Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання (Послуги з прибирання) від Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-10-22-000265-c
План UA-P-2019-09-18-002401-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 21.04.2023 10:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.01.2020 12:09
Очікувана вартість:
5 313 270.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 133 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.10.2019 11:30 до 25.11.2019 15:00
Завершено
Період уточнень
з 22.10.2019 11:30
до 15.11.2019 15:00
Завершено
Період оскарження
з 22.10.2019 11:30
до 21.11.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 25.11.2019 15:01
-
Поточний період
Період аукціону
з 16.01.2020 12:09
-
Період уточнень
з 22.10.2019 11:30 до 15.11.2019 15:00
Період оскарження
з 22.10.2019 11:30 до 21.11.2019 00:00
Період аукціону
з 16.01.2020 12:09
Період кваліфікації
з 25.11.2019 15:01
Основні параметри
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Cleaning services (Cleaning services)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-002401-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з прибирання». Джерело фінансування: кошти Товариства.
According to the technical requirements and qualitative characteristics of the subject of "Cleaning services" This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-09-18-002401-a. Financing source of procurement - Company funds.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Cleaning services
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Код ДК
Не визначено
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісячно шляхом оплати фактично наданих послуг не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг
Документи закупівлі
Скасування
19.04.2023 13:49
Виходячи з того, що процедура закупівлі: «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання») №UA-2019-10-22-000265-c була передбачена Річним планом закупівель 2019 року і відповідала вимогам і технічним характеристикам актуальним саме на той час, а судові справи тривали декілька років, тому в зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг з прибирання необхідно відмінити дані торги.
19.04.2023 13:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорока Інна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Soroka Inna Volodimirivna
Електронна пошта
Телефон
+380444063318
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ісько Катерина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Isko Kateryna Vasylivna
Електронна пошта
Телефон
(044) 406-30-03
Факс
(044) 406-30-30
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00156127
Назва (англійською мовою)
Joint Stock Company "Ukrtransgaz" Branch "Production Technical Repair Division "Ukrgazenergoservice"
Повна назва
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Повна назва (англійською мовою)
Joint Stock Company "Ukrtransgaz" Branch "Production Technical Repair Division "Ukrgazenergoservice"
Поштовий індекс
08151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Боярка
Адреса
вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018"
Пропозиція:
5 153 592.11 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
Пропозиція:
5 113 296 грн.
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
5 030 000 грн.
Учасник:
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
Пропозиція:
4 545 301.33 грн.
Учасник:
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
3 915 040.32 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
3 674 754.43 грн.
Учасник:
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
Пропозиція:
3 317 511.42 грн.
Учасник:
ТОВ СЕНТАМ
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ "Територія чистоти к"
Пропозиція:
Учасник:
ПП "ТЕХНО-КЛІН"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" : [email protected]
5 113 296 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:02
Витяг з ЄДР
ТОВ СЕНТАМ : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
2. Учасник ТОВ "СЕНТАМ" (код 37888745): 2.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 2.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 2.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 2.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ «СЕНТАМ» (код 37888745) міститься, зокрема, статут (файл "10_Копія Статуту.pdf"), затверджений рішенням учасника від 24.09.2018 № 02/2018, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕНТАМ" (код 37888745) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:02
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" : [email protected]
3 674 754.43 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
3. Учасник ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41788608): 3.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 3.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 3.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 3.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41788608) міститься, зокрема, статут (файл "11.Статут ориг+копия.pdf"), затверджений рішенням учасника від 02.03.2018р. № 2, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" (код 41788608) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:03
Витяг з ЄДР
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" : [email protected]
4 545 301.33 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
4. Учасник ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" (код 41947764): 4.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 4.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 4.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 4.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" (код 41947764) міститься, зокрема, статут (файл "Статут ПП.pdf"), затверджений рішенням учасника від 19.02.2018р., який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" (код 41947764) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:03
Витяг з ЄДР
ТОВ "Територія чистоти к" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
5. Учасник ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437): 5.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 5.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 5.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 5.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437) міститься, зокрема, статут (файл "Статут ТОВ Територія чистоти К.pdf"), який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:04
Витяг з ЄДР
ПП "Клінінг-Про" : [email protected]
5 030 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:04
Витяг з ЄДР
ПП "ТЕХНО-КЛІН" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
7. Учасник ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759): 7.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 7.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 7.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 7.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - наказ про призначення керівника. У складі тендерної пропозиції ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759), станом на 15:00 25.11.2019р., після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-22-000265-c, відсутній даний документ, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині; 7.3.2. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759) міститься, зокрема, статут (файл "Статут, опис.pdf"), затверджений рішенням учасника від 20.11.2018р. №1, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ПП "ТЕХНО-КЛІН" (код 42639759) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" : [email protected]
3 915 040.32 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:05
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
9. Учасник ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" (код 41612233): 9.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 9.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям; 9.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено, але встановлено не відповідність вимогам тендерної документації замовника: 9.3.1. на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" (код 41612233) міститься, зокрема, статут (файл "Статут_ТОВ_ПРОЕКТ_ЛАЙТ_КОНСАЛТИНГ.pdf"), затверджений рішенням учасника від 22.07.2019р. №22/07/2019, який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" (код 41612233) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:05
Витяг з ЄДР
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" : [email protected]
3 317 511.42 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
10. Учасник ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" (ІПН 2854405280): 10.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 10.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 10.2.1. наданий (завантажений) документ з відомостями про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про аналогічний досвід роботи.pdf») не підтверджує запитувану Замовником інформацію в частині пунктів №2,3,4, оскільки не містить адрес наведених Замовників (Філія Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» України, Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради, ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування»), що свідчить про невиконання умов Замовника в цій частині. Дане документальне підтвердження вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 10.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено; Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" (ІПН 2854405280) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону.
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:06
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛІНІНГ СЕРВІС - 2018" : [email protected]
5 153 592.11 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
25.11.2019 15:06
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" : [email protected]
3 674 754.43 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.04.2023 11:45
Витяг з ЄДР
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" : [email protected]
4 545 301.33 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.04.2023 13:38
Витяг з ЄДР
ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" : [email protected]
3 317 511.42 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
18.04.2023 14:46
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-19-000069
Дата створення проекту
19.03.2020 18:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.03.2020 12:42
Дата публікації висновку про результати
14.04.2020 16:53
Дата завершення усунення порушень
29.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 617-78-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2019-10-22-000265-c 22.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.03.2020 00:00
Документи рішення
20.03.2020 12:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.10.19 № 19-25-1268з (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Ідеалбуд Монтаж», ТОВ «Сентам», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «Клінінг-Про», ПП «Техно-Клін», ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс», ТОВ «Проект Лайт Консалтинг», ФОП Стадник Юлія Олексіївна, ТОВ «Клінінг Сервіс-2018», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 № 763-р/пк-пз, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 № 738-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами здійснення моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення норм частини першої статті 30, абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерних пропозицій або заходів передбачених ч. 1 ст. 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
10.04.2020 00:00
Дата публікації
14.04.2020 16:53
Документи висновку
14.04.2020 16:53
-
Оскарження в суді
Адміністративний позов
Дата публікації
29.04.2020 10:45
Інформація про відкриття провадження
01.01.2019
640/9542/20
Документи оскарження в суді
29.04.2020 10:46
-
18.04.2023 14:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо аргументованих заперечень щодо висновку Щодо аргументованих заперечень до висновку Щодо висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі процедури «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c), Замовник, АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник), керуючись абзацом 2 частини 8 статті 7 з приміткою 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), надає наступні аргументовані заперечення до висновку, оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 квітня 2020 року, які наведені нижче: У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України серед іншого зазначено, зокрема: «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.». В заключній частині інформації висновку зазначено: порушення виявлено, зокрема «Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).». Замовник заперечує вищезазначений висновок Північного офісу Держаудитслужби України та не погоджується з п.1 констатуючої та результативної частиниою з огляду на таке: 1. Замовник не погоджується з Висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна, вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Інформація, зазначена Північним офісому Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників» не відповідає дійсності, оскільки з зазначених у Висновку Північного офісу Держаудитслужби України підстав Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна, що підтверджується сформованим електронною системою закупівель протоколом розгляду тендерних пропозицій (скан-копія протоколу додається). Щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна слід зазначити: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі- Документація) тендерна пропозиція (далі – Пропозиція) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації. * у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації. Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: «1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів); 1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.; 1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1). *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання.». Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки (згідно п.1.1.). На виконання п.п.1.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна серед іншого містяться: - відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл "Довідка про аналогічний досвід роботи.pdf"), у якій ФОП Стадник Юлія Олексіївна зазначає інформацію про виконання аналогічних договорів. Зазначені в довідці відомості не підтверджують запитувану Замовником інформацію, зокрема в частині пунктів №2,3,4, оскільки не містять адрес наведених Замовників: Філії Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» України, Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради, ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування». Враховуючи викладене, Учасник ФОП Стадник Юлія Олексіївна порушив умови Документації в частині відомостей (довідки) про досвід виконання аналогічних договорів, у зв'язку з чим Пропозиція ФОП Стадник Юлія Олексіївна була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та не була допущена до участі в аукціоні. Окремо слід відмітити, Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав «відсутності адрес замовників, в наданих аналогічних договорах», про що зазначено Північним офісом Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу, зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників». Тобто, Північним офісом Держаудитслужби України, з невідомих Замовнику підстав, наведено інформацію щодо відхилення ФОП Стадник Юлія Олексіївна, яка містить невідповідності формулювань підстав відхилення Замовником та не відповідає дійсності. 2. Замовник не погоджується з висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ПП «Клінінг-Про» та вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Інформація, зазначена у Висновку, зокрема «До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.» не відповідає дійсності, оскільки ПП «Клінінг-Про» відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону, що підтверджується нижче наведеним: Щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» слід зазначити: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації. * у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації. Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати (завантажити): 1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів); 1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.; 1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1). *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання. Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки, договору та відгуку. На виконання п.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ПП «Клінінг-Про», серед іншого, містяться: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 21.11.2019 №2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якій ПП «Клінінг-Про» зазначає інформацію про аналогічні договори; предмет договору – послуги з прибирання; - договір від 28.02.2018 №117, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати; - позитивний відгук / рекомендаційний лист Рахункової палати від 12.03.2019р. №14-20/260 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, виконання послуг предмету договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати; - договір від 12.05.2017 №11/0417 про надання послуг з прибирання та догляду приміщень, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з прибирання; - позитивний лист відгук ПАТ «Мультіплекс-Холдинг» (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, надання послуг предмету договору – послуги щоденного прибирання приміщення кінотеатру. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави недопущення до аукціону та відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» в частині того, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, оскільки учасник ПП «Клінінг-Про» повністю надав кваліфікаційне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, встановленого умовами закупівлі - *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання. З огляду інформації, викладеної вище, учасник ПП «Клінінг-Про» не порушив умови Документації в частині підтвердження кваліфікаційної відповідності, встановленої Додатком ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору послуг з прибирання, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення зобов’язань Висновку в цій частині. Вважаємо, що Замовником наведено достатньо аргументовані заперечення та їх документальне підтвердження до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації
22.04.2020 12:10
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
1. Чому вами було прийняте рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА»? 2. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій не оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
07.04.2020 13:41
Орган перевірки
11.04.2020 00:00
Документи повідомлення
07.04.2020 13:42
-
Відповідь
Щодо надання пояснень
Щодо електронного запиту стосовно моніторингу ДАСУ (далі – Запит), поданого 07.04.2020р., по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c), вважаємо необхідним надати наступні відповіді- пояснення по суті, які наведені нижче (в частині кожного окремого питання): 1) в частині питання «1. Чому вами було прийняте рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА»? ». Щодо відхилення тендерних пропозиції Рішення щодо відхилення тендерних пропозицій, зазначених в Запиті ДАСУ, зокрема ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА», прийнято тендерним комітетом Замовника по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Аргументація та причини відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СЕНТАМ», ТОВ «Територія чистоти к», ПП «ТЕХНО-КЛІН», ТОВ «ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ», ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» зазначено відносно кожного із учасників торгів в сформованому електронною системою закупівель протоколі розгляду тендерних пропозицій (скан-копія якого додається). 2). в частині питання «2. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій не оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro?». Щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозиції За результатами розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c) Замовником складено протокол розгляду тендерних пропозицій (від 17.12.2019 №3201/19/25/1268-р) за формою, встановленою Наказом Уповноваженим органом від 22.03.2016р. №490, інформація з якого була зазначена при оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу, відповідно до ст.10 Закону, щодо кожного з учасника торгів. Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, що підтверджується наступними документами: 1) сформованою системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників формою протоколу розгляду тендерних пропозицій (скан-копія додається); 2) листом торгівельного майданчика ТОВ «Смарттендер» від 09.04.2020р. №267, (скан-копія додається); 3) оновленим оголошенням про проведення відкритих торгів, в частині зміненої (нової) дати та часу проведення аукціону (24.12.2019р. о 12:39), сформованим центральною базою даних після оприлюднення інформації щодо розгляду тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що починаючи з 5 вересня 2019 року у електронній системі закупівель на етапі пре-кваліфікації здійснено доопрацювання та вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників торгів, що підтверджується посиланням на сайт ДП «ПРОЗОРРО» (https://prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi) та листом ДП “ПРОЗОРРО” від 30.08.2019р. №206/2476/04 (скан-копія додається). Тобто, з незалежних від Замовника підстав, завантажити/розмістити скановану копію протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого тендерним комітетом, в електронній системі закупівель, неможливо. Дані доопрацювання в електронній системі закупівель стосуються процедур закупівель, які мають етап пре-кваліфікації (відкриті торги з публікацією англійською мовою, рамкові угоди, закупівлі енергозбереження та конкурентний діалог), де зникає можливість завантажувати документи та необхідність накладати ЕЦП/КЕП на рішення по кожному учаснику, що розглядаються на етапі пре-кваліфікації. Протокол розгляду формується системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників. Такого механізму при публікації рішення щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, на етапі пре-кваліфікації, притримувався Замовник та, при оприлюдненні на торгівельному майданчику кабінету замовника, відповідно, скористався (обрав) в системі одну з двох доступних опцій: - допустити до аукціону (другого етапу) - відхилити пропозицію (у випадку невідповідності пропозиції). Відповідно, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "СЕНТАМ", ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К", ПП "ТЕХНО-КЛІН", ТОВ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ", ФОП "СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" - відхилені, а пропозиції ТОВ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ", ПП "КЛІНІНГ-ПРО", ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", ТОВ "КЛІНІНГ СЕРВІС-2018" - допущені до участі в аукціоні (скан-копія сформованого центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» протоколу розгляду тендерних пропозицій, яка містить інформацію щодо розгляду відносно кожного учасника процедури закупівлі, додається). Після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2019-10-22-000265-c) системою автоматично сформовано протокол розгляду та в сформованому центральною базою даних ДП «ПРОЗОРРО» оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно, змінено дату та час електронного аукціону (рішення оприлюднено 18.12.2019р., а нову дату аукціону сформувала система на 24.12.2019р., скан-копія додається). Тобто, після розгляду тендерних пропозицій та формування системою центральної бази даних протоколу розгляду стадія процедури закупівлі «Пре-кваліфікація», переходить на наступну стадію «Пре-кваліфікація (період оскарження)». На стадії торгів «Пре-кваліфікація (період оскарження)» учасниками, тендерні пропозиції яких були відхилені та недопущені до участі в аукціоні, зокрема ТОВ «Дан Девелопмент» та ПП «Єврохім Одеса», були подані протягом п’яти днів з дати оприлюднення рішення Замовника скарги, які були задоволені Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 14.01.2020р. №738, №763). Наявність задоволених Колегією АМКУ скарг (розміщених в центральній базі даних 17.01.2020р. об 18:00 та об 21:24), повертає в зворотну сторону алгоритм формування протоколу розгляду тендерних пропозицій процедури закупівлі на його анулювання, а стадію закупівлі - на «Пре-кваліфікацію». Тобто, з незалежних від Замовника підстав, так реалізовано механізм технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО», що при наявності задоволеної скарги відбувається анулювання протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого системою автоматично після завершення розгляду всіх учасників. По результатам розміщення в електронній системі закупівель розглянутих Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (від 14.01.2020р. №738, 763), тендерний комітет Замовника ухвалив рішення (протокол від 21.01.2020р. №3201/19/25/1268о) щодо оскарження ухвалених Колегією рішень до суду, у встановлений законом строк. Крім того, інформація щодо оскарження Замовником ухвалених Колегією рішень до суді підтверджується Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.02.2020р. № 640/3601/20 та від 17.02.2020р. № 640/3547/20 (http://www.reyestr.court.gov.ua/). При проведенні процедури закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівельс UA-2019-10-22-000265-c) Замовник керується відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо прийняти до відома та врахувати вищенаведену інформацію.
Рішеня
09.04.2020 14:15
Замовник
Відповідь
Щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань
Рішення про початок моніторингу предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2019-10-22-000265-c) прийнято керівником/начальником Північного офісу Держаудитслужби України О.Карабоновим, згідно наказу №44 затвердженого від 19.03.2020 (дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 о 12:42:32). Інформація про моніторинг - UA-M-2020-03-19-000069 ? da0b25e9d3054d3b9f300059f2b03a52. Ризики, що спрацювали - RISK2-14_1. Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 квітня 2020р. Висновок про результати даного моніторингу закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель 14 квітня 2020, з інформацією про виявлення наступного порушення: У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України серед іншого зазначено, зокрема: «За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.». В заключній частині інформації висновку зазначено: порушення виявлено, зокрема «Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).». Щодо даного висновку про результати моніторингу Замовник АТ «Укртрансгаз» в особі філії ВРТП «Укргазенергосервіс» (далі – Замовник) вважає необхідним надати наступні пояснення по суті, які наведені нижче: 1. Замовник не погоджується з Висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна, вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Інформація, зазначена Північним офісому Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок), зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників» не відповідає дійсності, оскільки з зазначених у Висновку Північного офісу Держаудитслужби України підстав Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна, що підтверджується сформованим електронною системою закупівель протоколом розгляду тендерних пропозицій (скан-копія протоколу додається). Щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна слід зазначити: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі- Документація) тендерна пропозиція (далі – Пропозиція) подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації. * у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації. Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: «1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів); 1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.; 1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1). *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання.». Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки (згідно п.1.1.). На виконання п.п.1.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ФОП Стадник Юлія Олексіївна серед іншого містяться: - відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл "Довідка про аналогічний досвід роботи.pdf"), у якій ФОП Стадник Юлія Олексіївна зазначає інформацію про виконання аналогічних договорів. Зазначені в довідці відомості не підтверджують запитувану Замовником інформацію, зокрема в частині пунктів №2,3,4, оскільки не містять адрес наведених Замовників: Філії Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» України, Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради, ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування». Враховуючи викладене, Учасник ФОП Стадник Юлія Олексіївна порушив умови Документації в частині відомостей (довідки) про досвід виконання аналогічних договорів, у зв'язку з чим Пропозиція ФОП Стадник Юлія Олексіївна була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та не була допущена до участі в аукціоні. Окремо слід відмітити, Замовник не відхиляв Пропозицію ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав «відсутності адрес замовників, в наданих аналогічних договорах», про що зазначено Північним офісом Держаудитслужби України у Висновку про результати моніторингу, зокрема «Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Стадник Юлія Олексіївна з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки надані у складі тендерної пропозиції скан-копії аналогічних договорів містять адресу замовників». Тобто, Північним офісом Держаудитслужби України, з невідомих Замовнику підстав, наведено інформацію щодо відхилення ФОП Стадник Юлія Олексіївна, яка містить невідповідності формулювань підстав відхилення Замовником та не відповідає дійсності. 2. Замовник не погоджується з висновком по питанню «порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» щодо пропозиції ПП «Клінінг-Про» та вважає його необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності з огляду на наступне: Інформація, зазначена у Висновку, зокрема «До того ж, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» у довідці про наявність виконання аналогічного договору не вказано номер контактного телефону по замовнику ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1. пункту 1 додатку ІІ ТД. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Клінінг-Про» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону та допустив її до аукціону.» не відповідає дійсності, оскільки ПП «Клінінг-Про» відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону, що підтверджується нижче наведеним: Щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» слід зазначити: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки* (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю), які наведені у додатку ІІ тендерної документації. * у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації кваліфікаційні критерії, встановлені у відповідності до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством, викладено у додатку II Документації. Додаток II «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників торгів, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати (завантажити): 1.1. Скан-копія довідки (в довільній формі) про виконання аналогічного* договору щодо виконання (надання) послуг* із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси контактного телефону замовника (ів); 1.2. Скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п.1.1), про виконання аналогічного* договору. *. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином зареєстровані.; 1.3. Скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувалась (надавались) аналогічні послуги за останні 2 роки, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного* договору, наведеного Учасником в довідці (згідно п.1.1). *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання. Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення наведеної вище довідки, договору та відгуку. На виконання п.1. Додатку II Документації у складі Пропозиції ПП «Клінінг-Про», серед іншого, містяться: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 21.11.2019 №2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якій ПП «Клінінг-Про» зазначає інформацію про аналогічні договори; предмет договору – послуги з прибирання; - договір від 28.02.2018 №117, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати; - позитивний відгук / рекомендаційний лист Рахункової палати від 12.03.2019р. №14-20/260 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, виконання послуг предмету договору – послуги з комплексного прибирання/обслуговування приміщень та прилеглої території адміністративних будівель Рахункової палати; - договір від 12.05.2017 №11/0417 про надання послуг з прибирання та догляду приміщень, зазначений у довідці від 21.11.2019 № 2666 (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, предмет договору – послуги з прибирання; - позитивний лист відгук ПАТ «Мультіплекс-Холдинг» (файл "довідка аналогічні договори.pdf"), у якому зазначено, зокрема, надання послуг предмету договору – послуги щоденного прибирання приміщення кінотеатру. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави недопущення до аукціону та відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» в частині того, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, оскільки учасник ПП «Клінінг-Про» повністю надав кваліфікаційне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, встановленого умовами закупівлі - *Аналогічний договір (для послуг з прибирання) - це договір про надання послуг з прибирання. З огляду інформації, викладеної вище, учасник ПП «Клінінг-Про» не порушив умови Документації в частині підтвердження кваліфікаційної відповідності, встановленої Додатком ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» Документації, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору послуг з прибирання, у зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для задоволення зобов’язань Висновку в цій частині. Керуючись абзацом 1 частини 8 статті 7 Закону з приміткою 1 «Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель», звертаємось до органу фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку моніторингу та його зобов’язань, відповідно до наведених Замовником вище документальних підстав щодо проведення процедури закупівлі.
Висновку
17.04.2020 13:10
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
5 313 270.56 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2019 15:00
Замовник:
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
+380444063318
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
5 313 270.56 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2019 15:00
Замовник:
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
+380444063318
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності