Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ, ФРУКТИ (ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 03221000-6- ОВОЧІ, ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 03222000-3- ФРУКТИ І ГОРІХИ)) від Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2020-01-17-001143-c
План UA-P-2020-01-17-007141-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.03.2020 10:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 495 114 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,40 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.01.2020 13:39 до 07.02.2020 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.01.2020 13:39
до 28.01.2020 09:00
Завершено
Період оскарження
з 17.01.2020 13:39
до 03.02.2020 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.02.2020 15:11
до 18.02.2020 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2020 15:11
до 29.02.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.02.2020 16:45
до 13.03.2020 10:19
Період уточнень
з 17.01.2020 13:39 до 28.01.2020 09:00
Період оскарження
з 17.01.2020 13:39 до 03.02.2020 00:00
Період кваліфікації
з 10.02.2020 15:11 до 18.02.2020 16:45
Період кваліфікації
з 10.02.2020 15:11 до 18.02.2020 16:45
Основні параметри
ДК 021:2015: 03220000-9 - ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (ОВОЧІ, ФРУКТИ (ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 03221000-6- ОВОЧІ, ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 03222000-3- ФРУКТИ І ГОРІХИ))
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 834 120 грн.
ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 03221000-6- ОВОЧІ
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 03221000-6- ОВОЧІ
Очікувана вартість
1 834 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,55 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.02.2020 14:14
Закінчення аукціону
10.02.2020 14:47
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 41 792 (кілограми)
капуста (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
капуста (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
41 792
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №2 20 896 (кілограми)
буряк столовий(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
буряк столовий(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
20 896
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №3 20 896 (кілограми)
морква столова (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
морква столова (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
20 896
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №4 16 717 (кілограми)
цибуля (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
цибуля (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
16 717
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №5 501 (кілограми)
часник (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
часник (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
501
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №6 2 507 (кілограми)
квасоля суха (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
квасоля суха (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
2 507
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №7 8 358 (кілограми)
помідори (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
помідори (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
8 358
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №8 8 358 (кілограми)
огірки (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
огірки (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
8 358
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №9 5 015 (кілограми)
кабачки (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
кабачки (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
5 015
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №10 2 507 (кілограми)
перець овочевий (місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
перець овочевий (місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03221000-6 - Овочі
Кількість
2 507
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Поцко Верона Юріївна
Пропозиція:
1 441 000 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСЬКО ЛЮБОВ ЮРІЇВНА
Пропозиція:
1 450 000 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
1 533 734 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
1 441 281 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.02.2020 14:14
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
660 994 грн.
ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 03222000-3- ФРУКТИ І ГОРІХИ
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 03222000-3- ФРУКТИ І ГОРІХИ
Очікувана вартість
660 994 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.02.2020 14:50
Закінчення аукціону
10.02.2020 15:11
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 36 777 (кілограми)
яблука(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
яблука(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
36 777
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №2 1 254 (кілограми)
груші(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
груші(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
1 254
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №3 1 672 (кілограми)
сливи(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
сливи(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
1 672
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №4 1 672 (кілограми)
вишні(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
вишні(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
1 672
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №5 1 672 (кілограми)
абрикоси(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
абрикоси(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
1 672
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №6 3 344 (кілограми)
виноград(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
виноград(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
3 344
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Позиція : №7 3 343 (кілограми)
лимони(місцевий бюджет)
Опис предмета закупівлі
лимони(місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
03222000-3 - Фрукти і горіхи
Кількість
3 343
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
89600, Україна, м. Мукачево, за адресами замовника
Дата постачання по
31.12.2020 13:44
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСЬКО ЛЮБОВ ЮРІЇВНА
Пропозиція:
598 000 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
610 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.02.2020 14:50
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яворська Оксана Богданівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Javorska Oksana Bogdanivna
Електронна пошта
Телефон
+380313154887
Факс
+380313154887
Замовник
ЄДРПОУ
02143413
Назва (англійською мовою)
EDUCATION, YOUTH AND SPORTS MANAGEMENT OF MUKACHIVA CITY COUNCIL
Повна назва
Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
EDUCATION, YOUTH AND SPORTS MANAGEMENT OF MUKACHIVA CITY COUNCIL
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачево
Адреса
площа Духновича,2
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ 1 - ДК 021:2015: 03221000-6- ОВОЧІ
Період вимог/скарг з 10.02.2020 15:11 по 29.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.02.2020 16:45
-
10.02.2020 15:12
Витяг з ЄДР
Лот № 2 ЛОТ 2 - ДК 021:2015: 03222000-3- ФРУКТИ І ГОРІХИ
Період вимог/скарг з 10.02.2020 15:11 по 29.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.02.2020 16:45
-
10.02.2020 15:12
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2020-01-17-001143-c-c1
Підписаний і діє
Номер
83
1 441 000 грн.
1 441 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.03.2020
Строк дії договору з
04.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
41 792 (кілограми)
капуста (місцевий бюджет)
Номенклатура
капуста (місцевий бюджет)
Кількість
41 792
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 896 (кілограми)
буряк столовий(місцевий бюджет)
Номенклатура
буряк столовий(місцевий бюджет)
Кількість
20 896
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 896 (кілограми)
морква столова (місцевий бюджет)
Номенклатура
морква столова (місцевий бюджет)
Кількість
20 896
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
16 717 (кілограми)
цибуля (місцевий бюджет)
Номенклатура
цибуля (місцевий бюджет)
Кількість
16 717
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
501 (кілограми)
часник (місцевий бюджет)
Номенклатура
часник (місцевий бюджет)
Кількість
501
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 507 (кілограми)
квасоля суха (місцевий бюджет)
Номенклатура
квасоля суха (місцевий бюджет)
Кількість
2 507
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
8 358 (кілограми)
помідори (місцевий бюджет)
Номенклатура
помідори (місцевий бюджет)
Кількість
8 358
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
8 358 (кілограми)
огірки (місцевий бюджет)
Номенклатура
огірки (місцевий бюджет)
Кількість
8 358
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
5 015 (кілограми)
кабачки (місцевий бюджет)
Номенклатура
кабачки (місцевий бюджет)
Кількість
5 015
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 507 (кілограми)
перець овочевий (місцевий бюджет)
Номенклатура
перець овочевий (місцевий бюджет)
Кількість
2 507
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
04.03.2020 10:12
-
UA-2020-01-17-001143-c-b2
Підписаний і діє
Номер
124
598 000 грн.
598 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.03.2020
Строк дії договору з
13.03.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
36 777 (кілограми)
яблука(місцевий бюджет)
Номенклатура
яблука(місцевий бюджет)
Кількість
36 777
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 254 (кілограми)
груші(місцевий бюджет)
Номенклатура
груші(місцевий бюджет)
Кількість
1 254
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 672 (кілограми)
сливи(місцевий бюджет)
Номенклатура
сливи(місцевий бюджет)
Кількість
1 672
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 672 (кілограми)
вишні(місцевий бюджет)
Номенклатура
вишні(місцевий бюджет)
Кількість
1 672
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 672 (кілограми)
абрикоси(місцевий бюджет)
Номенклатура
абрикоси(місцевий бюджет)
Кількість
1 672
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 344 (кілограми)
виноград(місцевий бюджет)
Номенклатура
виноград(місцевий бюджет)
Кількість
3 344
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 343 (кілограми)
лимони(місцевий бюджет)
Номенклатура
лимони(місцевий бюджет)
Кількість
3 343
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.03.2020 10:19
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-18-000002
Дата створення проекту
18.03.2020 10:57
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
18.03.2020 12:07
Дата публікації висновку про результати
26.03.2020 17:36
Дата завершення усунення порушень
10.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
09.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 183-50-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.03.2020 № 11 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області Від 18.03.2020 № 11 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-01-17-001143-c 17.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.03.2020 00:00
Документи рішення
18.03.2020 12:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій ФОП Поцко Верона Юріївна та ФОП Васько Любов Юріївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, внесеними протоколом засідання тендерного комітету від 24.01.2020, тендерні пропозиції ФОП Поцко Верона Юріївна та ФОП Васько Любов Юріївна, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.03.2020 № 83 за лотом № 1 та договір 13.03.2020 № 124 за лотом № 2. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Васько Любов Юріївна умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 17.02.2020 року б/н визначений переможцем торгів за лотом № 2, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині документального підтвердження та умовам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, Замовником в тендерній документації (додаток 2) встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яким визначено обов’язковою умовою наявність, зокрема, складського приміщення (не менше одного) та зобов’язання для учасників щодо надання відповідного документу, який підтверджує його наявність. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Васько Любов Юріївна, відсутня інформація щодо наявності складського приміщення, чим не підтверджено кваліфікаційний критерій, визначений абзацом другим частини другої статті 16 Закону, у спосіб, встановлений Замовником в тендерній документації (додаток 2). Крім того, ФОП Васько Любов Юріївна у складі тендерної пропозиції не подано сертифікат (сертифікати) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) системи менеджменту управління безпечності харчових продуктів стосовно надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у тому числі транспортування та зберігання, (код КВЕД) створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, як вимагалося Замовником у додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ФОП Васько Любов Юріївна, як таку що не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, проте зазначеного учасника визнано переможцем та укладено договір 13 березня 2020 року № 124. В ході аналізу питання дотримання строків щодо укладання договору про закупівлю за лотом № 2 з переможцем процедури закупівлі ФОП Васько Любов Юріївна встановлено, що Замовником 13.03.2020 укладено договір №124, тобто на двадцять п’ятий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір за лотом № 2 оприлюднено 18 лютого 2020), чим не дотримано норми частини другої статті 32 Закону, в частині порушення строків укладення договору. Враховуючи зазначене, згідно абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону такий договір є нікчемним, зокрема: у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Таким чином, за результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK 1-8-2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі) – підтвердилась за лотом № 2.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Васько Любов Юріївна за лотом № 2, встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю за лотом № 2 установлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної пропозиції ФОП Поцко Верона Юріївна за лотом № 1 умовам тендерної документації Замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю за лотом № 1, оприлюднення договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця за лотами № 1 та № 2 – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору за лотом № 2 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
26.03.2020 00:00
Дата публікації
26.03.2020 17:36
Документи висновку
26.03.2020 17:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Для усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявленні під час моніторингу, Замовником прийнято рішення розірвати Договір за лотом 2 та оприлюднити відповідно інформацію в електронній системі.
Дата публікації
01.04.2020 10:35
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були виявленні під час моніторингу, Замовником усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю за лотом №2 від 13 березня 2020 року № 124 на суму 598 000,00 гривень.
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.04.2020 13:27
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю : так
Документи інформації про усунення порушення
02.04.2020 13:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 495 114 грн.
Період подання пропозицій
до 07.02.2020 09:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактний телефон:
+380313154887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 495 114 грн.
Період подання пропозицій
до 07.02.2020 09:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Контактний телефон:
+380313154887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності