Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П"ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету) від КП Комунальне підприємство П"ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-09-10-000111-c
План UA-P-2019-06-20-000903-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.12.2019 08:28
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 26.09.2019 14:40
Закінчення аукціону 26.09.2019 15:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
330 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 650 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2019 10:10 до 25.09.2019 10:15
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2019 10:10
до 15.09.2019 10:15
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2019 10:10
до 21.09.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.09.2019 14:40
до 26.09.2019 15:07
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2019 15:07
до 07.10.2019 08:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2019 15:07
до 18.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2019 08:49
до 10.12.2019 08:28
Період уточнень
з 10.09.2019 10:10 до 15.09.2019 10:15
Період оскарження
з 10.09.2019 10:10 до 21.09.2019 00:00
Період аукціону
з 26.09.2019 14:40 до 26.09.2019 15:07
Період кваліфікації
з 26.09.2019 15:07 до 07.10.2019 08:49
Період кваліфікації
з 26.09.2019 15:07 до 07.10.2019 08:49
Основні параметри
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
330
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
52100, Україна, Дніпропетровська область, місто П'ятихатки, вулиця Садова №107
Дата постачання з
23.09.2019 10:15
Дата постачання по
31.12.2019 10:15
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Документи закупівлі
-
10.09.2019 10:15
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микитась Валентина Григорівна
Електронна пошта
Телефон
+380982188029
Факс
+380565131044
Замовник
ЄДРПОУ
39654508
Повна назва
КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Поштовий індекс
52100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто П'ятихатки
Адреса
вул Желєзнякова будинок 107
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАРГАРЯН ЛЕВА БАГРАТОВИЧ"
Пропозиція:
237 000 грн.
Учасник:
ФОП "Багдасарян Наталія Олександрівна"
Пропозиція:
210 000 грн.
Учасник:
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
Пропозиція:
200 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.09.2019 15:07 по 18.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.10.2019 08:49
-
Повідомлення про рішення
26.09.2019 15:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-09-10-000111-c-b1
Підписаний і діє
Номер
№1/12
200 000 грн.
200 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.12.2019
Строк дії договору з
10.12.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
330 (метри квадратні)
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Номенклатура
Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування -кошти місцевого бюджету)
Кількість
330
Одиниця виміру
м.кв
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.12.2019 08:28
-
10.12.2019 08:27
-
10.12.2019 08:27
-
10.12.2019 08:27
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-09-000057
Дата створення проекту
09.10.2019 16:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.10.2019 17:11
Дата публікації висновку про результати
23.10.2019 14:21
Дата завершення усунення порушень
07.11.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
02.11.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
08.10.2019 № 176 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2019 № 176 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 28 UA-2019-09-10-000111-с 10.09.2019 Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (39654508) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2019 00:00
Документи рішення
09.10.2019 17:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з частиною першою статтею 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив тендерну документацію, що є порушенням частини першої статті 10, частини першої статті 22 Закону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що згідно з протоколом, розкриття тендерних пропозицій відбулося 26.09.2019. Відповідно до Протоколу № 67 визнання переможця по закупівлі ухвалили 07.10.2019, тобто через 7 робочих днів після оцінки тендерних пропозицій, що суперечить частині 4 статті 28 Закону. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Під час моніторингу встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», на суму 330 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимоги частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо строку розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимоги частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.10.2019 00:00
Дата публікації
23.10.2019 14:21
Документи висновку
23.10.2019 14:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні поясненя з такого питання. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що згідно з протоколом, розкриття тендерних пропозицій відбулося 26.09.2019. Відповідно до Протоколу № 67 визнання переможця по закупівлі ухвалили 07.10.2019, тобто через 7 робочих днів після оцінки тендерних пропозицій, що суперечить частині 4 статті 28 Закону. Чому Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
10.10.2019 14:04
Орган перевірки
18.10.2019 00:00
Документи повідомлення
10.10.2019 14:04
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000111-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що на річному плані (додатку) закупівель 2019 року до закупівлі «Поточний ямковий ремонт 9-го провулку Південої сторони міста П'ятихатки Дніпропетровської області ( джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)», на суму 330 000,00 грн. не накладений електронний цифровий підпис. Чому в річному плані (додатку) Замовником не накладений електронний цифровий підпис? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
15.10.2019 12:14
Орган перевірки
21.10.2019 00:00
Документи повідомлення
15.10.2019 12:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2019 10:15
Замовник:
КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Контактний телефон:
+380982188029
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
330 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2019 10:15
Замовник:
КП Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради "КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС"
Контактний телефон:
+380982188029
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності