Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 12.11.2019 17:00до 14.11.2019 17:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2019 16:04
до 12.11.2019 17:00
Завершено
Період аукціону
з 15.11.2019 11:03
до 15.11.2019 11:24
Завершено
Період кваліфікації
з 15.11.2019 11:24
до 19.11.2019 15:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.11.2019 11:24
до 21.11.2019 15:07
Завершено
Підписання договору
з 19.11.2019 15:07
до 28.11.2019 15:46
Період уточнень
з
07.11.2019 16:04
до
12.11.2019 17:00
Період аукціону
з
15.11.2019 11:03
до
15.11.2019 11:24
Період кваліфікації
з
15.11.2019 11:24
до
19.11.2019 15:07
Період кваліфікації
з
15.11.2019 11:24
до
19.11.2019 15:07
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015
30190000-7 -
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
17
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Дата постачання по
30.11.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
14
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Офісне устаткування та приладдя різне
Звернення:
За тендером : Офісне устаткування та приладдя різне
Тема:
аналоги?
Зміст:
Чи можна пропонувати аналоги?
Дата оприлюднення звернення:
08.11.2019 10:06
Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка яких відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі (або бути не гіршими), технічні (якісні) вимоги заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Дякуємо!
Дата оприлюднення відповіді:
08.11.2019 11:22
На даному тендері відміни не були знайдені.
Офісне устаткування та приладдя різне
Тендер:
UA-2019-11-07-002452-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-11-07-002452-b.b1
Дата:
19.11.2019 16:56
Стан:
Відмовлено в задоволенні
вимога про дискваліфікацію на підставі невідповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника
Шановний Замовнику, 19.11.2019р. вами було опубліковано Протокол №48 про визначення переможцем закупівлі (UA-2019-11-07-002452-b) учасника - ТОВ "Інсайт", але пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та підлягає дискваліфікації, з наступних підстав.
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції окрім інших документів, документи про якість (сертифікат відповідності або паспорт якості, декларацію про відповідність, або висновок державної СЕС на товар, встановлений діючим законодавством України на запропоновану продукцію. В порушення вказаної вимоги учасником ТОВ «Інсайт» надано сертифікат якості та висновок СЕС тільки на товар – Папір А4.
В ціновій пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» від 14.11.19р. , учасник пропонує «Штрих 20 мл NORMA 4913», це коректор на спиртовій основі, всупереч вимогам Замовника, який визначив необхідність пропозиції коректору на водній основі. Цінова пропозиція викладена після аукціону, учасник ТОВ «Інсайт» замінює позицію «Штрих 20 мл NORMA 4913» на «коректуюча рідина 20 мл Е41312» на водній основі. Тобто в цінових пропозиціях не просто оновлена ціна на товар, а взагалі замінено один товар на інший.
Всупереч вимогам Замовника, Додаток №3 «Технічні вимоги» взагалі не був доданий на майданчик на дату проведення аукціону, а був доданий тільки 19.11.2019р., що є підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» , відповідно до п.8 ТД, в якому зазначено у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником при подачі пропозиції – Замовник дискваліфікує учасника.
Враховуючи викладене вище керуючись нормами Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення допорогових закупівель, затвердженої Наказами ДП «Прозорро» №№ 10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. та Тендерною документацією Замовника, вимагаємо скасувати Протокол 48 від 19.11.2019р. про визначення переможця, у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, а запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Автор:
39417349, ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Суворова, буд. 35
Доброго дня!
В п. 4.9 «Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді», затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.206 № 30/9 зазначено:
«В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через 1 робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції». Учасником ТОВ "ІНСАЙТ" було довантажено в систему: Цінову пропозицію оновлену, Додаток № 3 Технічні характеристики, Гарантійний лист на протязі наступного робочого дня після дискваліфікації попереднього учасника. Ці документи і були прийняті до розгляду на етапі кваліфікації.
На етапі кваліфікації ТОВ "ІНСАЙТ" було надано зразки продукції, що планується постачатись, для підтвердження відповідності заявленим технічним (якісним) вимогам (Додаток 3). Надані зразки повністю відповідають та задовольняють технічні (якісні) вимоги (Додаток 3), на основі чого було прийнято рішення про визнання переможця закупівлі.
Відповідно до п.8 Оголошення щодо закупівлі зазначено, що: «У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником (п. 6 оголошення Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження), при подачі пропозиції - Замовник має право дискваліфікувати учасника.», що не є обов’язковою дискваліфікацією.
Ваші зауваження не є суттєвими та не впливають на кінцеву пропозицію.