Показати схожі тендери

Закупівля Картопля від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛИВАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-04-03-001770-b
План UA-P-2020-01-11-003540-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2020 08:38
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.04.2020 11:17
Закінчення аукціону 21.04.2020 11:50
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
270 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 704 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.04.2020 13:49 до 20.04.2020 13:42
Завершено
Період уточнень
з 03.04.2020 13:49
до 10.04.2020 13:42
Завершено
Період оскарження
з 03.04.2020 13:49
до 16.04.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.04.2020 11:17
до 21.04.2020 11:50
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2020 11:50
до 23.04.2020 10:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2020 11:31
до 04.05.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2020 10:27
до 08.05.2020 08:38
Період уточнень
з 03.04.2020 13:49 до 10.04.2020 13:42
Період оскарження
з 03.04.2020 13:49 до 16.04.2020 00:00
Період аукціону
з 21.04.2020 11:17 до 21.04.2020 11:50
Період кваліфікації
з 21.04.2020 11:50 до 23.04.2020 10:27
Період кваліфікації
з 21.04.2020 11:50 до 23.04.2020 10:27
Основні параметри
Картопля
Картопля
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картопля
Код ДК 021:2015
03212100-1 - Картопля
Кількість
16 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51150, Україна, Дніпропетровська область, с.Поливанівка, вул. Центральна, 157
Дата постачання з
01.05.2020 00:00
Дата постачання по
20.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
07.04.2020 11:59
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ляшенко
Електронна пошта
Телефон
+380506318550
Замовник
ЄДРПОУ
03188257
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛИВАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
51150
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с. Поливанівка
Адреса
вул. Центральна, буд. 157
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
Пропозиція:
269 760 грн.
Учасник:
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
191 840 грн.
Учасник:
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА
Пропозиція:
153 600 грн.
Учасник:
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
Пропозиція:
153 440 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.04.2020 11:31 по 03.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не соответствует требованиям тендерной документации
Зміст
Тендерное предложение не соответствует требованиям тендерной документации
Документи кваліфікації
22.04.2020 11:31
-
22.04.2020 11:30
-
21.04.2020 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 23.04.2020 10:27 по 04.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.04.2020 10:27
-
23.04.2020 10:25
-
22.04.2020 11:32
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-04-03-001770-b-b1
Підписаний і діє
Номер
50
153 600 грн.
128 000 грн.
З ПДВ
Підписано
07.05.2020
Строк дії договору з
07.05.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
16 000 (кілограми)
Картопля
Номенклатура
Картопля
Кількість
16 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.05.2020 08:38
-
08.05.2020 08:35
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-06-04-000015
Дата створення проекту
04.06.2020 10:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.06.2020 12:42
Дата публікації висновку про результати
24.06.2020 16:12
Дата завершення усунення порушень
09.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
02.06.2020 № 104 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 104 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 22 UA-2020-04-03-001770-b 03.04.2020 Комунальний заклад «Поливанівський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 03188257) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2020 00:00
Документи рішення
04.06.2020 12:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Комунального закладу «Поливанівський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 03.04.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», ТОВ «Придніпровська перлина», протокол тендерного комітету Замовника від 22.04.2020 № 52, протокол засідання комісії щодо визначення переможця від 23.04.2020 № 55, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.04.2020, договір від 07.05.2020 № 50 та додаткову угоду до нього від 01.062020 №18, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 08.05.2020, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.06.2020, звернення ГО «Платформа Громадський Контроль» від 24.04.2020 № 742d4/20. Моніторингом установлено, що на порушення вимог абзацу другого частини першої розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами (далі – Порядок № 454), пунктів 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі визначено замовником за показником шостої цифри основного національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), тоді як предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель опубліковано річний план закупівлі картоплі UA-P-2020-01-11-003540-c очікуваною вартістю 271 012,00 грн та терміном проведення закупівлі у травні 2020 року. Проте Замовником у квітні 2020 року оголошено закупівлю картоплі за номером UA-2020-04-03-001770-b, очікуваною вартістю 270 400,00 грн без внесення змін в річний план закупівлі щодо суми очікуваної вартості закупівлі та терміну проведення, що не відповідає нормам планування, визначеним частиною першою статті 4 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що Замовником на підставі протоколу засідання комісії з питань щодо роботи в системі Прозоро від 22.04.2020 № 52 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», так як учасник не виконав свої зобов’язання, за раніше укладеним договором №120 від 08.10.2019 про закупівлю картоплі, що призвело до його дострокового розірвання. Проте,слід зазначити, що тендерна документація не містить підстав щодо відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник раніше не виконав зобов’язань перед замовником. Крім того пропозиція учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не містить інформацію щодо договору від 08.10.2019 №120. Інформація, викладена у зверненні ГО «Платформа Громадський Контроль» від 24.04.2020 № 742d4/20 підтверджена. Водночас моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» міститься проект договору, в якому відсутній пункт 5.3, а саме мінімальна партія поставки: картопля – 2000 кг, що не відповідає проекту договору, який є Додатком 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця закупівлі, укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої розділу II Порядку № 454. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено невідповідність нормам планування, визначеним частиною першою статті 4 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.06.2020 00:00
Дата публікації
24.06.2020 16:12
Документи висновку
24.06.2020 16:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Тендерний комітет Комунального закладу «Поливанівського психоневрологічного інтернату» Дніпропетровської обласної ради» надає пояснення щодо закупівлі картоплі за номером UA-2020-04-03-001770-b, очікуваною вартістю 270 400,00 грн. З початку року при внесенні річного плану закупівель ціна картоплі була вище ніж під час оголошення закупівлі, тому було помилково не відредаговано планові показники під час оголошення закупівлі У закладі цілодобово проживають 110 підопічних які знаходяться на повному державному забезпеченні, яким на добу згідно норм на харчування необхідно 50-60 кг. картоплі щоденно. Згідно договору за травень-червень 2020р було поставлено 4000 кг картоплі. На даний час запаси картоплі відсутні. Для проведення нового тендеру необхідно до 30 діб. Тому розірвання договору на закупівлю картоплі вважаємо нецілеспрямованим. Щодо порушення ст.. 4 Закону тендерним комітетом неуважно був вивчений Закон України «Про публічні закупівлі». На даний час здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень, та в подальшому більш якісно готувати документи, та ретельно вивчити Закон України «Про публічні закупівлі» Як з відповідальню особою, так і іншими членами тендерного комітету проведено роз’яснювальну роботу та попереджено про недопущення в подальшому подібних помилок. Курси для підвищення рівня знань у сфері закупівель в найближчий час буде пройдено.
Дата публікації
26.06.2020 09:48
Документи інформації про усунення порушення
26.06.2020 09:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі картоплі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001770-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення з такого питання. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що відповідно до п. 11.2.2 договору від 07.05.2020 № 50 умови договору можуть змінюватись у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, на підставі Експертного висновку Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати щодо вивчення та аналізу середньої ринкової вартості, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. До зазначеного договору укладено додаткову угоду від 01.06.2020 № 18 щодо збільшення ціни не більше як на 10%. Поясніть на підставі якого документа здійснено підвищення ціни. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно їх документальне підтвердження.
Рішеня
22.06.2020 11:00
Орган перевірки
26.06.2020 00:00
Документи повідомлення
22.06.2020 11:00
-
Відповідь
Пояснення про підвищення ціни
На Ваше звернення щодо підвищення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків повідомляємо що підвищення ціни було здійснено на підставі наданої довідки про споживчі ціни на продукти харчування Головного Управління статистики у Дніпропетровській області. Копія довідки додається.
Рішеня
23.06.2020 11:07
Замовник
Документи повідомлення
23.06.2020 11:07
-
24.06.2020 08:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 400 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2020 13:42
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛИВАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380506318550
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 400 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2020 13:42
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛИВАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380506318550
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності