Показати схожі тендери

Закупівля брикети торфові від Старовижівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-25-003233-c
План UA-P-2020-02-25-006513-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2020 13:05
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.03.2020 14:13
Закінчення аукціону 16.03.2020 14:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
409 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 048.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.02.2020 18:34 до 14.03.2020 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.02.2020 18:34
до 04.03.2020 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.02.2020 18:34
до 10.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.03.2020 14:13
до 16.03.2020 14:46
Завершено
Період кваліфікації
з 16.03.2020 14:46
до 20.03.2020 17:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.03.2020 14:46
до 31.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.03.2020 17:52
до 16.04.2020 13:05
Період уточнень
з 25.02.2020 18:34 до 04.03.2020 00:00
Період оскарження
з 25.02.2020 18:34 до 10.03.2020 00:00
Період аукціону
з 16.03.2020 14:13 до 16.03.2020 14:46
Період кваліфікації
з 16.03.2020 14:46 до 20.03.2020 17:52
Період кваліфікації
з 16.03.2020 14:46 до 20.03.2020 17:52
Основні параметри
брикети торфові
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
брикети торфові
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
421
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Дата постачання з
23.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
25.02.2020 18:38
-
25.02.2020 18:37
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бегаль Людмила Василівна
Електронна пошта
Телефон
0673327932
Замовник
ЄДРПОУ
04333224
Повна назва
Старовижівська селищна рада
Поштовий індекс
44401
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
СТАРА ВИЖІВКА
Адреса
Незалежності,52
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
409 700 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
397 650 грн.
Учасник:
Державне підприємство "Волиньторф"
Пропозиція:
384 667.33 грн.
Учасник:
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"
Пропозиція:
379 755.75 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.03.2020 14:46 по 31.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.03.2020 17:51
-
20.03.2020 17:49
documentType.award.awardNotice
16.03.2020 14:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-25-003233-c-c1
Підписаний і діє
Номер
51
379 755.75 грн.
316 463.13 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2020
Строк дії договору з
15.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
421 (тонни)
брикети торфові
Номенклатура
брикети торфові
Кількість
421
Одиниця виміру
т.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.04.2020 13:02
-
16.04.2020 13:01
-
16.04.2020 13:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-07-13-000021
Дата створення проекту
13.07.2020 14:07
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.07.2020 15:05
Дата публікації висновку про результати
15.07.2020 14:34
Дата завершення усунення порушень
30.07.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
04.08.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Волинська
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.07.2020 № 32-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.07.2020 № 32-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-25-003233-c від 25.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.07.2020 00:00
Документи рішення
13.07.2020 15:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Старовижівської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.02.2020 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» (далі – ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО»), протокол засідань тендерного комітету від 19.03.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2020, договір про закупівлю від 15.04.2020 №51. Проведеним моніторингом установлено, що Замовник за результатами розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» визнав його переможцем торгів та прийняв рішення про намір укласти договір (протокол засідання тендерного комітету від 19.03.2020 б/н) і 20.03.2020 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Водночас, на порушення частини другої статті 32 Закону Замовник у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, уклав з ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» договір від 15.04.2020 №51. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства і недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
15.07.2020 00:00
Дата публікації
15.07.2020 14:34
Документи висновку
15.07.2020 14:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
409 700 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2020 00:00
Замовник:
Старовижівська селищна рада
Контактний телефон:
0673327932
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
409 700 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2020 00:00
Замовник:
Старовижівська селищна рада
Контактний телефон:
0673327932
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності