Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2020-01-24-003827-a
План UA-P-2020-01-24-015173-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.04.2020 18:55
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.04.2020 11:03
Закінчення аукціону 02.04.2020 11:36
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
53 039 976.04 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
265 199.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.01.2020 19:01 до 23.02.2020 20:00
Завершено
Період уточнень
з 24.01.2020 19:01
до 13.02.2020 20:00
Завершено
Період оскарження
з 24.01.2020 19:01
до 19.02.2020 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 23.02.2020 20:03
до 08.03.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.04.2020 11:03
до 02.04.2020 11:36
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2020 11:36
до 08.04.2020 11:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2020 11:17
до 19.04.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2020 11:17
до 24.04.2020 18:55
Період уточнень
з 24.01.2020 19:01 до 13.02.2020 20:00
Період оскарження
з 24.01.2020 19:01 до 19.02.2020 00:00
Період аукціону
з 02.04.2020 11:03 до 02.04.2020 11:36
Період кваліфікації
з 23.02.2020 20:03 до 08.03.2020 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2020 11:36 до 08.04.2020 11:17
Період кваліфікації
з 02.04.2020 11:36 до 08.04.2020 11:17
Основні параметри
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces
Поточний ремонт вулиць м. Житомира
Current repair of the streets of Zhytomyr
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиць м. Житомира (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current repair of the streets of Zhytomyr
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. №КБ-2в і ф. №КБ-3.
Документи закупівлі
-
14.02.2020 16:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кузьменко Світлана
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kuzmenko Svitlana
Електронна пошта
Телефон
+380632926335
Мова спілкування
Англійська
Замовник
ЄДРПОУ
03344119
Назва (англійською мовою)
Municipal enterprise "Management of highways" Zhytomyr City Council
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Municipal enterprise "Management of highways" Zhytomyr City Council
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
провулок Кавалерійський, 4
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
Пропозиція:
46 000 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
Пропозиція:
45 999 000 грн.
Учасник:
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
Пропозиція:
41 000 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
40 999 999.8 грн.
Учасник:
ПП Елітбуд-1
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" : [email protected]
40 999 999.8 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.02.2020 20:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" : [email protected]
41 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.02.2020 20:03
Витяг з ЄДР
ПП Елітбуд-1 : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - Учасник не надав проект договору, відповідно до розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Також не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16: - в довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного договору зазначений предмет договору, що не відповідає вимогам п.3 Додатку №1.
Документи прекваліфікації
23.02.2020 20:04
Витяг з ЄДР
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" : [email protected]
45 999 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.02.2020 20:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" : [email protected]
46 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
23.02.2020 20:05
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації згідно п. 5 Додатку № 2, а саме: - Учасник надав нотаріально завірену скановану копію Статуту не в повному обсязі - відсутні сторінки № 8 та № 16.
Документи прекваліфікації
23.02.2020 20:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.04.2020 11:17 по 19.04.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визнати переможцем.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.04.2020 11:16
-
02.04.2020 11:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2020-01-24-003827-a-a1
Підписаний і діє
Номер
14
40 999 999.8 грн.
34 166 666.5 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2020
Строк дії договору з
24.04.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулиць м. Житомира (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Номенклатура
Поточний ремонт вулиць м. Житомира (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.04.2020 18:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-27-000134
Дата створення проекту
27.03.2020 18:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2020 17:12
Дата публікації висновку про результати
16.04.2020 16:52
Дата завершення усунення порушень
01.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 304-12-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2020 № 19 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.03.2020 № 19. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-01-24-003827-a від 24.01.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2020 00:00
Документи рішення
31.03.2020 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД», ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2020 року та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2020 року № 5704-р/пк-пз. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель встановлено, що Замовником код предмета закупівель послуг (підпункт 4.1 пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації та пункт 6 оголошення про проведення відкритих торгів) зазначено за показником четвертої цифри (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) основного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), тобто із зазначенням предмета закупівлі робіт відповідно до розділу III «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454), а не зазначенням предмету закупівель послуг з поточного ремонту згідно ДК 021:2015, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частинами 1 та 2 статті 17 Закону. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено імперативну умову, що відповідно до пунктів 1, 2 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі – Порядок № 281), при складанні договірної ціни Учасник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється Учасником згідно з пунктами 3 та 4 Порядку № 281, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Проте, моніторингом установлено, що пункти 3 та 4 Порядку № 281 стосуються розрахунку кошторисної заробітної плати при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), при цьому при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) учасники мають керуватися пунктом 5 вищевказаного Порядку № 281 та визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Таким чином, вищевказана вимога тендерної документації не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону не розміщено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 розділу II Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
16.04.2020 00:00
Дата публікації
16.04.2020 16:52
Документи висновку
16.04.2020 16:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
КП УАШ надає відповідь щодо результатів проведення моніторингу.
Дата публікації
23.04.2020 17:38
Документи інформації про усунення порушення
23.04.2020 17:38
-
23.04.2020 17:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 039 976.04 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2020 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380632926335
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
53 039 976.04 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2020 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380632926335
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності