Звернення:
За тендером : Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП "Укргазенергосервіс")
Тема:
роз'яснення пунктів договору
Зміст:
1.Доброго дня. Роз'яснить будь ласка пункт договору "7.3.12. Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг;" тобто якщо обладнання вийшло з ладу не з вени виконавця та потребує заміни то за чий рахунок здійснюються заміна даного обладнання ?
2. Який максимальний термін сплати за наданні послуги, після підписання сторонами акту наданих послуг?
Дата оприлюднення звернення:
18.10.2019 14:18
Доброго дня!
Щодо Вашого звернення інформуємо:
1) Щодо питання 1. в частині роз’яснення п.п. 7.3.12 п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю:
Відповідно до п.п. 7.3.11. п. 7.3. розділу 7 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, до обов’язків Виконавця, у тому числі, входить «Обслуговувати системи та устаткування відеоспостереження, охоронної сигналізації та системи контролю доступу із заміною визначеного у Переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах філії ВРТП «Укргазенергосервіс», зазначеного в Технічному завданні, що вийшло з ладу під час дії Договору». При цьому п.п. 7.3.12. та п.п.7.3.13 згаданого пункту передбачено, що «Надання послуг та придбання обладнання і матеріалів, доставка устаткування до місця обслуговування й назад, необхідних для виконання умов Договору та зазначених у Додатку 1, здійснюється силами й засобами Виконавця та входить у вартість послуг» та «В разі заміни обладнання, яке вийшло з ладу, передавати Замовнику завірені копії сертифікатів якості (інші документи, які підтверджують якість використаного обладнання, тощо)».
Аналогічні умови щодо заміни обладнання, що вийшло з ладу, під час дії договору про закупівлю містяться в Додатку I до тендерної документації «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», відповідно до якого Учасник, серед іншого, забезпечує «надання Замовнику послуги: «Електромонтажні роботи (Технічне обслуговування технічного устаткування та засобів безпеки на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс»), з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року, що передбачають технічне обслуговування (заміна) обладнання, що вийшло з ладу, яке наведене у переліку обладнання, яке знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс».
Згідно з ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в діючий редакції, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, у відповідь на питання, повідомляємо, що під час дії договору про закупівлю, в ході технічного обслуговування обладнання, наведеного у переліку в Додатку I до тендерної документації та Додатку №1 до проекту договору про закупівлю, що знаходиться в експлуатації на об’єктах ВРТП «Укргазенергосервіс», заміна обладнання, що вийшло з ладу, здійснюється Виконавцем на умовах, передбачених договором про закупівлю, та входить у вартість послуг.
2) Щодо питання 2. в частині роз’яснення терміну оплати наданих послуг:
Відповідно до п. 4.1. розділу 4 проекту договору про закупівлю, що є Додатком IV до тендерної документації, оплата за надані послуги проводиться Замовником щомісячно, не раніше 30-ти календарних днів після підписання Сторонами акту наданих послуг, який є підставою для проведення розрахунків.
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2019 11:40