Показати схожі тендери

Закупівля Щебінь, відсів, пісок від КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-03-05-000495-c
План UA-P-2020-03-05-000458-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.05.2020 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 759 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
800 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
3 060 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2020 10:39 до 20.03.2020 23:59
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2020 10:39
до 10.03.2020 23:59
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2020 10:39
до 16.03.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.03.2020 12:38
до 08.05.2020 20:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.03.2020 12:38
до 19.05.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2020 20:30
до 20.05.2020 10:52
Період уточнень
з 05.03.2020 10:39 до 10.03.2020 23:59
Період оскарження
з 05.03.2020 10:39 до 16.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 23.03.2020 12:38 до 08.05.2020 20:30
Період кваліфікації
з 23.03.2020 12:38 до 08.05.2020 20:30
Основні параметри
Щебінь, відсів, пісок
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 269 500 грн.
Щебінь
Назва предмета закупівлі
Щебінь
Очікувана вартість
1 269 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,47 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.03.2020 11:10
Закінчення аукціону
23.03.2020 11:43
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 500 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 10:43
Позиція : №2 250 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
250
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 10:43
Позиція : №3 600 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 10:43
Позиція : №4 250 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 2х5)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 2х5)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
250
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 10:43
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства (за наявності бюджетних призначень можливе фінансування за кошти місцевого бюджету). Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Документи лота
05.03.2020 23:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
1 092 600 грн.
Учасник:
ТОВ "ВІКТОРІЯ ПЛЮС"
Пропозиція:
1 231 740 грн.
Учасник:
ТОВ Коллаба
Пропозиція:
1 089 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ВАНТАЖ СЕРВІС"
Пропозиція:
1 088 999 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.03.2020 11:10
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
315 000 грн.
Відсів
Назва предмета закупівлі
Відсів
Очікувана вартість
315 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,48 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.03.2020 11:40
Закінчення аукціону
23.03.2020 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відсів гранітний фракції 0-5
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 10:43
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства (за наявності бюджетних призначень можливе фінансування за кошти місцевого бюджету). Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Документи лота
05.03.2020 23:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
264 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ВІКТОРІЯ ПЛЮС"
Пропозиція:
284 999 грн.
Учасник:
ТОВ Коллаба
Пропозиція:
259 999 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ВАНТАЖ СЕРВІС"
Пропозиція:
260 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.03.2020 11:40
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
175 000 грн.
Пісок
Назва предмета закупівлі
Пісок
Очікувана вартість
175 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
0,46 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.03.2020 12:11
Закінчення аукціону
23.03.2020 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пісок сіяний
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 10:43
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства (за наявності бюджетних призначень можливе фінансування за кошти місцевого бюджету).. Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Документи лота
05.03.2020 23:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
150 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ВІКТОРІЯ ПЛЮС"
Пропозиція:
149 940 грн.
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
149 910 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.03.2020 12:11
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Суда Володимир Станіславович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380972284489
Замовник
ЄДРПОУ
43032947
Повна назва
КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
вул. П.Орлика, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Щебінь
Період вимог/скарг з 23.03.2020 12:38 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника Лот 1 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ВАНТАЖ СЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації. - відповідно до п. 1.4. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «1.4. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія)». Відомості з ЄДРПОУ видаються органами Держкомстату, відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). У складі пропозиції учасника подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не являється тотожним документом. - п. 3.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (сканований оригінал)». Всупереч зазначеній вимозі, учасником надано скановану копію відгуку, а не оригінал. Окрім того, поданий учасником аналогічний договір № 27/10/2017 від 27.10.2027 р., укладений з ПП «Оліяр», на момент участі у даних торгах не виконано. Оскільки строк його дії пролонговано до 31.12.2020 р. (згідно інформації, вказаній учасником у своїй довідці про аналогічні договори). Другий поданий договір (№ЛГВ-41/11-20 від 17.01.2020 р.) – також не виконаний, про шо свідчить лист акредитації від Замовника згідно даного договору (АТ «Укргазвидобування») Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підставу відхилення тендерної пропозиції по Лоту 1 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ВАНТАЖ СЕРВІС" згідно ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Документи кваліфікації
31.03.2020 23:12
-
Повідомлення про рішення
23.03.2020 12:38
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.03.2020 23:12 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника Лот 1 - ТОВ Коллаба не відповідає умовам тендерної документації. - відповідно до п. 1.4. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «1.4. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія)». Відомості з ЄДРПОУ видаються органами Держкомстату, відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). У складі пропозиції учасника подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не являється тотожним документом. - всупереч вимог Додатку 4 Тендерної документації учасником не надано письмове підтвердження про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники при підготовці пропозиції та виконанні договору повинні дотримуватись заходів із захисту довкілля. 1також відсутній гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується поставити весь обсяг товару відповідно до технічних вимог тендерної документації, без попередньої оплати (авансу). - всупереч вимог п. 6 Розділу VІ. Тендерної документації, учасником не надано лист-погодження щодо виконання умов договору застави та проект самого договору застави (забезпечення виконання договору). Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підставу відхилення тендерної пропозиції по Лоту 1 - ТОВ Коллаба згідно ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Документи кваліфікації
03.04.2020 23:49
-
Повідомлення про рішення
31.03.2020 23:13
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.04.2020 23:50 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.04.2020 23:55
-
Повідомлення про рішення
03.04.2020 23:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.05.2020 14:27 по 08.05.2020 15:28
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
08.05.2020 14:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.05.2020 20:30 по 19.05.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.05.2020 20:30
-
Повідомлення про рішення
08.05.2020 15:28
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Відсів
Період вимог/скарг з 23.03.2020 12:38 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника Лот 2 - ТОВ Коллаба не відповідає умовам тендерної документації. А саме: - відповідно до п. 1.4. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «1.4. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія)». Відомості з ЄДРПОУ видаються органами Держкомстату, відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). У складі пропозиції учасника подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не являється тотожним документом. - всупереч вимог Додатку 4 Тендерної документації учасником не надано письмове підтвердження про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники при підготовці пропозиції та виконанні договору повинні дотримуватись заходів із захисту довкілля. 1також відсутній гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується поставити весь обсяг товару відповідно до технічних вимог тендерної документації, без попередньої оплати (авансу). - всупереч вимог п. 6 Розділу VІ. Тендерної документації, учасником не надано лист-погодження щодо виконання умов договору застави та проект самого договору застави (забезпечення виконання договору). Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підставу відхилення тендерної пропозиції по Лоту 2 - ТОВ Коллаба згідно ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Документи кваліфікації
31.03.2020 23:15
-
Повідомлення про рішення
23.03.2020 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 31.03.2020 23:15 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника Лот 2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ВАНТАЖ СЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації. А саме: - відповідно до п. 1.4. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «1.4. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія)». Відомості з ЄДРПОУ видаються органами Держкомстату, відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). У складі пропозиції учасника подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не являється тотожним документом. - п. 3.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (сканований оригінал)». Всупереч зазначеній вимозі, учасником надано скановану копію відгуку, а не оригінал. Окрім того, поданий учасником аналогічний договір № 27/10/2017 від 27.10.2027 р., укладений з ПП «Оліяр», на момент участі у даних торгах не виконано. Оскільки строк його дії пролонговано до 31.12.2020 р. (згідно інформації, вказаній учасником у своїй довідці про аналогічні договори). Другий поданий договір (№ЛГВ-41/11-20 від 17.01.2020 р.) – також не виконаний, про шо свідчить лист акредитації від Замовника згідно даного договору (АТ «Укргазвидобування») Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". На даному етапі розгляду, виявлено підставу відхилення тендерної пропозиції по Лоту 2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ВАНТАЖ СЕРВІС" згідно ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Документи кваліфікації
03.04.2020 23:49
-
Повідомлення про рішення
31.03.2020 23:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 03.04.2020 23:49 по 14.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.04.2020 23:56
-
Повідомлення про рішення
03.04.2020 23:49
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Пісок
Період вимог/скарг з 23.03.2020 12:38 по 11.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
31.03.2020 23:34
-
Повідомлення про рішення
23.03.2020 12:39
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-03-05-000495-c-a1
Підписаний і діє
Номер
120520/1
149 910 грн.
124 925 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2020
Строк дії договору з
12.05.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (метри кубічні)
Пісок сіяний
Номенклатура
Пісок сіяний
Кількість
500
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.05.2020 15:25
-
12.05.2020 15:08
Підписаний договір
UA-2020-03-05-000495-c-a3
Підписаний і діє
Номер
120520
264 000 грн.
220 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2020
Строк дії договору з
12.05.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (метри кубічні)
Відсів гранітний фракції 0-5
Номенклатура
Відсів гранітний фракції 0-5
Кількість
500
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.05.2020 15:36
-
12.05.2020 15:35
Підписаний договір
UA-2020-03-05-000495-c-b4
Підписаний і діє
Номер
200520
1 088 999 грн.
907 499.17 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2020
Строк дії договору з
20.05.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
Номенклатура
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
Кількість
500
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
Номенклатура
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
Кількість
250
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
600 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
Номенклатура
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
Кількість
600
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 2х5)
Номенклатура
Щебінь гранітний (фракція 2х5)
Кількість
250
Одиниця виміру
м.куб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
20.05.2020 10:52
-
20.05.2020 10:44
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 759 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2020 23:59
Замовник:
КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380972284489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 759 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2020 23:59
Замовник:
КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380972284489
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності