Показати схожі тендери

Закупівля Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс") від Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-10-16-000146-c
План UA-P-2019-01-16-000535-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.12.2019 15:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.11.2019 14:15
Закінчення аукціону 04.11.2019 14:42
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 998 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 984 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2019 10:37 до 01.11.2019 14:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2019 10:37
до 22.10.2019 14:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2019 10:37
до 28.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.11.2019 14:15
до 04.11.2019 14:42
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2019 14:42
до 11.12.2019 13:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2019 14:42
до 22.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2019 13:25
до 24.12.2019 15:23
Період уточнень
з 16.10.2019 10:37 до 22.10.2019 14:00
Період оскарження
з 16.10.2019 10:37 до 28.10.2019 00:00
Період аукціону
з 04.11.2019 14:15 до 04.11.2019 14:42
Період кваліфікації
з 04.11.2019 14:42 до 11.12.2019 13:25
Період кваліфікації
з 04.11.2019 14:42 до 11.12.2019 13:25
Основні параметри
Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс")
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000535-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"». Джерело фінансування: кошти Товариства.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2020 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг
Документи закупівлі
-
16.10.2019 10:35
-
16.10.2019 10:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорока Інна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
+380444063318
Замовник
ЄДРПОУ
00156127
Повна назва
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
08151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Боярка
Адреса
вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ"
Пропозиція:
1 805 262 грн.
Учасник:
ТОВ "Будвіжен"
Пропозиція:
1 787 343.77 грн.
Учасник:
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
Пропозиція:
1 350 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.11.2019 14:42 по 07.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" (код 39309032) не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Відповідно до п.п.3.1.-3.3. п.3 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати скан – копії довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору (відповідного договору з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору) та листа – відгука щодо виконання аналогічного договору. При цьому в п.3 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації наведено наступне визначення поняття аналогічного договору: «це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Аналогічні за складністю виконання предмету закупівлі є технічне обслуговування систем відеоспостереження; та/або технічне обслуговування систем відеоспостереження і контролю доступу; та/або технічне обслуговування систем відеоспостереження, контролю доступу і охоронної сигналізації», та, відповідно, передбачено вичерпний перелік послуг, виконання яких приймається у якості аналогічних за складністю виконання предмету закупівлі. Крім того, тим самим пунктом передбачено, що у разі зазначення Учасником у довідці про виконання аналогічного договору інформації про виконання договорів, більш ніж для одного контрагента, вимагається надання відповідних документів (аналогічного договору та листа - відгука) не менше ніж від одного контрагенту на один договір, що зазначений учасником у вищезазначеній довідці. На виконання зазначеного пункту Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації Учасником надано скан – копію довідки про виконання аналогічних договорів від 29.10.2019 №2019.10.29-3, із зазначенням у якості аналогічних наступних договорів: 1. договору, укладеного з Національним агентством України з питань державної служби (далі - НАДС), 2. договору, укладеного з ТОВ «Бізнес групп Т», а також скан – копії договору про закупівлю від 10.12.2018 №166, укладеного з НАДС, з додатками, додаткової угодою до договору з додатками, листа – відгука НАДС від 11.01.2019, та скан – копію договору на виконання робіт від 06.08.2018 № 09/18, укладеного з ТОВ «Бізнес групп Т». Аналізом наданих Учасником вищезазначених документів встановлено, що предметом договору про закупівлю від 10.12.2018 №166, укладеного між Учасником та НАДС, є проведення капітального ремонту приміщень НАДС в адміністративній будівлі, що за своїм змістом не відповідає поняттю «аналогічного договору», наведеного в п. 3 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації, та, відповідно, згаданий договір з додатками та лист – відгук НАДС про виконання договору не можуть бути прийнятті, як належне виконання вимог п.п.3.1.-3.3. п. 3 Додатку ІІ тендерної документації. Щодо наведеного у довідці Учасника про виконання аналогічних договорів договору на виконання робіт від 06.08.2018 № 09/18, укладеного з ТОВ «Бізнес групп Т», встановлено, що предметом такого є ремонт технічних засобів охоронної сигналізації. Зважаючи, що наведений договір не передбачає одночасно проведення робіт/надання послуг з технічне обслуговування систем відеоспостереження та контролю доступу, то такий договір за своїм змістом не відповідає поняттю «аналогічного договору», наведеного в п. 3 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації. Крім того, п.1.2. договору на виконання робіт від 06.08.2018 № 09/18, укладеного з ТОВ «Бізнес групп Т», Акти виконаних робіт визначені невід’ємними частинами договору, а Учасником у складі тендерної пропозиції відвідні акти виконаних робіт не надані. Одночасно, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист - відгук ТОВ «Бізнес групп Т» про виконання згаданого договору. Відповідно, наведений договір про виконання робіт, наданий Учасником без його невід’ємних частин та без листа – відгука замовника про його виконання, не можуть бути прийнятті як належне виконання вимог п. 3 Додатку ІІ тендерної документації Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" (код 39309032) не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
26.11.2019 15:43
-
04.11.2019 14:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.11.2019 15:43 по 14.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "БУДВІЖЕН" (код 42203840) не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин: 1) на виконання п.п.3.2. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умов тендерної документації Учасник повинен завантажити документи, що підтверджують правомочність керівника, зокрема: - Установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (з відміткою державного реєстратора; скан-копія з документу), або довідка (в довільній формі; скан-копія) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). На виконання даної умови Учасником ТОВ "БУДВІЖЕН" (код 42203840), в складі своєї тендерної пропозиції, серед іншого, завантажено статут (в новій редакції), затверджений від 07.11.2018 рішенням загальних зборів №2 (файл «Статут.pdf»), який не містить відмітки державного реєстратора, а також не надано довідку з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2) Учасником ТОВ "БУДВІЖЕН" (код 42203840) належним чином не виконано вимоги п.п.2.2, 2.3. п.2 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: на виконання вимог п.п.2.2., 2.3. п. 2 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» тендерної документації, Учасником, серед іншого, надаються в складі тендерної пропозиції посвідчення та/або протоколи з результатами перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки, а також посвідчення про проходження навчання та/або протоколи комісій щодо перевірки знань з охорони праці під час виконання послуг на висоті щодо всіх працівників Учасника, які будуть залучені безпосередньо до виконання послуг (інформація щодо яких зазначена у довідці відповідно до п.п.2.1. додатку ІІ до тендерної документації). Відповідно до інформації, зазначеної в довідці Учасника від 30.10.2019, наданої на виконання п.п.2.1. додатку ІІ до тендерної документації, до виконання послуг предмету закупівлі планується залучати наступних працівників: Рильцова І.В., Каменєва Є.С., Вєйнгєра О.В. На виконання вимог п.п.2.2., 2.3. п. 2 «Кваліфікаційних критеріїв до учасника торгів» Додатку ІІ до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано - скан – копію протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №3 від 05.09.2019, відповідно до якого Голова комісії – директор ТОВ «Будвіжен» Кулик П.В. та член комісії – заступник директора Рильцов І.В., перевірили знання з питань охорони праці головного фахівця з монтажу та налагодження системи автоматизації Каменєва Є.С. та інженера електрика Вейнгера О.В.; - скан – копію посвідчення №33/03-19 від 19.03.2019 на ім’я Рильцова І.В. щодо проходження навчання з охорони праці під час виконання послуг на висоті, виданого ФОП Гриценко Анатолій Іванович; - скан – копію посвідчення №3Х/7/2/1 від 20.03.2019 на ім’я Рильцова І.В. щодо перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки, виданого ТОВ «НУЦ Новатор». Порядок проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності регламентується нормами «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05)», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (далі - Типове положення), яким передбачено: п. 3.9. Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці… Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. Аналізом змісту наданої Учасником скан – копії протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №3 від 05.09.2019 встановлено, що перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві (Учасника) проведено комісією в складі 2х осіб, що є порушенням вимог п. 3.9. Типового положення, та, відповідно, зазначена комісія не може вважатися правочинною, а складений протокол не може вважатися дійсним. Зважаючи на викладене, наданий Учасником протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №3 від 05.09.2019 складений з порушенням норм діючого законодавства та є нікчемним. Інші документи, у тому числі, посвідчення та/або протоколи з результатами перевірки знань з охорони праці, а саме електробезпеки, а також посвідчення про проходження навчання та/або протоколи комісій щодо перевірки знань з охорони праці під час виконання послуг на висоті Каменєва Є.С. та Вєйнгєра О.В. (осіб, зазначених у довідці Учасника від 30.10.2019, наданої на виконання п.п. 2.1. Додатку ІІ до тендерної документації) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "БУДВІЖЕН" (код 42203840) не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
03.12.2019 15:10
-
26.11.2019 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 03.12.2019 15:11 по 22.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" (код 42440624), яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до ст. 16, та вимогам встановленим у відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
Договір
UA-2019-10-16-000146-c-b1
Підписаний і діє
Номер
п-115/1912000287
1 805 262 грн.
1 504 385 грн.
З ПДВ
Підписано
24.12.2019
Строк дії договору з
01.01.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 (послуга)
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"
Номенклатура
Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс"
Кількість
7
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.12.2019 15:23
-
24.12.2019 15:22
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 998 400 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2019 14:00
Замовник:
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
+380444063318
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 998 400 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2019 14:00
Замовник:
Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
+380444063318
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності