Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 02.04.2020 09:42до 17.04.2020 17:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2020 09:42
до 07.04.2020 17:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2020 09:42
до 13.04.2020 00:00
Період уточнень
з
02.04.2020 09:42
до
07.04.2020 17:00
Період оскарження
з
02.04.2020 09:42
до
13.04.2020 00:00
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Основні параметри
Євроруберойд
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Євроруберойд (джерело фінансування - кошти підприємства)
Код ДК 021:2015
44110000-4 -
Конструкційні матеріали
Кількість
300
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. 600- річчя, 13
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати:
Аванс
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умови 30% передоплати від вартості товару зазначеного в Заявці, протягом 30 банківських днів. Кінцевий розрахунок за Товар в розмірі 70% здійснюється Покупцем протягом року після отримання Товару на складі Покупця на підставі видаткової накладної або акту приймання/передачі товару
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
365
календарні
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умови 30% передоплати від вартості товару зазначеного в Заявці, протягом 30 банківських днів. Кінцевий розрахунок за Товар в розмірі 70% здійснюється Покупцем протягом року після отримання Товару на складі Покупця на підставі видаткової накладної або акту приймання/передачі товару
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Євроруберойд
Звернення:
За тендером : Євроруберойд
Тема:
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Зміст:
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Дата оприлюднення звернення:
03.04.2020 11:43
Доброго дня, Так, разова поставка протягом місяця після підписання договору можлива. Дякуємо за запитання.
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 12:07
Звернення:
За тендером : Євроруберойд
Тема:
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця?????
Зміст:
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця?????
Дата оприлюднення звернення:
03.04.2020 11:48
Доброго дня, самовивіз зі складу Продавця на території м. Вінниця можливий. Дякуємо за запитання.
Дата оприлюднення відповіді:
03.04.2020 12:09
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
94 500
грн.
Період подання пропозицій
до
17.04.2020 17:00
Замовник:
Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"