Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт – влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 199+430 – км 200+430 автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці (с. Антонівці) Хмельницька область
Тема:
Кошторис
Зміст:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Законів України "Про стандартизацію",
"Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення
будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва,
реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і
споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної
інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з
пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості
будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів
державних і комунальних підприємств, установ та організацій.
Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни
пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни
пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів
робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними
кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для
розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних
ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, форму якого наведено у додатку Р.
Відсутність в Тендерній Документації затвердженої проектної документації унеможливлює здійснення розрахунку ціни пропозиції учасника, а отже перешкоджає та порушує право взяти участь у процедурі, що є неприпустимим з точки зору Закону.
Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати кошторисну документацію до затвердженого проекту у програмному файлі.
Дата оприлюднення звернення:
18.10.2019 12:50
У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено:
- для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів.
Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2019 17:03