Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу) від ХОРОСТКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-20-000918-b
План UA-P-2020-03-20-001217-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 27.04.2020 09:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.04.2020 11:07
Закінчення аукціону 06.04.2020 11:40
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2020 10:31 до 05.04.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2020 10:31
до 26.03.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2020 10:31
до 01.04.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.04.2020 11:07
до 06.04.2020 11:40
Завершено
Період кваліфікації
з 06.04.2020 11:40
до 09.04.2020 14:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2020 15:33
до 20.04.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 09.04.2020 14:47
-
Період уточнень
з 20.03.2020 10:31 до 26.03.2020 00:00
Період оскарження
з 20.03.2020 10:31 до 01.04.2020 00:00
Період аукціону
з 06.04.2020 11:07 до 06.04.2020 11:40
Період кваліфікації
з 06.04.2020 11:40 до 09.04.2020 14:47
Період кваліфікації
з 06.04.2020 11:40 до 09.04.2020 14:47
Основні параметри
ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу)
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
241 555
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
48240, Україна, Тернопільська область, м.Хоростків, Б.Лепкого,1
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
20.03.2020 10:34
-
Тендерна документація
Скасування
27.04.2020 09:59
Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі « ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 09310000-5 – з підстави передбачених ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.( в доданому рішенні)
27.04.2020 09:59
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Загородня
Електронна пошта
Телефон
+380960751375
Замовник
ЄДРПОУ
34854535
Повна назва
ХОРОСТКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
Поштовий індекс
48240
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Гусятинський р-н, м. Хоростків
Адреса
вул. Б.Лепкого,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Тернопільелектропостач"
Пропозиція:
654 613 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Пропозиція:
650 864.03 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"
Пропозиція:
606 303.05 грн.
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
Пропозиція:
434 799 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.04.2020 15:33 по 19.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
08.04.2020 15:33
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
06.04.2020 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 09.04.2020 14:47 по 20.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.04.2020 14:47
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
08.04.2020 15:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-03-20-000918-b-b1
Очікує підписання
606 303.05 грн.
606 303.05 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
241 555 (Кіловат-година)
ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу)
Номенклатура
ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу)
Кількість
241 555
Одиниця виміру
кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-13-000031
Дата створення проекту
13.04.2020 12:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.04.2020 14:16
Дата публікації висновку про результати
24.04.2020 14:35
Дата завершення усунення порушень
12.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 543-35-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.04.2020 №27 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 13.04.2020 №27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2020-03-20-000918-b від 20.03.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.04.2020 00:00
Документи рішення
13.04.2020 14:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Хоростківського міського комунального підприємства «Комунальник» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.03.2020 №4, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2020 №5, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Кастум» (далі - ТзОВ «Кастум»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2020 №6, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2020, відповідь Замовника на пояснення від 14.04.2020. Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення: - пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено адреси уповноваженої особи, яка здійснює зв'язок з учасниками; - пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 17 Закону, тендерна документація не містить вимог, встановлених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 цього Закону; - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація не містить спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2020 №5, встановлено порушення частини першої статті 30 Закону, а саме, Замовником згідно зазначеного протоколу безпідставно відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Групп ЛТД» (далі – ТзОВ «Сервіс Групп ЛТД»), яка за результатами аукціону, що відбувся 06.04.2020 визначена найбільш економічно вигідною. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 13.04.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено запит про надання пояснень Замовнику щодо підстави відхилення учасника - ТзОВ «Сервіс Групп ЛТД», прийнятої протоколом уповноваженої особи Замовника від 08.04.2020 №5, зокрема, ним відхилено зазначеного учасника, який не виконав вимог кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником (учасник вказав ціну без включення послуги з розподілу електричної енергії). У відповідь на пояснення Замовником 14.04.2020 було оприлюднено лист ТзОВ «Сервіс Групп ЛТД» від 14.04.2020 за №13, у якому зазначено, що в тендерній пропозиції учасником була допущена технічна помилка, а саме: не було включено вартість послуги з розподілу електричної енергії. Аналізом підстав відхилення Замовником ТзОВ «Сервіс Групп ЛТД» та наданого пояснення від 14.04.2020 встановлено, що вищезгаданий лист учасника не був поданий у його тендерній пропозиції (строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення відкритих торгів – до 05.04.2020), при цьому Замовником у тендерній документації не було встановлено вимоги жодного кваліфікаційного критерію. Отже, Замовником, в порушення частини першої статті 30 Закону безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Сервіс Групп ЛТД», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 09.04.2020 №6 визначено переможцем торгів ТзОВ «Кастум» (наступного учасника з найнижчою ціновою пропозицією за результатами аукціону) та цього ж числа оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 2, 13 та 16 частини другої статті 22 Закону та частини першої і третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Сервіс Групп ЛТД» встановлено порушення частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Кастум» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.04.2020 00:00
Дата публікації
24.04.2020 14:35
Документи висновку
24.04.2020 14:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення були усуненні зокрема шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації
27.04.2020 10:02
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.04.2020 11:06
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
28.04.2020 11:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 09310000-5 (електрична енергія).( включаючи послуги розподілу)», ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-000918-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення. На веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено протокол від 08.04.2020 №5, згідно якого Вами було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Групп ЛТД », як таку, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію, зокрема, його відхилено у зв’язку з тим, що ним не включено (згідно рішення, прийнятого протоколом) у ціну пропозиції послуги з розподілу електричної енергії. Аналізом підстави відхилення виявлено, що вищезазначеним учасником подано «Тендерну пропозицію», передбачену додатком 1 тендерної документації, згідно вимог цього додатку, дотримуючись встановленої його форми. Прошу пояснити, чому Вами було відхилено учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Сервіс Групп ЛТД», цінова пропозиція якого за результатами аукціону була найнижчою? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
13.04.2020 17:47
Орган перевірки
17.04.2020 00:00
Документи повідомлення
13.04.2020 17:47
-
Відповідь
відповідь
08.04.2020 було оприлюднено протокол №5 згідно якого нами було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Групп ЛТД », як таку, що не відповідає вимогам кваліфікаційного критерію, зокрема, його відхилено у зв’язку з тим, що ним не включено (згідно рішення, прийнятого протоколом) у ціну пропозиції послуги з розподілу електричної енергії, а це було однією з основних умов тендерної документації. Про дану помилку також може свідчити лист- повідомлення Учасника ТОВ "Сервіс Групп ЛТД"
Рішеня
14.04.2020 16:35
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2020 00:00
Замовник:
ХОРОСТКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
Контактний телефон:
+380960751375
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2020 00:00
Замовник:
ХОРОСТКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
Контактний телефон:
+380960751375
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності