Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси від Управління дорожнього господарства Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-01-28-001778-c
План UA-P-2020-01-28-005923-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.03.2020 18:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.03.2020 11:55
Закінчення аукціону 11.03.2020 12:16
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 030 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 000 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.01.2020 18:40 до 28.02.2020 18:45
Завершено
Період уточнень
з 28.01.2020 18:40
до 18.02.2020 18:45
Завершено
Період оскарження
з 28.01.2020 18:40
до 24.02.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 28.02.2020 18:46
до 10.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.03.2020 11:55
до 11.03.2020 12:16
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2020 12:16
до 12.03.2020 17:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2020 12:16
до 23.03.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.03.2020 17:44
до 23.03.2020 18:32
Період уточнень
з 28.01.2020 18:40 до 18.02.2020 18:45
Період оскарження
з 28.01.2020 18:40 до 24.02.2020 00:00
Період аукціону
з 11.03.2020 11:55 до 11.03.2020 12:16
Період кваліфікації
з 28.02.2020 18:46 до 10.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2020 12:16 до 12.03.2020 17:44
Період кваліфікації
з 11.03.2020 12:16 до 12.03.2020 17:44
Основні параметри
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Ongoing repair of the Odessa street road network
площа покриття, що підлягає поточному ремонту, складає 10 630 м?
площа покриття, що підлягає поточному ремонту, складає 10 630 м?
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Ongoing repair of the Odessa street road network
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вулично – дорожня мережа
Дата постачання по
31.12.2020 18:45
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 270 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
29.01.2020 12:39
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
28.01.2020 18:40
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дєлієргієв Геннадій Георгійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963616027
Факс
+380482329963
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
26506412
Назва (англійською мовою)
Road Facilities Administration of Odesa City Council
Повна назва
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Road Facilities Administration of Odesa City Council
Поштовий індекс
65078
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Генерала Петрова, 22
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ"
Пропозиція:
4 950 000 грн.
Учасник:
ТОВ ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ
Пропозиція:
4 947 625.02 грн.
Прекваліфікація
ТОВ ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ : [email protected]
4 947 625.02 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.02.2020 18:46
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" : [email protected]
4 950 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
28.02.2020 18:47
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.03.2020 12:16 по 23.03.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.03.2020 17:44
-
Повідомлення про рішення
11.03.2020 12:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-28-001778-c-a1
Підписаний і діє
Номер
15
4 947 625.02 грн.
4 123 020.85 грн.
З ПДВ
Підписано
23.03.2020
Строк дії договору з
23.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Номенклатура
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.03.2020 18:32
-
23.03.2020 18:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-20-000056
Дата створення проекту
20.03.2020 15:54
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
20.03.2020 16:05
Дата публікації висновку про результати
06.04.2020 12:32
Дата завершення усунення порушень
10.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-76
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.03.2020 Одеса № 85 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 20.03.2020. службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 20.03.2020 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.03.2020 № 85 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2. UA-2020-01-28-001778-с 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.03.2020 00:00
Документи рішення
20.03.2020 16:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи 29.01.2020 № 30, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Європейські дороги України» (далі – ТОВ «Європейські дороги України» та товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК Автошлях» (далі – ТОВ «ДСК Автошлях»), повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2020, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 23.03.2020 № 15, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.03.2020.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.04.2020 00:00
Дата публікації
06.04.2020 12:32
Документи висновку
06.04.2020 12:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 20.03.2020 № 85 розпочато моніторинг процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом «ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги», яка проводиться Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-28-001778-c, дата оприлюднення 28.01.2020). У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме: 1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» вимогам пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як згідно Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2020 № 1 та договору оренди техніки від 20.12.2019 № 20/12-С, що укладено між ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» та ФОП Спрішевський Д.М. щодо наступних транспортних засобів (машин), а саме: Спеціальний вантажний-самоскид МАЗ 551605 (ВН 5658 НН), Екскаватор-навантажувач Case 580 SLE (25380 ВН), Машина для ямочного ремонту LOTHAR SCHAFER BLOW-PATCHER (30993 ВН), Коток дорожній HAMM HD 12R (23946 ВН), Коток дорожній BOMAG BW 144 AC (25379 ВН), Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК), Вантажний бітумовоз-С КАМАЗ 53213 (ВН 5781 ІН). Однак, згідно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин) власником транспортних засобів (машин), а саме: Спеціальний вантажний-самоскид МАЗ 551605 (ВН 5658 НН), Екскаватор-навантажувач Case 580 SLE (25380 ВН), Машина для ямочного ремонту LOTHAR SCHAFER BLOW-PATCHER (30993 ВН), Коток дорожній HAMM HD 12R (23946 ВН), Коток дорожній BOMAG BW 144 AC (25379 ВН), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ) – є Голік Анна Володимирівна; власником транспортних засобів (машин), а саме: Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК), Вантажний бітумовоз-С КАМАЗ 53213 (ВН 5781 ІН) – є мале приватне підприємство «Базальт». Крім того, згідно Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2020 № 1 та договору оренди техніки від 20.12.2019 № 20/12-З, що укладено між ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» та ФОП Зелінський О.В. щодо наступних транспортних засобів (машин), а саме: Екскаватор FERMEC-860 (28654 ВН), Спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 5511 (ВН 6652 НН), Фреза дорожня WIRTGEN 1000C (23399 ВН). Однак, згідно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин), що надані учасником у складі тендерної пропозиції, власником зазначених транспортних засобів (машин) – є Скляров Володимир Миколайович? 2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» вимогам абзацу 4 пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що зазначені у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 21.02.2020 № 1, що надана у складі тендерної пропозиції учасника, на наступні транспортні засоби, а саме: Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК)? 3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» вимогам абзацу 4 пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано протокол перевірки технічного стану транспортних засобів, що зазначені у Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 07.02.2020 № 1/2, що надана у складі тендерної пропозиції учасника, на наступні транспортні засоби, а саме: Навантажувач фронтальний HITACHI ZW250 (15012 ВН)? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасниками ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» та ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
23.03.2020 15:54
Орган перевірки
27.03.2020 00:00
Документи повідомлення
23.03.2020 15:55
-
Відповідь
пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ Моніторинг до закупівлі Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси (UA-2020-01-28-001778-c) 23.03.2020 15:54. Пояснення з приводу рішення про моніторинг Автор: Державна аудиторська служба України На Ваш запит від 23.03.2020 15:54:50 пояснюємо наступне. 1. Статтею 774 Цивільного кодексу України встановлено право наймача передавати об'єкт найму в користування інший особі (піднайм або суборенда). Така передача здійснюється на підставі договору, за яким наймач набуває прав та обов'язків наймодавця, а піднаймач (суборендар) стає наймачем речі. Об'єктом договору піднайму може бути як все, так і частина найнятого майна. Укладення наймачем договору піднайму можливе лише за згоди наймодавця. Дозвіл наймодавця на передачу речі в піднайм може бути зафіксований в самому договорі найму шляхом, наприклад, визначення відповідного права наймача, в додатковій угоді до нього або наданий пізніше в формі одностороннього волевиявлення наймодавця (наприклад, письмового дозволу). До договору піднайму застосовуються положення про договір найму. В договорі найму сторони можуть передбачити обов'язкові умови договору піднайму, наприклад цільове використання майна, обов'язкові дії піднаймача тощо. В такому випадку наймач буде зобов'язаний внести такі умови до договору піднайму. Тендерна документація на закупівлю послуг з поточного ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси не містить вимог у разі залучення транспортних засобів на підставі договорів найму (оренди) транспортних засобів надавати документальне підтвердження всього ланцюга передачі техніки в найм(оренду) та згоду власника техніки на його передачу. Право замовника визначати перелік документів, якими учасники торгів будуть підтверджувати кваліфікаційні критерії. Так, частиною першою статті 215 Цивільного кодексу України визначено, що, підставою недійсності правочину є недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, які встановлені в частинах 1-3, 5 та 6 статті 203 цього кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна зі сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, установлених законом, такий правочин може бути визнаний недійсним лише судом (оспорюваний правочин). У частині першій статті 203 Цивільного кодексу України закріплено, що зміст правочину не може суперечити цьому кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави й суспільства, його моральним засадам. Крім того, за приписами частини першої статті 207 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави та суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб’єктності), може бути на вимогу однієї зі сторін або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю чи в частині. Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Обов’язок доведення наявності обставин, з якими закон пов’язує визнання господарським судом оспорюваного правочину недійсним, покладається на позивача. Таким чином, замовнику достатньо документальне підтвердження останнього правочину, яким відповідна техніка отримана учасником торгів. Проте, зважаючи на проведення органами державного фінансового контролю моніторингу цієї закупівлі, учасником процедури ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» надано скановані копії договорів оренди укладених між Голік Анною Володимирівною та Фізичною особою-підприємцем Спрішевський Дмитро Миколайович, МПП «Базальт» та Фізичною особою-підприємцем Спрішевський Дмитро Миколайович, Скляровим Володимиром Миколайовичем та Фізичною особою-підприємцем Зелінський Олександр Вікторович та листи від власників техніки, які підтверджують дозвіл на передачу техніки в піднайм (суборенду). 2. Статтею 35 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. При цьому, пунктом 3 частини другої цієї статті передбачено, технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" обов'язковому технічному контролю не підлягають. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу належать машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку. Таким чином, на дорожньо-будівельні машини Коток дорожній INGERSOLL RAND DD 22 (20890 ОК), Компресор INGERSOLL RAND 5/31 (00677 ОМ), Автогрейдер OgKF 205 (20893 ОК) відсутній обов’язок проходження технічного контролю й відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Пунктом 5 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко встановлено спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток № 1 до тендерної документації, з урахуванням зокрема таких ситуацій: - якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника; - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що обґрунтовані пояснення неможливості надати документ, визначений даною документацією з додаванням копій підтверджуючих документів або без них є наприклад поясненням про втрату такого документа або його пошкодження, псування, знищення, що можливо підтвердити довідкою отриманою в органах Міністерства внутрішніх справ України тощо. Проте, це не як не може розцінюватися необхідністю надання учасниками торгів роз’яснень норм чинного законодавства. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідна позиція підтверджується постановою Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 826/15639/17 за категорією справ з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель. Так, колегією судій зроблено висновок, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерних пропозицій з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником. Враховуючи вищезазначене підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» відсутні та його допущено до оцінки. 3. Статтею 35 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. При цьому, пунктом 3 частини другої цієї статті передбачено, технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" обов'язковому технічному контролю не підлягають. Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу належать машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку. Таким чином, на дорожньо-будівельну машину Навантажувач фронтальний HITACHI ZW250 (15012 ВН) відсутній обов’язок проходження технічного контролю й відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Пунктом 5 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко встановлено спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток № 1, з урахуванням зокрема таких ситуацій: - якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника; - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що обґрунтовані пояснення неможливості надати документ, визначений даною документацією з додаванням копій підтверджуючих документів або без них є наприклад поясненням про втрату такого документа або його пошкодження, псування, знищення, що можливо підтвердити довідкою отриманою в органах Міністерства внутрішніх справ України тощо. Проте, це не як не може розцінюватися необхідністю надання учасниками торгів роз’яснень норм чинного законодавства. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідна позиція підтверджується постановою Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 826/15639/17 за категорією справ з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель. Так, колегією судій зроблено висновок, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерних пропозицій з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником. Враховуючи вищезазначене підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» відсутні та його допущено до оцінки. Додаток на 13 арк. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ________________ Дєлієргієв Г. Г. (підпис)
Рішеня
24.03.2020 18:55
Замовник
Документи повідомлення
24.03.2020 18:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 030 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2020 18:45
Замовник:
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380963616027
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 030 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2020 18:45
Замовник:
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380963616027
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності