Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з доопрацювання та модифікації спеціального програмного забезпечення та баз даних ІТС «Віза» та підсистеми ІТС «е-Віза» (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних») від Міністерство закордонних справ України.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-05-21-006371-c
План UA-P-2020-05-07-004387-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 22.07.2020 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 000 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2020 20:26 до 22.06.2020 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2020 20:26
до 12.06.2020 10:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2020 20:26
до 18.06.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.06.2020 10:02
до 22.07.2020 00:00
Період уточнень
з 21.05.2020 20:26 до 12.06.2020 10:00
Період оскарження
з 21.05.2020 20:26 до 18.06.2020 00:00
Період кваліфікації
з 22.06.2020 10:02 до 22.07.2020 00:00
Основні параметри
Послуги з доопрацювання та модифікації спеціального програмного забезпечення та баз даних ІТС «Віза» та підсистеми ІТС «е-Віза» (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)
Services on completion and modification of special software and databases of ITS «Visa» and subsystem of ITS «e-Visa» (ДК 021:2015: 72320000-4 «Database services»)
Категорія замовника. Орган державної влади, зазначений у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою.
Customer category. The public authority of state power specified in paragraph 1 of part One of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (s) in which Tender Proposals should be prepared. All documents prepared by the participants are presented in Ukrainian.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з доопрацювання та модифікації спеціального програмного забезпечення та баз даних ІТС «Віза» та підсистеми ІТС «е-Віза» (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних»)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services on completion and modification of special software and databases of ITS «Visa» and subsystem of ITS «e-Visa» (ДК 021:2015: 72320000-4 «Database services»)
Код ДК 021:2015
72320000-4 - Послуги, пов’язані з базами даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01018, Україна, м. Київ, м.Київ, Михайлівська площа, 1
Дата постачання по
10.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяплата після прийняття Замовником Послуг згідно з Календарним планом на підставі Акту приймання-передачі наданих Послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Акту. У разі відсутності бюджетного фінансування Замовник здійснює розрахунки за Договором протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження фінансування.
Документи закупівлі
21.05.2020 20:28
-
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Абальмасова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Inna Abalmasova
Електронна пошта
Телефон
+380442381869
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Maksym Kuvyklin
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Maksym Kuvyklin
Електронна пошта
Телефон
+380442381867
Мова спілкування
Англійська
Відповідальний за закупівлю
Максим Кувиклін
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Максим Кувиклін
Електронна пошта
Телефон
+380442381867
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00026620
Назва (англійською мовою)
Ministry of Foreign Affairs of Ukraine
Повна назва
Міністерство закордонних справ України
Повна назва (англійською мовою)
Ministry of Foreign Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
01018
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Михайлівська площа,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "ГЕТ ІТ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ" відхилена на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції в частині що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1) Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2) Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. На підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності). 3) Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додаються завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Аналогічним буде вважатися договір про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі.». В повідомленні вимагалось: привести у відповідність таблицю, надану у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.06.2020 № 03-20/192, шляхом зазначення інформації в рядку №8 в графі «бренд» і «модель»; надати копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, для підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.06.2020 № 03-20/19; надати копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності) зазначених у довідці працівників; надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додати завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей учасник вимогу не виконав.
Документи прекваліфікації
22.06.2020 10:03
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
e4a339ab6c4d423e8e002410ee26085c
Створено
09.07.2020 18:14
Надати до
10.07.2020 18:14
Зміст
ВИМОГА про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.07.2020 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕЛ-КОНСАЛТИНГ" в процедурі відкритих торгів (з публікацією англійською мовою) на закупівлю Послуг з доопрацювання та модифікації спеціального програмного забезпечення та баз даних ІТС «Віза» та підсистеми ІТС «е-Віза» (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної документації у п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій встановлена наступна вимога: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Інформація надається у вигляді довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.06.2020 № 03-20/192, але в таблиці в рядку №8 в графі «бренд» і «модель» відсутня інформація. 2. У складі тендерної документації у п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій встановлена наступна вимога: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження подається «Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. На підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності).». Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.06.2020 № 03-20/193 та не надано копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, для підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у вищезазначеній довідці. Не надано копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності). 3. Згідно з вимогами п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій потрібна наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження надається «Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додаються завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Аналогічним буде вважатися договір про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі.». Учасником надано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 22.06.2020 №03-20/195, де зазначена інформація про виконання договору №251 від 09.09.2016 за предметом закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015:30213000-5 (персональні комп’ютери) та надано незавірені учасником в установленому порядку скан-копії зазначеного договору та видаткової накладної. Даний договір не є аналогічним відповідно до умов тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: привести у відповідність таблицю, надану у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.06.2020 № 03-20/192, шляхом зазначення інформації в рядку №8 в графі «бренд» і «модель». Щодо другого пункту: надати копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, для підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.06.2020 № 03-20/193. Надати копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності) зазначених у довідці працівників. Щодо третього пункту: надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додати завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг.
ТОВ "ГЕТ ІТ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації; Учасник процедури закупівлі не виправив невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГЕТ ІТ" відхилено на підставі аб. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі –Закон) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства,а саме: 1. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі подається в окремому файлі Додаток 2 до ТД (технічні вимоги). Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника і скріплений печаткою (у разі її використання) документ (документи) довільної форми, який (які) підтверджує(-ють) відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі визначеним у Додатку 2 до ТД. Інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника Технічним вимогам надається у вигляді таблиці відповідності з постатейними коментарями або у вигляді опису технічних, якісних і кількісних характеристик запропонованого Учасником предмету закупівлі, де Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції по кожній позиції (розділу, пункту, підпункту) Додатку 2 до ТД з вказанням шляхів реалізації. Постатейні коментарі на кшталт "так", "ні", "буде відповідати", "відповідає" не є достатніми;). Учасник ТОВ "ГЕТ ІТ" в тендерній пропозиції не надав інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. 2. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.». Учасник не підтвердив відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. 3. Відповідно до п. 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).». Учасник ТОВ "ГЕТ ІТ" у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначену інформацію про субпідрядника/співвиконавця. 4. Відповідно до п. 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції «УЧАСНИКАМИ торгів у складі тендерної пропозиції надається також: 1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. Копія Статуту або іншого установчого документу завірена власною печаткою (у разі її використання). 3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 4. Копія паспорту (для фізичних осіб). 5. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку. 6. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з перелічених документів: -випискою з протоколу засновників, -наказом про призначення, -довіреністю, -дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.». Учасник ТОВ "ГЕТ ІТ" не надав: 1. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. Копію Статуту або іншого установчого документу завірена власною печаткою (у разі її використання). 5. Відповідно до п. 3 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю «Учасник надає в довільній формі лист-погодження з проєктом договору.». Учасник ТОВ "ГЕТ ІТ" не надав лист-погодження з проєктом договору. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ГЕТ ІТ" відхилена також і на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції в частині що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1) Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2) Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. На підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності). 3) Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додаються завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Аналогічним буде вважатися договір про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі.». В повідомленні вимагалось: надати копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, для підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; надати копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності) зазначених у довідці працівників; надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додати завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей учасник вимогу не виконав.
Документи прекваліфікації
22.06.2020 10:03
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
362f46446dda4b8799c6c7de1e5e4a09
Створено
09.07.2020 18:13
Надати до
10.07.2020 18:13
Зміст
ВИМОГА про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.07.2020 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЕТ ІТ" в процедурі відкритих торгів (з публікацією англійською мовою) на закупівлю Послуг з доопрацювання та модифікації спеціального програмного забезпечення та баз даних ІТС «Віза» та підсистеми ІТС «е-Віза» (ДК 021:2015:72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної документації у п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій встановлена наступна вимога: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження подається «Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі у кількості не менше 7 працівників, які мають досвід роботи не менше 5 років у відповідній сфері. На підтвердження трудових відносин з зазначеними у довідці працівниками надати: копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт. Копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності).». Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н та б/д та не надано копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, для підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у вищезазначеній довідці. Не надано копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності). 2. Згідно з вимогами п. 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій потрібна наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження надається «Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додаються завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. Аналогічним буде вважатися договір про надання послуг схожих/споріднених за обсягом і складністю з послугами, що є предметом закупівлі.». Учасник не надав довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. та не надав завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: надати копії наказів про прийняття на роботу/копії трудових книжок (першу сторінку, сторінку з записом про прийняття і останню сторінку з записом, якщо запис про прийняття не крайній в трудовій книжці)/трудовий контракт, для підтвердження трудових відносин з працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати копії дипломів про вищу освіту та копії сертифікатів про підвищення кваліфікації (у разі наявності) зазначених у довідці працівників. Щодо другого пункту: надати довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплену печаткою (у разі її використання) про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) протягом 2017-2020 рр. До довідки додати завірені Учасником в установленому порядку скан-копії аналогічного(-их) договору(-рів) та акту(-ів) наданих послуг в частині підтвердження наведених у довідці відомостей щодо номеру та дати договору, предмету договору (найменування послуг), терміну надання послуг.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2020 10:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381869
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2020 10:00
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381869
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності