Показати схожі тендери

Закупівля «Запасні частини до колійної техніки ВПР» від ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-14-000700-c
План UA-P-2020-02-14-001790-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.03.2020 16:05
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.03.2020 12:38
Закінчення аукціону 03.03.2020 12:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 233 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 000 грн. (0,49 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2020 10:37 до 02.03.2020 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2020 10:37
до 21.02.2020 01:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2020 10:37
до 27.02.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.03.2020 12:38
до 03.03.2020 12:59
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:59
до 13.03.2020 09:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2020 12:59
до 24.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2020 09:21
до 25.03.2020 16:05
Період уточнень
з 14.02.2020 10:37 до 21.02.2020 01:00
Період оскарження
з 14.02.2020 10:37 до 27.02.2020 00:00
Період аукціону
з 03.03.2020 12:38 до 03.03.2020 12:59
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:59 до 13.03.2020 09:21
Період кваліфікації
з 03.03.2020 12:59 до 13.03.2020 09:21
Основні параметри
«Запасні частини до колійної техніки ВПР»
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
85
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
16.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
14.02.2020 10:37
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій
Електронна пошта
Телефон
+380444069837
Замовник
ЄДРПОУ
40123454
Повна назва
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Качалова, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
"METALHIMCARGO” Ltd.
Пропозиція:
3 223 200 грн.
Учасник:
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 217 335 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.03.2020 12:59 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 09:21
-
Звіт про оцінку
03.03.2020 12:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-14-000700-c-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦРЕКМ/В-20032
3 217 335 грн.
2 681 112.5 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2020
Строк дії договору з
25.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
85 (штуки)
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Номенклатура
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Кількість
85
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.03.2020 16:05
-
25.03.2020 16:05
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-01-000024
Дата створення проекту
01.12.2020 17:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.12.2020 20:55
Дата публікації висновку про результати
23.12.2020 10:51
Дата завершення усунення порушень
13.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
23.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 300-36-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.12.2020 № 260 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 260 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 18 UA-2020-02-14-000700-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.12.2020 00:00
Документи рішення
01.12.2020 20:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 14.02.2020 №22/20-ТК, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю Товариства з обмеженою відповідальністю «БРАДОС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА» або учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 13 березня 2020, договір від 25.03.2020 № ЦРЕКМ М/В-20032 (далі – Договір). За наслідками моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про місце поставки товарів. Зазначене є порушенням Замовником абзацу 4 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутні відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням Замовником пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу 4 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів не допущення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.12.2020 00:00
Дата публікації
23.12.2020 10:51
Документи висновку
23.12.2020 10:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Дата публікації
30.12.2020 23:01
Документи інформації про усунення порушення
30.12.2020 23:03
-
Повідомлення
Відповідь
Звернення до ДАСУ
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Висновку
30.12.2020 23:01
Замовник
Документи повідомлення
30.12.2020 23:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 233 400 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2020 01:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 233 400 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2020 01:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності