Показати схожі тендери

Закупівля «Запасні частини до колійної техніки ВПР» від ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-14-000563-c
План UA-P-2020-02-14-001482-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.03.2020 16:00
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.03.2020 12:45
Закінчення аукціону 03.03.2020 13:06
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 423 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2020 10:18 до 02.03.2020 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2020 10:18
до 21.02.2020 01:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2020 10:18
до 27.02.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.03.2020 12:45
до 03.03.2020 13:06
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2020 13:06
до 13.03.2020 09:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2020 13:06
до 24.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2020 09:40
до 25.03.2020 16:00
Період уточнень
з 14.02.2020 10:18 до 21.02.2020 01:00
Період оскарження
з 14.02.2020 10:18 до 27.02.2020 00:00
Період аукціону
з 03.03.2020 12:45 до 03.03.2020 13:06
Період кваліфікації
з 03.03.2020 13:06 до 13.03.2020 09:40
Період кваліфікації
з 03.03.2020 13:06 до 13.03.2020 09:40
Основні параметри
«Запасні частини до колійної техніки ВПР»
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
85 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
16.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
14.02.2020 10:19
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій
Електронна пошта
Телефон
+380444069837
Замовник
ЄДРПОУ
40123454
Повна назва
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Качалова, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
"METALHIMCARGO” Ltd.
Пропозиція:
3 412 800 грн.
Учасник:
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 406 590 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.03.2020 13:06 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 09:40
-
Звіт про оцінку
03.03.2020 13:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-14-000563-c-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦРЕКМ/В-20034
3 406 590 грн.
2 838 825 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2020
Строк дії договору з
25.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
90 (штуки)
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Номенклатура
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.03.2020 16:00
-
25.03.2020 15:59
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-01-000041
Дата створення проекту
01.12.2020 17:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.12.2020 20:47
Дата публікації висновку про результати
23.12.2020 11:01
Дата завершення усунення порушень
13.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
23.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.12.2020 № 260 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.12.2020 № 260 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2020-02-14-000563-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.12.2020 00:00
Документи рішення
01.12.2020 20:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній до 19.04.2020 (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності наданих документів переможцем торгів вимогам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) від 14.02.2020 року № 19/20-ТК, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БРАДОС УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.03.2020 №54/20-ТК, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020 року, договір від 25.03.2020 №ЦРЕКМ/В-20034 (далі – Договір). За наслідками моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про місце поставки товарів. Зазначене є порушенням Замовником абзацу 4 частини другої статті 21 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації відсутні відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням Замовником пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу 4 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності наданих документів переможцем торгів вимогам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів не допущення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.12.2020 00:00
Дата публікації
23.12.2020 11:01
Документи висновку
23.12.2020 11:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Дата публікації
30.12.2020 23:11
Документи інформації про усунення порушення
30.12.2020 23:12
-
Повідомлення
Відповідь
Звернення до ДАСУ
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі. Місце поставки товарів згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошені. Також на майданчику є функція «Інші умови постачання» в якій можна вказати місце поставки згідно тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерної пропозицій зазначається в п. 4.1 розділу 4 тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі. Виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.
Висновку
30.12.2020 23:11
Замовник
Документи повідомлення
30.12.2020 23:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 423 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2020 01:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 423 600 грн.
Період подання пропозицій
до 02.03.2020 01:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності