Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування) від Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-11-14-003281-b
План UA-P-2019-11-14-006672-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 12.12.2019 11:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 058 279 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
190 291.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2019 20:39 до 12.12.2019 11:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2019 20:39
до 02.12.2019 11:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2019 20:39
до 08.12.2019 00:00
Період уточнень
з 14.11.2019 20:39 до 02.12.2019 11:00
Період оскарження
з 14.11.2019 20:39 до 08.12.2019 00:00
Основні параметри
«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування)
Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
189 500
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування) (Джерело фінансування – субвенція з державного бюджету та кошти міського бюджету)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
84401, Україна, Донецька область, м. Лиман, Пушкіна, 13 а
Дата постачання по
01.10.2020 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Документи закупівлі
05.12.2019 09:34
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Міан
Електронна пошта
Телефон
+380997591934
Замовник
ЄДРПОУ
41832960
Повна назва
Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Поштовий індекс
84406
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Лиман
Адреса
вул. Незалежності, буд.15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
Пропозиція:
37 800 000 грн.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
38 058 279 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2019 11:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Контактний телефон:
+380997591934
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
38 058 279 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2019 11:00
Замовник:
Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Контактний телефон:
+380997591934
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності