Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» від Головний сервісний центр МВС.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2019-10-24-001793-c
План UA-P-2019-10-24-003278-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.11.2019 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
999 450 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2019 17:32
до 04.11.2019 00:00
Основні параметри
Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання переговорної процедури
ОБГРУНТУВАННЯ застосування переговорної процедури закупівлі На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). З метою виконання завдань та функцій, передбачених Положенням про Головний сервісний центр МВС, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.11.2015 № 1393 (у редакції наказу МВС від 26.11.2018 № 955), ГСЦ МВС використовує у своїй діяльності територіально-розгалужену національну автоматизовану інформаційну систему Департаменту Державної автомобільної інспекції (далі – НАІС). Вищевказана система НАІС у березні 2016 року була передана з балансу Департаменту Державної автомобільної інспекції МВС України (далі – ДДАІ МВС України) на баланс ГСЦ МВС. У експертному висновку Інституту програмних систем Національної академії наук України від 29.01.2019 № 239/1-11 зазначено, що метою виконання закупівлі послуг щодо консультування, супроводження та технічна підтримка комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» є підтримка безперебійності функціонування даної комп’ютерної програми. Первинна розробка програмного забезпечення НАІС здійснювалась у рамках виконання договору від 26.10.2011 № 1001030/3, виконавцем якого було ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал», яке видало на нього гарантійні зобов'язання. Виключні майнові права на комп’ютерну програму «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» належали ДДАІ МВС України, а авторські права належать фахівцям ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» (рішення Державної служби інтелектуальної власності України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 08.10.2012 за № 2002). У лютому 2016 року всі майнові права на твір «Комп’ютерна програма «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції» були передані ГСЦ МВС (договір про передачу майнових прав від 19.02.2016 № 25). НАІС у подальшому також супроводжувалася ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» (договори від 30.10.2013 № 2240/14 щодо послуг з технічної допомоги; від 14.06.2016 № 74, від 13.03.2017 № 60 та від 01.03.2018 № 61 на послуги щодо консультування, супроводження та технічної підтримки НАІС). Також, у березні 2018 року ГСЦ МВС через переговорну процедуру закупівлі був укладений договір із ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» щодо надання послуг з розробки АРМ «ЦНАП-клієнт» НАІС для надання деяких адміністративних послуг системи сервісних центрів МВС через центри надання адміністративних послуг, у жовтні 2018 року – договір щодо надання послуг з розробки підсистеми НАІС «Обмін інформацією з Національним агентством з питань запобігання корупції», у листопаді 2018 року – договір щодо надання послуг з розробки підсистеми НАІС «Обмін інформацією з органами та особами, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів». Протягом 2019 року виконувались роботи з надання послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням НАІС, зокрема таких: - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення і обробки; - аналіз швидкості та оптимізації запитів та роботи з оптимізації; - моніторинг кількості запитів; - розробка нових звітів для ГСЦ МВС; - оптимізація існуючих звітів; - обробка інцидентів за результатами аналізу логу помилок; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі журналу подій (в тому числі і несанкціонований доступ) за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки; - обробка інцидентів за результатами аналізу журналу подій (в тому числі припинення спроб несанкціонованого доступу); - обробка таймінгів АРІ (інтерфейс програмування додатків) за результатами аналізу журналу таймінгів і призначення виконавців для обробки; - обробка таймінгів АРІ для виявлення вузьких місць в роботі системи та запобігання різкого зниження продуктивності; - обробка таймінгів АРІ за результатами аналізу журналу таймінгів в частині звітних форм, книг обліку та призначення виконавців для обробки; - аналіз коректності побудови послідовностей документів реєстрації ТЗ (історії ТЗ) за даними тестового сервера і призначення виконавців в разі виявлення невідповідностей; коригування невідповідностей в частині побудови послідовностей документів реєстрації ТЗ (історії ТЗ); - аналіз консістентності даних в пошукових таблицях оперативного і аналітичного пошуку до таблиць сховищ за даними тестового сервера і призначення виконавців в разі виявлення неузгодженості даних; - коригування неузгодженості даних в пошукових таблицях до таблиць зберігання; - проведення навантажувального стрес-тестування за даними тестового сервера з метою встановлення відповідності вимогам по швидкодії і стабільності з причин щомісячного збільшення об’ємів збережених даних; - оптимізація продуктивності за результатами навантажувального стрес-тестування; усунення ризиків збоїв в роботі ПЗ; - усунення виявлених дефектів ПЗ; - перевірка обміну даних; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення, обробка і усунення; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі журналу подій (в тому числі і несанкціонований доступ) за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки задля виявлення потенційних проблем і їх усунення; аналіз поточних даних на відповідність обліку надходження, витрат, залишків, резервування спецпродукції та виправлення проблем, у разі наявності, постановка задач, виконання та їх тестування; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення та визначення виконавців для виправлення, обробка та усунення; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі журналу подій(в тому числі несанкціонований доступ) за минулий день задля виявлення потенційних проблем і їх усунення; - обробка листів-замовлень «ГСЦ МВС» та внесення змін у функціонал та дані по листам «ГСЦ МВС»; - консультація співробітників сервісних центрів; - контроль роботи механізму використання ЕЦП; - формування журналів роботи системи для аналізу; - контроль виконання механізмів резервного копіювання; - моніторинг на наявність повільних запитів; - контроль дискового простору; - контроль журналів помилок БД; - контроль роботи шедулерів; - контроль роботи інтеграційних механізмів; - формування лог файлів для розробників; - формування лог файлів для аналітиків; - контроль доступності сервісів; - аналіз зареєстрованих інцидентів на основі логу помилок за минулий день та визначення виконавців для виправлення і обробки; - аналіз оптимізації швидкості, тощо. Зважаючи на важливість впровадження модуля розширеного адміністрування та масштаби програмного забезпечення НАІС, заміна виконавця послуг розробки програмного забезпечення призведе до порушення уніфікації, стандартизації та інформаційно-технологічної несумісності технології адміністрування даного програмного забезпечення, або виникнення проблем технічного та технологічного характеру, пов’язаних з веденням баз даних та, як наслідок, викривлення даних у системі. Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону, а саме потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями чи послугами, якщо заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 35 Закону тендерний комітет ГСЦ МВС направив лист від 22.10.2019 № 31/20601 на адресу ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи: – інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності; – інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи; – інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка містить наступну інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору; – копії договорів; – копію Статуту; – копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; – документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника. З наданих документів вбачається, що документація ТОВ «Д.І.О.-Трейдер Інтернаціонал» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням – за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 (Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»)» пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Лук'янівська, 62
Дата постачання по
25.12.2019 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Документи закупівлі
24.10.2019 17:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубас Максим Леонідович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dubas Maksim
Електронна пошта
Телефон
080442722887
Факс
044272-36-92
Сайт:
http://hsc.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40109173
Назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Повна назва
Головний сервісний центр МВС
Повна назва (англійською мовою)
Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук’янівська, 62
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.10.2019 17:32 по 04.11.2019 0:00
Документи кваліфікації
Договір
UA-2019-10-24-001793-c-a1
Підписаний і діє
Номер
230
999 450 грн.
832 875 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2019
Строк дії договору з
11.11.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Номенклатура
Послуги із доопрацювання комп’ютерної програми «Національна автоматизована інформаційна система Департаменту Державної автомобільної інспекції»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
25 грудня 2019 р.
Документи договору
12.11.2019 10:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
999 450 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
999 450 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головний сервісний центр МВС
Контактний телефон:
080442722887
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності