Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область від Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-05-21-002124-b
План UA-P-2020-05-21-004359-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.08.2020 16:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.08.2020 13:05
Закінчення аукціону 03.08.2020 13:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
381 190 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 905 950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2020 14:08 до 09.07.2020 13:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2020 14:08
до 29.06.2020 13:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2020 14:08
до 05.07.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 09.07.2020 13:04
до 02.08.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.08.2020 13:05
до 03.08.2020 13:27
Завершено
Період кваліфікації
з 03.08.2020 13:27
до 10.08.2020 17:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.08.2020 17:16
до 21.08.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.08.2020 17:16
до 28.08.2020 16:27
Період уточнень
з 21.05.2020 14:08 до 29.06.2020 13:00
Період оскарження
з 21.05.2020 14:08 до 05.07.2020 00:00
Період аукціону
з 03.08.2020 13:05 до 03.08.2020 13:27
Період кваліфікації
з 09.07.2020 13:04 до 02.08.2020 00:00
Період кваліфікації
з 03.08.2020 13:27 до 10.08.2020 17:16
Період кваліфікації
з 03.08.2020 13:27 до 10.08.2020 17:16
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 214+900 - km 233+197, Transcarpathian region
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 214+900 - km 233+197, Transcarpathian region
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
UA-ROAD
H-13 Львів - Самбір - Ужгород
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань.
Документи закупівлі
-
01.07.2020 16:21
-
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мохня Михайло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
Електронна пошта
Телефон
380312643397
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
Собранецька,39
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
374 999 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
373 000 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до пп.1.1. п.1 Розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (надається згідно з пунктом 2 розділу 3 цієї документації); Згідно пп.2.1, 2.12 п.2 Розділу ІІІ Забезпечення тендерної пропозиції вказано, що Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Відповідно до пп.3.1. п.3 Розділу ІІІ Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зазначено, що Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Банківської гарантії № 016-001-22731-2020 від 24.06.2020 року, наданої Учасником ТОВ «ШБУ – 77», визначено вичерпний перелік умов неповернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме « - відкликання тендерної пропозиції Принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання Принципалом, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання Принципалом, який став переможцем процедури торгів, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання Принципалом, який став переможцем процедури торгів, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;» Враховуючи вище наведене, Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» порушив пп.3.1.п.3 Розділу ІІІ Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації та ч.1 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи прекваліфікації
09.07.2020 13:04
Витяг з ЄДР
ТОВ ПБС : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Відповідно до п. 8 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км” . Відповідно до примітки до Таблиці 4 Додатку 1 до Тендерної документації «1Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).» Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить. Учасник ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції надав транспортну схему у файлі «21. Транспортна схема.pdf», у якій відстань перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту складає 106 км, з яких 37 км в населеному пункті та 69 поза населеним пунктом, а загальна тривалість транспортування складає 2 години 58 хвилин. Також, до транспортної схеми Учасник додав маршрут перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту, який нанесений на карту (роздруківка нанесеного маршруту у програмі GoogleMaps). Як вбачається з наданого маршруту, що нанесений на карту та транспортної схеми, учасник у своїх розрахунках вказав відстань у 106 км, яка є достатньою для того, щоб час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищував трьох годин, однак відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання, складає 117 км. Окрім того, учасник у вище наведеній транспортній схемі, у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, а саме: Н-09, М-06 та Н-13. Однак, у зазначеному учасником маршруті перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту, який нанесений на карту (роздруківка нанесеного маршруту у програмі GoogleMaps) наявний відрізок автомобільної дороги М-08, протяжністю 6 км, що жодним чином не враховано в транспортній схемі учасника, що не відповідає умовам Тендерної дркументації.. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 24-07-20, 16:39:29 Замовником було надано 24 години на виправлення невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника, а саме: Надати пояснення щодо не відображення у Транспортній схемі автомобільної дороги М-08 та надати транспортну схему та інформацію під нею з урахуванням: - 6 км автомобільної дороги М-08 та відстань у межах населеного пункту і поза ним із загальною тривалістю транспортування; - розрахувати відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-07-20, 16:39:29. Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції не завантажив пояснення щодо не відображення у Транспортній схемі автомобільної дороги М-08 та не надати транспортну схему та інформацію під нею з урахуванням: - 6 км автомобільної дороги М-08 та відстань у межах населеного пункту і поза ним із загальною тривалістю транспортування; - розрахувати відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання у період 24 годин для виправлення помилок, у зв’язку з чим Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
09.07.2020 13:04
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
7c594dc8c3d24e739574ba6cb500e1a9
Створено
24.07.2020 16:39
Надати до
25.07.2020 16:39
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиції надав транспортну схему у файлі «21. Транспортна схема.pdf», у якій відстань перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту складає 106 км, з яких 37 км в населеному пункті та 69 поза населеним пунктом, а загальна тривалість транспортування складає 2 години 58 хвилин. Також, до транспортної схеми Учасник додав маршрут перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту, який нанесений на карту (роздруківка нанесеного маршруту у програмі GoogleMaps). Як вбачається з наданого маршруту, що нанесений на карту та транспортної схеми, учасник у своїх розрахунках вказав відстань у 106 км, яка є достатньою для того, щоб час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищував трьох годин, однак відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання, складає 117 км. Окрім того, учасник у вище наведеній транспортній схемі, у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, а саме: Н-09, М-06 та Н-13. Однак, у зазначеному учасником маршруті перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту, який нанесений на карту (роздруківка нанесеного маршруту у програмі GoogleMaps) наявний відрізок автомобільної дороги М-08, протяжністю 6 км, що жодним чином не враховано в транспортній схемі учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 8 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км” Відповідно до примітки до Таблиці 4 Додатку 1 до Тендерної документації «1Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).» Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати пояснення щодо не відображення у Транспортній схемі автомобільної дороги М-08 та надати транспортну схему та інформацію під нею з урахуванням: - 6 км автомобільної дороги М-08 та відстань у межах населеного пункту і поза ним із загальною тривалістю транспортування; - розрахувати відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання.
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" : [email protected]
374 999 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
09.07.2020 13:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
ad175b3642f646bebce8f5e1ab436c3d
Створено
17.07.2020 11:18
Надати до
18.07.2020 11:18
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної документації надав Договір суборенди САІ-ТЗ-0603/20 від 06 березня 2020 року файл «2 Договір суборенди САІ ТА ТБЦ.pdf» та Договір оренди САІ 2-0503/20-ро/тз від 05 березня 2020 року файл «2 договір оренди ПАП САІ.pdf» з яких вбачається про те, що відбулося внесення змін до їх умов, а саме переліку транспортних засобів та обладнання, однак згідно умов договорів внесення змін до них можливе лише при підписанні додаткової угоди, які відсутні у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.3 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати пояснення на підставі яких умов договору відбулося внесення змін до договорів або додаткові угоди, що підтверджують внесення змін до умов договору у частині переліку транспортних засобів та обладнання до договорів суборенди САІ-ТЗ-0603/20 від 06 березня 2020 року Договір оренди САІ 2-0503/20-ро/тз від 05 березня 2020 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" : [email protected]
373 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
09.07.2020 13:05
Витяг з ЄДР
Вимога про усунення невідповідностей
ID
cefcc20a97d34eca927a8f902eb9f6ea
Створено
15.07.2020 16:14
Надати до
16.07.2020 16:14
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної документації надав транспортну схему у файлі «55_1» у якій у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, де під №3 вказав О141903 – 7км, під №4 вказав Т-07-09 – 17 км, що не відповідає маршруту нанесеному на карту, так як дороги Т-07-09 не існує у переліку автомобільних доріг територіального значення у Закарпатській області, а автомобільна дорога О141903 – не знаходиться на маршрутові відображеному учасником на схемі. 2. Учасник нижче під Транспортною схемою зазначив “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - 57 км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – 30 км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить», що не може відповідати дійсності, так як відображено учасником на схемі маршрут поставки асфальтобетонних сумішей проходить через автомобільну дорогу Т-07-12 Перечин-Свалява яка має згідно паспорту дороги наступне покриття: 11,5 км – асфальтобетон; 40.2 чорнощебеневе покриття та 0,4 км – білощебеневе покриття, яке відноситься до твердих перехідних покриттів та відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 впливає на час транспортування. 3. Учасник у складі тендерної документації надав транспортну схему у файлі «55_1» у якій у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, де під №3 вказав О141903 – 7км, однак не вказав яка протяжність у межах населеного пункту і поза населеним пунктом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 8 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. 2. Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км” 3. Відповідно до примітки до Таблиці 4 Додатку 1 до Тендерної документації «1Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).» Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати пояснення щодо відображених автомобільних доріг у Транспортній схемі поданій у файлі «55_1», а саме щодо автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, де під №3 вказав О141903 – 7км, під №4 вказав Т-07-09 – 17 км. 2. Надати транспортну схему та інформацію під нею з урахуванням 0.4 км білощебеневого покриття відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 . 3.У Транспортній схемі вказати відстань у межах населеного пункту і поза ним по автомобільній дорозі О141903.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.08.2020 17:16 по 21.08.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.08.2020 17:16
-
documentType.award.awardNotice
03.08.2020 13:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-05-21-002124-b-c1
Підписаний і діє
Номер
34
373 000 000 грн.
310 833 333.34 грн.
З ПДВ
Підписано
28.08.2020
Строк дії договору з
28.08.2020
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
UA-ROAD
H-13 Львів - Самбір - Ужгород
Документи договору
28.08.2020 16:26
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-09-30-000039
Дата створення проекту
30.09.2020 13:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.09.2020 14:24
Дата публікації висновку про результати
22.10.2020 15:44
Дата завершення усунення порушень
06.11.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.09.2020 59 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.09.2020 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-05-21-002124-b 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2020 00:00
Документи рішення
30.09.2020 14:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошені про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 01.07.2020 №228, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі ТОВ «ШБУ-77»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» ( далі – ТОВ «ПБС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» (далі – ТОВ «Техно-Буд-Центр») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.08.2020, повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 10.08.2020 № 275, повідомлення про намір укласти договір від 10.08.2020, договір на закупiвлю послуг з поточного середнього ремонту автомобiльноi дороги державногозначення Н_13 Львiв - Самбiр - Ужгород на дiлянцi км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область від 28.08.2020 № 34 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 24.09.2020 № 34/1; повідомлення про внесення змін до договору від 04.09.2020; додаткова угода до Договору від 13.10.2020 № 34/2; повідомлення про внесення змін до договору від 13.10.2020; пояснення Замовника на запит від 06.10.2020, надане через електронну систему закупівель 09.10.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.07.2020 № 12863-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Пунктом 11 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Так, за результатами моніторингу встановлено неузгодженість інформації, зазначеної у пункті 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас у пункті 2 додатку 6 «Гарантійний лист» тендерної документації, учасник має погодитись дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Згідно з пунктами 7.1 та 7.2 розділу I тендерної документації Замовника до учасників закупівлі встановлена вимога: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу». Крім цього, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель містить інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме: «усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою». Поряд з цим, відповідно до підпункту 5 пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, зокрема, в підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Водночас, учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, зазначених підпунктом 5 пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подав документ, що складений на іноземній мові, з назвою «технический паспорт на асфальтобетонный завод MARINI TOP TOWER 3000» без нотаріально завіреного перекладу цього документу, що не відповідає вимогам пунктів 7.1 та 7.2 розділу I тендерної документації Замовника. Проте, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" як таку, що не відповідає вимогам пунктів 7.1 та 7.2 розділу I тендерної документації та уклав з ним Договір. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації предметом закупівлі є послуги. Однак, підпунктом 2 пункту 4.1 розділу VI тендерної документації, пунктом 3.2 розділу III проекту договору додатку 5 тендерної документації та пунктом 3.2 розділу III Договору передбачено зміну істотних умов договору на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШБУ-77, ТОВ «ПБС» та ТОВ «Техно-Буд-Центр», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
22.10.2020 00:00
Дата публікації
22.10.2020 15:44
Документи висновку
22.10.2020 15:44
-
Оскарження в суді
Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду 05.11.2020 року.
Дата публікації
09.11.2020 11:48
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року 1. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область» було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 11 000 000,00 грн. Щодо інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та поля для внесення інформації відсутні та в системі не реалізовані. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, нами як замовником було внесено всю інформацію, яка технічно можлива та доводи наведені у висновку є необґрунтованими та надуманими. 2. Щодо терміну дії тендерних пропозицій. Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно п. 4.1. Розділу 4 Тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, умовами тендерної документації у повному розмірі виконано вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до п. 2 Додатку 6 зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» У своєму висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зазначає про можливу неузгодженість інформації, зазначеної у пункті 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та пункту 2 додатку 6 «Гарантійний лист» тендерної документації, учасник має погодитись дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак дане твердження про неузгодженість пункту 4.1 та п. 2 Додатку 6 є хибним, так як відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій та кінцевий термін подання тендерних пропозицій є тотожним поняттям, так як тендерні пропозиції розкриваються у день і час закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, а тому доводи про наявність можливих невідповідностей у тендерній документації немає. 3. Щодо мови та документів пропозиції . Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації: «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3». Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей, отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника, якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ". 4. Щодо п. 3.2 Договору та підпункту 2 пункту 4.1 розділу VI Тендерної документації Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. У тексті договору та тендерній документації включено п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», однак цей пункт не використовувався при виконанні договірних відносин та використовуватись не буде. Окрім цього у висновку так і не встановлено порушенням якої правової норми або невідповідністю чого є зазначене. Таким чином, розглянувши начебто встановлені порушення у Висновку за результатами моніторингу закупівлі вважаємо їх хибними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та положенням чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а тому відсутні будь-які належні правові підстави для виконання вимог, викладених у такому Висновку, у зв’язку з чим нами як Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року в судовому порядку. Додатково зазначаємо, що вимога про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не підлягає виконанню з тих підстав, що органом моніторингу закупівлі не вказано чіткої підстави, яка передбачена нормами чинного законодавства, зокрема, й Господарського та Цивільного кодексів України, щодо розірвання договору на вимогу такого органу та якими саме положеннями нормативно-правових актів слід керуватися Замовнику при здійсненні заходів щодо розірвання договору на підставі Вашого зобов’язання. Положення статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», якими керувався орган моніторингу у пункті 3 констатуючої частини Висновку, не передбачають правової підстави для розірвання договору, який укладений у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України, згідно вимоги органу державного фінансового котролю, що здійснює моніторинг закупівель.
Дата публікації
28.10.2020 17:17
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-05-21-002124-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення. Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення): Відповідно до вимог пунктів 7.1 та 7.2 Розділу I тендерної документації Замовника встановлена вимога до учасників закупівлі: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу». Крім того, в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-05-21-002124-b Замовником розміщена інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме: «усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" відсутній переклад документа, а саме – «технический паспорт на асфальтобетонный завод MARINI TOP TOWER 3000», що підтверджує відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та у пункті 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку №1 тендерної документації Замовника, завірений належним чином згідно вимог тендерної документації Замовника. Отже, надайте пояснення, чому тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" не відхилено на підставі абзаців другого пункту 1 та третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією Замовника? Натомість, протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 10.08.2020 №275 визначено переможця торгiв та прийнято рiшення про намір укласти договiр з Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю "ОНУР КОНСТРУКЦIОН IНТЕРНЕШНЛ", Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Рішеня
06.10.2020 18:11
Орган перевірки
10.10.2020 00:00
Документи повідомлення
06.10.2020 18:12
-
Відповідь
Відповідь на питання
Розглянувши ваше запитання зазначаємо наступне. Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3. Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей», отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ".
Рішеня
09.10.2020 16:26
Замовник
Документи повідомлення
09.10.2020 16:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
381 190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2020 13:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
381 190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2020 13:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності