Показати схожі тендери

Закупівля фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост від ОКВП "Дніпро - Кіровоград".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-10-28-000339-a
План UA-P-2019-10-23-003071-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 15.11.2019 13:25
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.01.2020 13:22
Очікувана вартість:
7 378 560 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
147 500 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.10.2019 14:28 до 30.11.2019 11:00
Завершено
Період уточнень
з 28.10.2019 14:28
до 20.11.2019 11:00
Завершено
Період оскарження
з 28.10.2019 14:28
до 26.11.2019 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 06.01.2020 13:22
-
Період уточнень
з 28.10.2019 14:28 до 20.11.2019 11:00
Період оскарження
з 28.10.2019 14:28 до 26.11.2019 00:00
Період аукціону
з 06.01.2020 13:22
Основні параметри
фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост
physical protection of the objects of the enterprise - 21 posts
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
physical protection of the objects of the enterprise - 21 posts
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Світловодськ, Олександрія, Знам"янка, с. Смоліне, с. Новоархангельск, Місця розташування об"єктів ОКВП "Дніпро-Кіровоград"
Дата постачання з
01.01.2020 14:33
Дата постачання по
31.12.2020 14:33
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує Виконавцю за надані послуги щомісячно не пізніше 20 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг.
Документи закупівлі
28.10.2019 14:43
-
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
15.11.2019 13:25
Торги відмінено на підставі п. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новіков Михайло Єгорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Novikov Mihajlo Egorovich
Електронна пошта
Телефон
+380522332193
Факс
+380522330794
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорноіваненко Сніжана Віталіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chornoivanenko Snizhana
Електронна пошта
Телефон
+380522332193
Мова спілкування
Англійська
Замовник
ЄДРПОУ
03346822
Назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Повна назва
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Повна назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Соборна, 19А
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-29-000005
Дата створення проекту
29.10.2019 14:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.10.2019 14:39
Дата публікації висновку про результати
14.11.2019 15:07
Дата завершення усунення порушень
29.11.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
20.11.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Кіровоградська
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.10.2019 № 60 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 29.10.2019 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-28-000339-a 28.10.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.10.2019 00:00
Документи рішення
29.10.2019 14:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням тендерного комітету від 28.10.2019 № 169 (далі – тендерна документація), відповіді Замовника на запити. За результатом аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 7 Закону Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. Також, згідно з пунктом 11 частини 1 статті 8 Закону основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та форми оголошення про проведення відкритих торгів. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644) та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644 та вимоги рішення РНБО. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
14.11.2019 00:00
Дата публікації
14.11.2019 15:07
Документи висновку
14.11.2019 15:07
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
15 листопада 2019 року Тендерним комітетом ОКВП "Дніпро-Кіровоград", на виконання припису, що викладений у висновку за результатами моніторингу від 14 листопада 2019 року проведеним Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою «ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор - UA-2019-10-28-000339-a на підставі п. 2, ч. 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Даний протокол додатково буде оприлюднений через авторизований кабінет замовника на веб-порталі Уповноваженого органу у строк, що передбачений ч. 3, ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації
15.11.2019 13:11
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.11.2019 10:43
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель : так
Документи інформації про усунення порушення
18.11.2019 10:44
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Фізична охорона об’єктів - 21 пост» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-28-000339-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» , частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань: 1. Чому тендерна документація, оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пункту 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019. 2. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10?. Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністкерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року? Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
29.10.2019 14:58
Орган перевірки
02.11.2019 00:00
Документи повідомлення
29.10.2019 14:58
-
Відповідь
Відповідь на запит по моніторингу
Шановна Ларисо Євгенівно! Підприємством розглянуто Ваш запит щодо можливих порушень законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівлі UA-2019-10-28-000339-a та повідомляємо Вам про наступне. 28 жовтня 2019 року ОКВП «Дніпро – Кіровоград» опублікувало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a. На підставі положень ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення з тендерною документацією (далі – Документація) до даної закупівлі було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з положеннями ч. 2, ст. 22 Закону Документація до закупівлі «Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a містить у складі свого змісту: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Під час складання та затвердження Документації до закупівлі нашим підприємством було повністю дотримано вимоги вищезазначеної статті. Додатково звертаємо Вашу увагу, що перелік вимог які повинна містити тендерна документація є вичерпним. Будь – яких інших положень або посилань на нормативно – правові акти, що зобов’язують Замовників вносити до Тендерної документації інформацію, зокрема передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пунктом 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 вищезазначеною статтею Закону не передбачено. Враховуючи вищевикладені обставини, підприємством не було допущено порушень законодавства в частині складання тендерної документації до закупівлі. Щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10?. Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року повідомляємо Вам наступну інформацію. Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року визначено, зокрема, що формами документів зазначених у пункті 1 цього наказу (в тому числі і форму оголошення про проведення відкритих торгів), затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Станом на 28 жовтня 2019 року, тобто на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a, обов’язкове поле «10?. Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі закупівель відсутнє. Додатково звертаємо Вашу увагу, що починаючи з 1 листопада 2019 року в системі з'явиться нове поле – «джерело фінансування». Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада 2019 року державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-звіт (тендер). До інформації про джерела фінансування буде запропоновано внести інформацію про суму та валюту. Замовник може вказати декілька джерел фінансування. При створенні закупівлі після 31 жовтня замовники отримають в особистому кабінеті на майданчиках сповіщення про необхідність внесення змін в річний план, де мають зазначити джерело фінансування. У випадку створення річного плану після 31 жовтня замовникам потрібно буде відразу заповнити дану інформацію в плані закупівель. Дана інформація додатково підтверджується, зокрема публікацією на офіційному веб-сайті ДП «Прозорро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novaciya-prozorro-dopomozhe-v-monitoringu-vitrat-byudzhetiv. Таким чином, підприємство не мало технічної можливості для внесення інформації про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із відсутністю відповідного поля для його заповнення в електронній системі. Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» вважає, що підприємством не було допущено порушень Закону під час складання Документації, заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів під час публікації даної закупівлі.
Рішеня
31.10.2019 11:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Фізична охорона об’єктів - 21 пост» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-28-000339-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань: 1. З якої причини при складанні та затвердженні тендерної документації Вами не враховано, що згідно з пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» видом санкцій є заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Також, додатками 1 та 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019, введеного в дію Указом президента України від 19.03.2019 № 82/2019 визначено перелік фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). В той же час, згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, у разі подання тендерної пропозиції учасником, який зазначений в пункті 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та додатках 1 та 2 до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019, замовник повинен відхилити тендерну пропозицію такого учасника відповідно до вимог пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. З якої причини при проведенні даної закупівлі Вами не враховано лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 згідно з яким, в полі «Конкретна назва закупівлі» відображається інформація про джерело фінансування закупівлі, яка, згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року, є обов’язковим полем для заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів. З огляду на викладене, у формі оголошення про проведення відкритих торгів заповнена інформація щодо джерела фінансування закупівлі була б відображена у полі «Конкретна назва предмета закупівлі» (Джерело фінансування закупівлі)», з урахуванням вищезазначених змін. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
08.11.2019 09:23
Орган перевірки
14.11.2019 00:00
Документи повідомлення
08.11.2019 09:24
-
Відповідь
Пояснення по запиту
Шановна Ларисо Євгенівно! Підприємством розглянуто Ваш запит щодо можливих порушень законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівлі UA-2019-10-28-000339-a та повідомляємо Вам про наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону. Положеннями ч. 2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік вимог які повинна містити тендерна документація до закупівлі. Будь – яких інших положень або посилань на нормативно – правові акти, що зобов’язують Замовників вносити до Тендерної документації інформацію, зокрема передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» та пунктом 2 рішення РНБО від 19.03.2019, введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 вищезазначеною статтею Закону не передбачено. Крім того беручи до уваги інформацію, що зазначена у листі МЕРТУ № 3304-04/15309-06 від 10.04.2019 «Щодо застосування санкцій» про роз’яснення їх застосування, в якому вказано, що до суб'єктів, визначених пунктами 1 - 10, 11 - 19, 171, 185 - 191, 194-197, 274- 276 додатка 2 до рішення РНБО (юридичних осіб), застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави , а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. До суб'єктів, визначених пунктами 179 і 180 додатка 2 до рішення РНБО, застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж програмних продуктів "Маcroscop"; "МL Маcroscop"; "LS Маcroscop"; "SТ Маcroscop", розроблених Товариством з обмеженою відповідальністю "Сателіт Інновація" (общество с ограниченной ответственностью "Сателит Инновация", ИНН 5902851746, ОКПО 88083608). До суб'єктів, визначених пунктом 192 додатка 2 до рішення РНБО, застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у суб'єктів господарюванню, що здійснюють продаж програмних продуктів "Axxonsoft", "Axxon Next", "Інтер Лайт" та "Інтелект", розроблених ТОВ "Ай Ти Ви Групп"). Будь – яких інших застережень про застосування обмежень під час проведення процедури закупівлі даним листом не визначено. Крім того усі суб’єкти господарювання, що зазначені вище, не надають послуги охорони підприємствам, а відтак потенційно не будуть приймати участь у процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладені обставини, підприємством не було допущено порушень законодавства в частині складання тендерної документації до закупівлі. Щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення поля «10?. Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено Формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року повідомляємо Вам наступну інформацію. При здійсненні замовником закупівель товарів, робіт і послуг інформування про проведення процедур відкритих торгів забезпечується, насамперед, відповідно до вимог статті 21 Закону. Згідно частини другої вказаної статті в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Відтак, у статті 21 Закону визначений вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів та надано диспозитивне право замовнику зазначати додаткову інформацію. При цьому Законом не передбачений імперативний обов’язок щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. Разом з тим, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463) у формі оголошення про проведення відкритих торгів зазначається, зокрема, інформація про джерело фінансування закупівлі. З огляду на викладене вбачається суперечність законодавства з питань публічних закупівель: вимога підзаконного акту (наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель») щодо обов’язкового зазначення у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі суперечить та не узгоджується з правовими нормам статті 21 Закону, оскільки остання такого імперативного обов’язку не встановлює та не наділяє Уповноважений орган правом на власний розсуд доповнювати (розширювати) вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Як наголошує Міністерство юстиції України в листі від 30.01.2009 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України. Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 року визначено, зокрема, що формами документів зазначених у пункті 1 цього наказу (в тому числі і форму оголошення про проведення відкритих торгів), затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Станом на 28 жовтня 2019 року, тобто на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Код ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги (фізична охорона об’єктів підприємства – 21 пост)», ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-28-000339-a, обов’язкове поле «10?. Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі закупівель відсутнє. На даний момент у системі «Прозорро» відображається нове поле – «джерело фінансування». Дане поле реалізоване в рамках Наказу Мінекономрозвитку № 490 та є обов'язковим для заповнення для надпорогових закупівель та звіту про укладені договори. З 1 листопада 2019 року державні замовники мають заповнювати поле «джерело фінансування» під час створення річного плану. В усі інші форми інформація про джерело буде підтягуватися автоматично через зв'язку план-тендер. Відповідно, щоб у друкованих формах та у звіті про укладений договір відображалося джерело фінансування, необхідно зробити зв'язку план-тендер. Таким чином, незазначення інформації про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із відсутністю відповідного поля для його заповнення в електронній системі є наслідком недосконалої технічної реалізації можливостей веб-порталу, є малозначним і не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджету, так як фінансування вищезазначеної закупівлі здійснюється за рахунок власних коштів підприємства. Враховуючи вищевикладені обставини, ОКВП «Дніпро – Кіровоград» вважає, що підприємством не було допущено порушень Закону під час складання Документації, заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів під час публікації даної закупівлі. З повагою Генеральний директор Р. Ілик
Рішеня
12.11.2019 09:49
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
7 378 560 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2019 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
7 378 560 грн.
Період подання пропозицій
до 30.11.2019 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності