Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів від Відділ освіти Турківської РДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-09-20-002599-b
План UA-P-2019-09-20-004871-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2019 17:10
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 12.11.2019 13:20
Закінчення аукціону 12.11.2019 13:41
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 784 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 784 грн. (0,1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.09.2019 16:59 до 05.11.2019 17:30
Завершено
Період уточнень
з 20.09.2019 16:59
до 26.10.2019 17:30
Завершено
Період оскарження
з 20.09.2019 16:59
до 01.11.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 05.11.2019 17:30
до 12.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 12.11.2019 13:20
до 12.11.2019 13:41
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2019 13:41
до 14.11.2019 13:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2019 13:41
до 25.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.11.2019 13:38
до 03.12.2019 17:10
Період уточнень
з 20.09.2019 16:59 до 26.10.2019 17:30
Період оскарження
з 20.09.2019 16:59 до 01.11.2019 00:00
Період аукціону
з 12.11.2019 13:20 до 12.11.2019 13:41
Період кваліфікації
з 05.11.2019 17:30 до 12.11.2019 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2019 13:41 до 14.11.2019 13:38
Період кваліфікації
з 12.11.2019 13:41 до 14.11.2019 13:38
Основні параметри
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів
Internet access services with network equipment to connect existing computers and personal computers to the Internet
Під кількістю 1 послуга слід розуміти кількість відповідно до Технічних вимог Додатку 2 до тендерної документації
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Internet access services with network equipment to connect existing computers and personal computers to the Internet
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82500, Україна, Львівська область, м.Турка, вулиця Січових Стрільців, 23
Дата постачання по
31.12.2019 17:04
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Закупівля здійснюється за кошти субвенції обласного бюджету
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Документи закупівлі
-
28.10.2019 17:37
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Манюх Оксана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorik Oleksandr Igorevich
Електронна пошта
Телефон
+380326931454
Факс
+380326931454
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорик Олександр Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorik Oleksandr Igorevich
Електронна пошта
Телефон
+380950377499
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
02144648
Назва (англійською мовою)
Department of Education of the Turka State Administration
Повна назва
Відділ освіти Турківської РДА
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of the Turka State Administration
Поштовий індекс
82500
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Турка
Адреса
Січових Стрільців, 23
Реєстр пропозицій
Учасник:
Державне підприємство «Науково-телекомунікаційний центр «Українська академічна і дослідницька мережа» Інституту фізики конденсованих систем НАН України»
Пропозиція:
5 778 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології"
Пропозиція:
5 776 000 грн.
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес і Технології" : [email protected]
5 776 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
05.11.2019 17:30
Витяг з ЄДР
Державне підприємство «Науково-телекомунікаційний центр «Українська академічна і дослідницька мережа» Інституту фізики конденсованих систем НАН України» : [email protected]
5 778 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
05.11.2019 17:31
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.11.2019 13:41 по 25.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.11.2019 13:38
-
Повідомлення про рішення
12.11.2019 13:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-09-20-002599-b-c1
Підписаний і діє
Номер
240
5 776 000 грн.
4 813 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.12.2019
Строк дії договору з
03.12.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів
Номенклатура
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
03.12.2019 17:10
-
03.12.2019 17:06
-
03.12.2019 17:06
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-13-000012
Дата створення проекту
13.04.2020 11:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.04.2020 14:16
Дата публікації висновку про результати
29.04.2020 08:47
Дата завершення усунення порушень
15.05.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 679-35-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2020 № 66 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-20-002599-b 20.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.04.2020 00:00
Документи рішення
13.04.2020 14:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Турківської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-09-20-004871-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.11.2019; тендерні пропозиції ТОВ «Бізнес і Технології» та ДП «Науково-телекомунікаційний центр «Українська академічна і дослідницька мережа» Інституту фізики конденсованих систем НАН України»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 240 від 03.12.2019 та додаткову угоду № 1 від 19.12.2019 до вказаного договору. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Водночас, у примітці Додатку 5 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю) вказано, що зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. Також, на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 21.10.2019 і 28.10.2019 внесено зміни (Додаток 2 і розділ 2 Додатку 1), не відображено у вигляді закреслених даних, які доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником переможцем визначено ТОВ «Бізнес і Технології», з яким 03.12.2019 укладено договір про закупівлю № 240 (далі – Договір № 240) на суму 5 776 000,00 з ПДВ. Згідно з п. 5.1 Договору № 240 строк надання послуг - до 31.12.2019, відповідно до п. 5.3 - надання послуг вважається завершеним, коли виконавець прийняв послуги та підписав акт приймання-передачі послуг згідно заявок Замовника. Згідно з п. 10.1 Договору № 240 даний договір діє до 31.12.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за ним. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-20-002599-b, (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у грудні 2019 року здійснено оплату на користь ТОВ «Бізнес і Технології» за Договором № 240 в загальній сумі 5 776 000,00 грн за послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів, підставою для оплати зазначено акт від 19.12.2019 № 1-47. Зазначена сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 240. Згідно з оприлюдненими в електронній системі закупівель інформацією та документами по закупівлі UA-2019-09-20-002599-b, строк дії Договору № 240 не продовжувався після 31.12.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено), платіж за послугу згідно з актом № 1-47 здійснено 26.12.2019 року. Проте, звіт про виконання договору про закупівлю Замовником опубліковано в електронній системі закупівель лише під час здійснення моніторингу (дата формування звіту - 13.04.2020, сума оплати за договором – 5 776 000,00 грн). Таким чином, при виконанні Договору № 240 станом на 26.12.2019 (отримання та оплата послуг в повному обсязі) та закінченні його строку дії 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору опубліковано з порушенням строку, встановленого частиною 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2 статті 23, частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтею керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.04.2020 00:00
Дата публікації
29.04.2020 08:47
Документи висновку
29.04.2020 08:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору . Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель. У зв’язку з пандемією COVID-19, частина працівників відділу освіти Турківської РДА працюють дистанційно і тому відповідь опублікована з запізненням.
Дата публікації
25.05.2020 12:02
Документи інформації про усунення порушення
25.05.2020 12:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 784 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2019 17:30
Замовник:
Відділ освіти Турківської РДА
Контактний телефон:
+380326931454
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 784 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2019 17:30
Замовник:
Відділ освіти Турківської РДА
Контактний телефон:
+380326931454
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності