Показати схожі тендери

Закупівля «Запасні частини до колійної техніки RM-80» від ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-02-12-000573-b
План UA-P-2020-02-12-001158-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.03.2020 15:56
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.02.2020 15:09
Закінчення аукціону 28.02.2020 15:31
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 410 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.02.2020 10:08 до 27.02.2020 11:00
Завершено
Період уточнень
з 12.02.2020 10:08
до 17.02.2020 11:00
Завершено
Період оскарження
з 12.02.2020 10:08
до 23.02.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.02.2020 15:09
до 28.02.2020 15:31
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2020 15:31
до 13.03.2020 09:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2020 15:31
до 24.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2020 09:37
до 25.03.2020 15:56
Період уточнень
з 12.02.2020 10:08 до 17.02.2020 11:00
Період оскарження
з 12.02.2020 10:08 до 23.02.2020 00:00
Період аукціону
з 28.02.2020 15:09 до 28.02.2020 15:31
Період кваліфікації
з 28.02.2020 15:31 до 13.03.2020 09:37
Період кваліфікації
з 28.02.2020 15:31 до 13.03.2020 09:37
Основні параметри
«Запасні частини до колійної техніки RM-80»
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
85 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки (зірочки, сита грохоту, пружина)»
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
16.03.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
12.02.2020 10:10
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій
Електронна пошта
Телефон
+380444069837
Замовник
ЄДРПОУ
40123454
Повна назва
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Качалова, 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Укрпрофінжиніринг
Пропозиція:
3 410 640 грн.
Учасник:
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД
Пропозиція:
3 410 598 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 28.02.2020 15:31 по 24.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
13.03.2020 09:37
-
Звіт про оцінку
28.02.2020 15:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-02-12-000573-b-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦРЕКМ/В-20036
3 410 598 грн.
2 842 165 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2020
Строк дії договору з
25.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
75 (штуки)
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки (зірочки, сита грохоту, пружина)»
Номенклатура
Лот № 1 «Запасні частини до колійної техніки (зірочки, сита грохоту, пружина)»
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.03.2020 15:56
-
25.03.2020 15:55
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-08-000041
Дата створення проекту
08.12.2020 16:01
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.12.2020 16:59
Дата публікації висновку про результати
22.12.2020 16:32
Дата завершення усунення порушень
29.12.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
31.12.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Рівненська
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 486-04-79
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Рівненська
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.12.2020 № 83 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-02-12-000573-b 12.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.12.2020 00:00
Документи рішення
08.12.2020 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАТ «Українська залізниця» філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 11.02.2020 № 14/20-ТК), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) «ІНФІНІТ ТРЕЙД», протокол засідання тендерного комітету від 13.03.2020 № 52/20-ТК, договір від 25.03.2020 № ЦРЕКМ/В-20036. За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД» (протокол від 13.03.2020 № 52/20-ТК) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «ІНФІНІТ ТРЕЙД» укладено договір від 25.03.2020 № ЦРЕКМ/В-20036.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.12.2020 00:00
Дата публікації
22.12.2020 16:32
Документи висновку
22.12.2020 16:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 410 640 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2020 11:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 410 640 грн.
Період подання пропозицій
до 27.02.2020 11:00
Замовник:
ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Контактний телефон:
+380444069837
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності