Показати схожі тендери

Закупівля Сири від Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-12-26-000020-c
План UA-P-2019-12-26-000019-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.02.2020 16:38
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.01.2020 14:00
Закінчення аукціону 13.01.2020 14:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
660 700 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
340 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.12.2019 08:22 до 10.01.2020 12:00
Завершено
Період уточнень
з 26.12.2019 08:22
до 31.12.2019 12:00
Завершено
Період оскарження
з 26.12.2019 08:22
до 06.01.2020 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.01.2020 14:00
до 13.01.2020 14:27
Завершено
Період кваліфікації
з 13.01.2020 14:27
до 15.01.2020 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.01.2020 14:27
до 26.01.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.01.2020 10:55
до 04.02.2020 16:38
Період уточнень
з 26.12.2019 08:22 до 31.12.2019 12:00
Період оскарження
з 26.12.2019 08:22 до 06.01.2020 00:00
Період аукціону
з 13.01.2020 14:00 до 13.01.2020 14:27
Період кваліфікації
з 13.01.2020 14:27 до 15.01.2020 10:55
Період кваліфікації
з 13.01.2020 14:27 до 15.01.2020 10:55
Основні параметри
Сири
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 429 (кілограми)
сир твердий
Опис предмета закупівлі
сир твердий
Код ДК 021:2015
15544000-3 - Твердий сир
Кількість
1 429
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Дата постачання з
20.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 3 674 (кілограми)
сир кисломолочний
Опис предмета закупівлі
сир кисломолочний
Код ДК 021:2015
15541000-2 - Столовий сир
Кількість
3 674
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Дата постачання з
20.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
26.12.2019 08:30
-
26.12.2019 08:22
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткаченко Світлана Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380975403797
Замовник
ЄДРПОУ
03188398
Назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Berezivskii psihonevrologichnii internat" Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Berezivskii psihonevrologichnii internat" Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
11262
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
село Березівка, Ємільчинський р-н
Адреса
Центральна, 26
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Акріс Логістик"
Пропозиція:
424 652.16 грн.
Учасник:
ТОВ Т.В.К.Сервіс
Пропозиція:
424 000 грн.
Учасник:
ФОП Трохимчук Г.В.
Пропозиція:
362 530.4 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 13.01.2020 14:27 по 26.01.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
15.01.2020 10:55
-
15.01.2020 10:53
documentType.award.awardNotice
13.01.2020 14:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-12-26-000020-c-b1
Підписаний і діє
Номер
22
362 530.4 грн.
362 530.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.02.2020
Строк дії договору з
03.02.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 429 (кілограми)
сир твердий
Номенклатура
сир твердий
Кількість
1 429
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 674 (кілограми)
сир кисломолочний
Номенклатура
сир кисломолочний
Кількість
3 674
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
04.02.2020 16:37
-
04.02.2020 16:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-16-000020
Дата створення проекту
16.01.2020 11:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.01.2020 17:33
Дата публікації висновку про результати
03.02.2020 17:51
Дата завершення усунення порушень
18.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
07.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 977-36-09
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Житомирська
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.01.2020 № 6 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 15. UA-2019-12-26-000020-c від 26.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.01.2020 00:00
Документи рішення
16.01.2020 17:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ФОП Трохимчук Г.В., протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 15.01.2020 року. Моніторингом установлено, що Комунальною установою «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у пункті 13 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 10 січня 2020 року, тоді як згідно пункту 1 розділу IV тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 17 січня 2020 року. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання згоди, у формі листа в довільній формі, на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції, в якому, зокрема, обов’язково має міститись інформація щодо місця проживання вказаної особи. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. надано лист - згоду на обробку персональних даних Трохимчук Г.В. (особа, що підписала документи пропозиції) від 08.01.2020 року № 13, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції, а не місця її проживання, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки у довільній формі про наявність складських приміщень, що облаштовані для зберігання продуктів харчування (власні чи орендовані), що містить, зокрема, інформацію про їх технічний стан, а також надання договорів, укладених з виробниками або з постачальниками продукції. Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. довідці від 08.01.2020 року № 14, відсутня інформація про технічний стан наявних складських приміщень, а також не надано договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання). Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 6 розділу ІІІ та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. пояснювальній записці від 08.01.2020 року № 20, відсутня інформація про країну походження та повну назву виробника. Також, відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання відомостей про учасника у довільній формі, що містить, зокрема, інформацію про форму та ставку оподаткування, а також надання документа, що підтверджує якість запропонованого товару (декларації виробника/експертного висновка/ветеринарних документів) із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару. На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Трохимчук Г.В. в складі пропозиції надано відомості про учасника від 08.01.2020 року № 21, копію декларації виробника № 1 ТОВ «Богодухівський молзавод» та копію декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза». Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій відомості про учасника від 08.01.2020 року № 21 відсутня інформація про форму та ставку оподаткування, а у наданій копії декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» відсутні дата виготовлення, термін та умови зберігання товару. З огляду на викладене, учасник ФОП Трохимчук Г.В. не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», установленому статтею 16 Закону № 922, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пунктів 1, 5, 6, 7 та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації. Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Трохимчук Г.В., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію ФОП Трохимчук Г.В., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону № 922, частиною першою статті 31 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.02.2020 00:00
Дата публікації
03.02.2020 17:51
Документи висновку
03.02.2020 17:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмилі КОСТЮК Заперечення Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради не в повній мірі погоджується з висновком про результати проведення моніторингу UA-M-2020-01-16-000020 ? c43560646f5f4c879c872084037325bb (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 03-02-2020) , а саме: 1. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. надано лист - згоду на обробку персональних даних Трохимчук Г.В. (особа, що підписала документи пропозиції) від 08.01.2020 року № 13, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції, а не місця її проживання, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Оскільки учасником подано лист - згоду на обробку персональних даних Трохимчук Г.В. (особа, що підписала документи пропозиції) від 08.01.2020 року № 13, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції Файл документа зареєстрованого в системі: Згода закуп.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 Подано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій вказано «Місце проживання фізичної особи-підприємця» Файл документа зареєстрованого в системі: jpg2pdf (13) (1).pdf Експортовано: 08-01-2020, 19:55:29 Подано копії сторінок паспорта громадянина України, зокрема ст. 11 паспорта, на якій внесено дані про місце проживання. Файл документа зареєстрованого в системі: jpg2pdf (14) (1).pdf Експортовано: 08-01-2020, 19:55:30 Крім того, відповідно абз. 9 ст. 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11 грудня 2003 року № 1382-IV визначено «документи, до яких вносяться відомості про місце проживання, - паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист». Відповідно п.1.2. Порядку «Реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» затвердженого Наказом МВС України від 22.11.2012 № 1077 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 р. за № 2109/22421, який визначає процедуру реєстрації місця проживання та місця перебування осіб в Україні, встановлено, що «Реєстрація місця проживання або місця перебування особи - внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру про місце проживання або місце перебування особи із зазначенням адреси, за якою з особою може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції. Відомості про місце проживання та місце перебування особи вносяться до паспорта громадянина України» Отже,враховуючи подані учасником документи та положення Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», положення Порядку «Реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» посадовами особами, якими проводився моніторинг необґрунтовано та безпідставно встановлено порушення учасником вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, 2. Моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. довідці від 08.01.2020 року № 14, відсутня інформація про технічний стан наявних складських приміщень, а також не надано договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Дане твердження не є в повній мірі правомірним, оскільки в довідці від 08.01.2020 року № 14 учасником вказано, що орендоване складське приміщення зареєстровано в державному реєстрі потужностей операторів ринку, та в приміщеннях знаходяться морозильні камери для зберігання продукції та дотримуються всі умови температурного режиму. Файл документа зареєстрованого в системі: МТБ.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:36 Також учасником подано копію договору оренди складського приміщення та морозильної камери укладеного з ПАТ «Продцентр» №11 від 02.01.2020р. та акт приймання-передачі майна від 02.01.2020р. в якому вказано, що приміщення знаходиться в задовільному стані та оснащене електроосвітленням та придатне для використання за призначенням. Файли документів зареєстрованих в системі: договір приміщення (01).jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 договір приміщення (02).jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 договір приміщення.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 Учасником, надано лист-пояснення № 22 від 01.01.2020р. Відповідно до якого, учасник зобов’язується надати договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції на відповідну дату , згідно оголошення закупівлі в разі визнання його пропозиції найбільш економічно вигідною. Файл документа зареєстрованого в системі: Лист постачальники.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:35 Поновлені договори на 2020р. з постачальником (копії) отримані нами поштою перед укладенням договору. Крім того, За результатами минулорічних торгів по закупівлі аналогічної продукції даний учасник переміг в процедурі закупівлі та ним були надані копії укладених договорів відповідно на 2019р., які наявні в установі. 3. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 6 розділу ІІІ та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. пояснювальній записці від 08.01.2020 року № 20, відсутня інформація про країну походження та повну назву виробника. Посадовами особами, якими проводився моніторинг, необґрунтовано та безпідставно зроблено висновок про порушення по даному пункту. Оскільки дана інформація присутня. А саме, в пояснювальній записці від 08.01.2020 року № 20 Файл документа зареєстрованого в системі: Пояснювальна технічні.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:38 щодо продукції «Сир кисломолочний 9%» чітко вказано ТОВ «Богодухівський молзавод», 60103. Харківська обл., Богодухівський район, місто Богодухів, провулок Харківській, будинок 6, щодо продукції Сир твердий вказано – Україна, 29025, м. Хмельницький, вул.. Кооперативна, 3. Чому посадовою особою зроблено висновок про відсутність інформації про країну походження на вище викладене??? Для всіх мабуть буде зрозуміло, що країна походження «Україна». Щодо повної назви виробника продукції Сир твердий, посадова особа контролюючого органу неуважно моніторила документ, на який посилається нижче, а саме копію декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза», в якому під назвою підприємства вказана адреса: «29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3». Дані підприємства є виробниками продукції і зареєстровані та знаходяться в Україні. Файл документа зареєстрованого в системі: Сертифікат.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:39 4. Також, відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання відомостей про учасника у довільній формі, що містить, зокрема, інформацію про форму та ставку оподаткування, а також надання документа, що підтверджує якість запропонованого товару (декларації виробника/експертного висновка/ветеринарних документів) із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару. На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Трохимчук Г.В. в складі пропозиції надано відомості про учасника від 08.01.2020 року № 21, копію декларації виробника № 1 ТОВ «Богодухівський молзавод» та копію декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза». Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій відомості про учасника від 08.01.2020 року № 21 відсутня інформація про форму та ставку оподаткування, а у наданій копії декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» відсутні дата виготовлення, термін та умови зберігання товару. Твердження про те, що відсутня інформація про форму та ставку оподаткування не в повній мірі є правомірним, оскільки . додано копію паспорта з всіма належними сторінками та додано копію виписки з ЄДРПОУ. Файли документів зареєстрованих в системі вказано вище. В даних документах наявна основна інформація, на підставі якої установа може перевірити особу учасника у відкритих реєстрах державних органів, а саме щодо форми та ставки оподаткування на сайті державної податкової служби https://cabinet.tax.gov.ua/registers . Твердження про те, що відсутні дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару, не в повній мірі є правомірним, оскільки продукція планується постачатися по заявці протягом року. Зважаючи на те, що дана продукція має обмежений термін придатності, вимога про дату виготовлення є актуальною при поставці товару, а не під час проведення процедури закупівлі продукції на цілий рік. Посилання на термін та умови зберігання товару вказано у документі Пояснювальна записка №20 від 08.01.202р. (файл документа вказано вище) посиланням на ГОСТ 11041-88 «Сир російський» в якому визначені основні параметри продукції, в тому числі термін та умови зберігання товару. З огляду на викладене, та застосування неупередженого та всебічного розгляду пропозиції учасника, а не відособлено окремих документів, учасник ФОП Трохимчук Г.В. відповідає умовам пунктів 1, 5, 6, 7 та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації. Оскільки, порушення, викладене в Інформації про моніторинг UA-M-2020-01-16-000020 ? c43560646f5f4c879c872084037325bb (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 03-02-2020) не порушили принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням») вважаємо, що закупівля не потребує відміни торгів та визнання їх такими, що не відбулися.
Дата публікації
06.02.2020 12:12
Документи інформації про усунення порушення
06.02.2020 12:13
-
06.02.2020 12:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 700 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2020 12:00
Замовник:
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380975403797
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 700 грн.
Період подання пропозицій
до 10.01.2020 12:00
Замовник:
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380975403797
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності