн.
З ПДВ
Підписано
31.08.2020
Строк дії договору з
31.08.2020
по
31.03.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області
Номенклатура
Капітальний ремонт комплексу будівель Андріївської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів Новосанжарського району Полтавської обласної ради в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
01.09.2020 17:19
-
01.09.2020 17:17
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-10-16-000056
Дата створення проекту
16.10.2020 15:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2020 18:03
Дата публікації висновку про результати
06.11.2020 11:49
Дата завершення усунення порушень
21.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2020 № 187 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 187 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-06-02-005510-b 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2020 00:00
Документи рішення
20.10.2020 18:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII(далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від01.06.2020 № 24(далі – ТД), тендернупропозиціюТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» (далі – Переможець),протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 27.07.2020 № 64, протокол розгляду тендерної пропозиції від 10.08.2020 № 72, повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2020, договір від 31.08.2020 № 03-20/81. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-06-02-005464-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Зокрема п. 5.4.1. та 5.4.2. ч. 5Розділу ІІІ ТДЗамовником встановлено вимоги надати копії балансу Учасника (форма № 1) та копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки. Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIVзвітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Переможцем в складі пропозиції надано копії балансу та звіту про фінансові результати за 2016, 2017, 2018 та 2019 роки, тобто за звітній період та три попередні роки, чим не дотримано вимоги п. 5.4.1. та 5.4.2. ч. 5 Розділу ІІІ ТД. Крім цього, відповідно до п. 11 розділу ІІІ ТД передбачено надання копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію). В складі пропозиції Переможця, станом на період подання тендерних пропозицій (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 17 липня 2020 року 23:00 годин), відсутні кваліфікаційні сертифікати інженерів-кошторисників на осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, як інженери з проектно-кошторисної документації, зокрема на Кравченко О.О. та Рябоченко Є.І. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщоучасник процедури закупівліне відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Враховуючи зазначене, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ», як таку, що не відповідаєкваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а укладено договір на загальну суму 114 950 040,00 гривень. Також моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно достатті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документу (сертифікату інженера-кошторисника) відсутнього у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону. Крім цього, слід зазначити, що вимога про усунення невідповідностей в частині надання копії балансу за 2020 рік є неправомірною, так як звітнім періодом, як вже зазначалося вище, є календарний рік, тобто 2019 рік.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 4, частини 16 статті 29, пункту 1 частини 1 статті 31Закону№ 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
05.11.2020 00:00
Дата публікації
06.11.2020 11:49
Документи висновку
06.11.2020 11:49
-
Оскарження в суді
Позовну заяву направлено до суду 23.11.2020р. у межах строків передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
23.11.2020 16:56
Документи оскарження в суді
23.11.2020 16:57
-
04.12.2020 16:09
-
04.12.2020 16:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Прикріплено скріншот плану закупівель.
Дата публікації
13.11.2020 14:39
Документи інформації про усунення порушення
13.11.2020 14:39
-
13.11.2020 14:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 679 378 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2020 23:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380532560227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 679 378 грн.
Період подання пропозицій
до 17.07.2020 23:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380532560227
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності