Закупівля експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 від Служба автомобільних доріг в Одеській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 23.08.2019 14:16до 01.11.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.08.2019 14:16
до 22.10.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 23.08.2019 14:16
до 28.10.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 01.11.2019 10:03
до 26.12.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.01.2020 11:26
до 24.01.2020 11:47
Завершено
Період кваліфікації
з 24.01.2020 11:47
до 28.01.2020 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.01.2020 11:47
до 08.02.2020 00:00
wait
Підписання договору
з 28.01.2020 15:42
-
Період уточнень
з
23.08.2019 14:16
до
22.10.2019 10:00
Період оскарження
з
23.08.2019 14:16
до
28.10.2019 00:00
Період аукціону
з
24.01.2020 11:26
до
24.01.2020 11:47
Період кваліфікації
з
01.11.2019 10:03
до
26.12.2019 00:00
Період кваліфікації
з
24.01.2020 11:47
до
28.01.2020 15:42
Період кваліфікації
з
24.01.2020 11:47
до
28.01.2020 15:42
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Відміни
Договір
Моніторинги
Основні параметри
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного, місцевого або інших бюджетів)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до умов п. 1.1. частини І додатку 3 тендерної документації учасник мав надати довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому в підтвердження наявності машин та механізмів мали бути надані документи що б підтверджували їх наявність. Це можуть бути технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Разом з цим відсутнє підтвердження на відвали до тракторів за пунктами 25,26 довідки, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також отримано лист від 12.11.2019р. №200 від філії «Уманська ДЕД» «ДП «Черкаський облавтодор» з інформацією про те, що договір №68/09 про надання послуг будівельної техніки, укладений між ним та ТОВ «Ростдорстрой» 25.09.2019р. є недіючим та техніка з зимового утримання буде задіяна на інших об’єктах. Отже перелік техніки, зазначений у пунктах 17,18,21,22 у учасника відсутній, що не відповідає умовам п.1.1. тендерної документації.
Також отримано інформацію від філія «Золотоніська ДЕД» ДП «Черкаський облавтодор» про те, що договір № 25 від 25.09.2019р. про надання послуг будівельної техніки розірвано та послуги роторним снігоочисником Урал 375 Д-602 надаватися не будуть. Про що окремо повідомлено і контрагента ТОВ «Ростдорстрой». Отже техніка зазначена в п.19 довідки у учасника відсутня, що не відповідає умовам п.1.1. тендерної документації.
Учасник ДП «Одеський облавтодор» указав про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
З огляду на вищевказане та враховуючи важливість об’єкту прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Наявні підстави, зазначені у статті 17,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до умов п. 1.1. частини І додатку 3 тендерної документації учасник мав надати довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому в підтвердження наявності машин та механізмів мали бути надані документи що б підтверджували їх наявність. Це можуть бути технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
На підтвердження техніки «машина для ямкового ремонту» (п.9.1. довідки) надано договір про надання послуг від 28.10.2019р. № 2810/П з Філією «Голопристанська ДЕД» ДП «Херсонський облавтодор». Разом з цим, згідно листа від ДП «Херсонський облавтодор» з’ясувалося, що філія «Голопристанська ДЕД» не є юридичною особою, не має права власної дієздатності та діє від імені юридичної особи ДП «Херсонський облавтодор». Відповідно до Положення «Про порядок ведення договірної роботи» затвердженого Наказом №10 від 22.01.2019р., філії при укладені договорів мають отримати відповідну довіреність від директора ДП «Херсонський облавтодор». В даному випадку така довіреність не видавалася, отже і укладати договір Філія «Голопристанська ДЕД» не мала права. Приписами ч. 2 ст. 203 ЦК України встановлено, що особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу (ч. 1 ст. 215 ЦК України). З вказаного вище слідує, що укладення договору надання послуг від 28.10.2019р. № 2810/П начальником Філії, за відсутності довіреності виданої юридичною особою, не відповідає вимогам ст. 95 ЦК України та Положенню про Філію «Голопристанська ДЕД» ДП «Херсонський облавтодор».
Крім того, згідно вимог ст. 241 ЦК України правочин, вчинений представником з перевищенням повноважень, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки особи, яку він представляє, лише у разі наступного схвалення правочину цією особою. Правочин вважається схваленим зокрема у разі, якщо особа, яку він представляє, вчинила дії, що свідчать про прийняття його до виконання. Наступне схвалення правочину особою, яку представляють, створює, змінює і припиняє цивільні права та обов'язки з моменту вчинення цього правочину.
Отже, на час укладення вказаного договору, начальник Філії «Голопристанська ДЕД» ДП «Херсонський облавтодор» не мав необхідного обсягу цивільної дієздатності для укладення договору від імені ДП «Херсонський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України».
Враховуючи вищезазначене та інформацію викладену в листі ДП «Херсонський облавтодор» договір про надання послуг від 28.10.2019р. № 2810/П не створює цивільних прав та обов’язків між ТОВ «Миклаївбудцентр» та Філією «Голопристанська ДЕД» ДП «Херсонський облавтодор». А отже і підтвердження наявності механізму за п. 9.1. Довідки «машина для ямкового ремонту» - відсутнє. Мінімально-необхідна кількість механізмів «установка типу УЯР-01 для ремонту покриття пневмо-струменевим методом» в кількості 3 одиниць в результаті також відсутня.
Відповідно до умов п.1.3. учасник мав надати довідку про виконання
аналогічного договору (аналогічних договорів).
Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
ТОВ «Миклаївбудцентр» у якості аналогічного, вказав договір по якому він виступав субпідрядником. Тобто відгук він мав надати як від генерального підрядника (свого замовника) так і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). Натомість відгук надано лише від генерального підрядника. Відгук від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) в тендерній пропозиції учасника відсутній, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, згідно листа від ГУ ДПС в Одеській області, станом на 21.11.2019р. за підприємством рахується податковий борг. Відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
За рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано скасувати рішення про допущення до аукціону учасника через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме – відповідно до п. 1.1. частини І додатку 3 тендерної документації вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук.
Всупереч даній умові документації учасником в наданій довідці не вказано адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) бази за пунктом 1 довідки.
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного, місцевого або інших бюджетів)
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-30-000015
Дата створення проекту
30.01.2020 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.01.2020 16:04
Дата публікації висновку про результати
11.02.2020 12:12
Дата завершення усунення порушень
26.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
21.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.01.2020 Одеса № 28
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2020 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-08-23-000468-a 23.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 та зміни до неї, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48», дочірнього підприємства «Одеський облавтодор», товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр», товариства з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол розгляду тендерних пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 07.02.2020 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.10.2019 № 14379-р/пк-пз та від 16.12.2019 № 18648-р/ пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» та товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48».
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне.
У пункті 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників про надання у складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці.
Учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» у складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.09.2019 № 960, в якій наведена інформація про наявність ста сорока восьми осіб. Проте, копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників надано не на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: не надано на машиніста дорожньо-будівельних машин у відділі головного механіка Коваленка Богдана Олександровича, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації.
У підпункті 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції учасника має бути долучений позитивний відгук Замовника, щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці. При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі.
Отже, у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» завантажено через електронну систему закупівель два відгуки, які видані Службою автомобільних доріг у Черкаській області без вихідної дати, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації.
Згідно пункту 5.11 ДСТУ 4163:2003 «Вимоги до оформлення документів», дата документа – це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік.
Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку.
На підставі викладеного, керуючись вимогами пункту першого частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій.
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Отже, у межах проведення моніторингу закупівлі Замовнику 03.02.2020 було надіслано та оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення.
Пояснення з даних питань Замовником, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону, оприлюднено через електронну систему закупівель 07.02.2020 (на четвертий робочий день), чим не дотримано вимоги зазначеної норми Закону.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-14) не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» встановлено порушення вимог пункту першого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-05-22-000234-c, UA-2019-04-16-000706-b, UA-2019-10-28-001108-c, UA-2019-10-28-1028-c) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 24.09.2019 № 8230 з переліком баз зимового утримання, які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі, у якій однією із баз зимового утримання зазначено базу, розташовану за адресою: Одеська область, Миколаївський район, с. Новогригорівка, яка перевищує відстань між базами зимового утримання, крайня межа якої встановлена Замовником на рівні 60 км?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 3.4 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня ліцензія на виконання певних послуг?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ-48» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-04-22-001570-b, UA-2019-04-03-002014-a) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
1.1.Стосовно наявності техніки та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "Техно-Буд-Центр" надав відповідний лист від 24.09.2019р. №8231в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мали право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Аналогічне питання по цій же закупівлі оскаржувалося ДП «Одеський облавтодор» по учасникам ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ШРБУ-48» але рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз додатково встановлено що це не є порушенням умов тендерної документації. А отже пропозиція не підлягає відхиленню з цієї підстави. Чим додатково підтвердженно вірність дій Замовника.
1.1. Стосовно баз зимового утримання.
Умовами п. пункту 1.1. частини І додатку 3 документації вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук.
Учасник ТОВ «Техно-Буд-Центр» надав довідку, яка в повній мірі відповідає умовам тендерної документації. Ми як Замовник звернулися за роз’ясненням до ТОВ «Техно-Буд-Центр» та отримали відповідь, що база знаходиться в с. Новогригорівка Миколаївського району Одеської області, та інформацію в довідці зазначено до найближчої адресної прив’язки автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса за допомогою сервісу Google Maps. Відстань від неї до слідуючої бази задовольняє вимоги ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Техно-Буд-Центр» повністю відповідає вимогам ТД, діючому законодавству тому підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «…У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку у довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно з П Г.1-218-118:2005), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук. 8 У складі Пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" міститься документ "перелік баз зимового утримання, які знаходяться на об'єкті по предмету закупівлі" від 24.09.2019 №8230 (файл "перелік баз зимового утримання.pdf"), в якій, зокрема, за позицією 3 зазначено - "с. Новогригорівка Миколаївський район, Одеська область адресна прив'язка – а/д М-05, км 458+200, площа 0,45 га, адміністративін будівлі - 1". Скаржник не довів та документально не підтвердив, що за зазначеною адресою відсутня база зимового утримання та адміністративні будівлі, та те, що ТОВ "ТЕХНОБУД-ЦЕНТР" надано недостовірну інформацію у складі Пропозиції, в цій частині. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині».
1.2. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг згідно діючого законодавства не підлягають ліцензуванню, а отже відсутність ліцензії не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції.
2.1. Стосовно допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "ШРБУ-48".
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "ШРБУ-48" надав відповідний лист від 25.09.2019р. №959 в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мають право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці учасника. Відповідно до додатку 3 Документації також передбачено гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: "цим гарантійним листом "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріальнотехнічної бази учасника,буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. 9 "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області , що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено "______(повна/скорочена назва учасника)_____". У складі Пропозиції ТОВ "ШРБУ-48" у архівній папці "наявність МТБ" містяться: - довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 25.09.2019 №958, в якій наведено перелік обладнання та матеріально-технічної бази; - - гарантійний лист від 25.10.2019 №959 (файл "8.3.Гарантійний лист щодо техніки для зимового утримання"), в якому зазначено - "цим гарантійним листом ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі ("ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" UA-2019-08-23-000468-a), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено ТОВ "ШРБУ-48". Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Реєстраційна картка скарги повинна містити, зокрема, таку інформацію: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з абзацом дванадцятим частини першої статті 18 Закону до скарги додаються, зокрема, документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника. Слід зазначити, що реєстраційна картка створена 27.11.2019 та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-23-000468-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08- 23-000468-a. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної скарги. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ШРБУ-48" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
Тендер:
UA-2019-08-23-000468-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На прекваліфікацію:
UA-2019-08-23-000468-a.a4
Дата:
27.11.2019 17:51
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2019-08-23-000468-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ «ШРБУ-48», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019.
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ «Автомагістраль-Південь», оприлюднене на електронному майданчику 22.11.2019.
6. Зобов’язати Замовника відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення Замовника.
Автор:
32018511, Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
65031, Україна, Одеська область, Одеса, Одеса, 65031, Одеська область, вул.Грушевського,49
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умови щодо: 1)надання позитивного відгуку про виконання аналогічного договору, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі; 2) вимога надання інформації (довідки) від банку-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією та строк дії наявного на рахунку грошового на рахунку учасника, а також копії договору з усіма додатками (в тому числі заявою) про надання банківської гарантії та копії генерального договору з усіма додатками до нього; 3)терміну експлуатації машин та механізмів (обладнання), який не може становити більше 7 років; 4) наявності у штаті учасника майстрів у кількості 15 осіб з освітою з кваліфікацією будівельник або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, це може бути «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі» тощо.
Автор:
32018511, Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
65031, Україна, Одеська область, Одеса, Одеса, 65031, Одеська область, вул.Грушевського,49
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
Звернення:
За тендером : експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
Тема:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Зміст:
Добрий день, шановний Замовник!
Додатком 3 тендерної документації передбачена вимога підтвердження учасниками наявності роторних снігоочисників самохідних в кількості двох одиниць. Звертаємо Вашу увагу на те, що стосовно технічних характеристик цих механізмів не встановлені чіткі вимоги, оскільки до них можуть відноситись як недорогі побутові (для прибудинкового використання) так і дорогі промислові снігоочисники, і, таким чином, потенційні учасники знаходяться в нерівних умовах, що порушує принципи публічних закупівель.
Слід зауважити, що діючими ресурсними елементними кошторисними нормами передбачені розцінки на роторні снігоочисники на базі автомобілів УРАЛ, тракторів МТЗ, термін експлуатації таких транспортних засобів в будь-якому випадку значно більше 7 років, проте, для сучасної техніки, зокрема, спеціальних транспортних засобів іноземного виробництва, такі розцінки не передбачено.
На сьогоднішній день для підприємств, що зорієнтували напрямок своєї діяльності в бік експлуатаційного утримання (в тому числі, зимового утримання), недоцільно закуповувати велику дорогу техніку, яка використовується тільки в зимовий період, а більш раціональним є встановлення на певний період обладнання на навантажувачі, самоскиди тощо.
Постає питання «Чим відрізнятиметься якість виконання робіт, що була здійснена роторним снігоочисником самохідним, від робіт, що виконані за допомогою обладнання, встановленого на самоскиди/навантажувачі (що давно вже використовується провідними організаціями в галузі)?».
Крім того, звертаємо Вашу увагу на встановлення обмеження щодо термінів експлуатації механізмів і обладнання «не більше 7 (семи) років».
Чому саме такий термін?
Пунктом 4.2. СОУ 42.1-37641918-0642015. Терміни експлуатації дорожніх машин і механізмів та норми їх амортизації, який затверджено Наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 25.12.2015 № 364, передбачено «Термін експлуатації кожної конкретної дорожньої машини визначається шляхом рейтингового порівняння та оцінки вагомості різних видів термінів, таких як: термін експлуатації машини з урахуванням економічної доцільності її використання; термін експлуатації машини з урахуванням фізичного зносу; термін експлуатації машини з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.».
Надаємо порівняльну інформацію у вигляді витягу з таблиць Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД і Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва (Додатки до СОУ 42.1-37641918-0642015) щодо термінів експлуатації машин та механізмів, що наглядно демонструє завищені вимоги, що встановлені тендерною документацією щодо терміну експлуатації машин та механізмів:
Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД (в роках):
Автогрейдери середнього типу - 10
Автогрейдери важкого типу -10
Машини дорожні комбіновані ЗіЛ - 9
Машини дорожні комбіновані КамАЗ - 9
Машини дорожні комбіновані КрАЗ - 10
Машини дорожні комбіновані МАЗ - 9
Навантажувачі одноківшеві на пневмоколісному ходу - 9
Снігоочисники шнекороторні на базі автомобіля - 8
Трактори - 8
Трактори з навісним обладнанням - 7
Машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 15
Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу на пневмоколісному ходу - 15
Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні вібраційні - 12
Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні комбіновані - 15
Автомобілі-самоскиди ГАЗ-САЗ - 7
Автомобілі-самоскиди ЗіЛ - 8
Автомобілі-самоскиди КамАЗ - 5
Автомобілі-самоскиди КрАЗ - 6
Автомобілі-самоскиди МАЗ - 11
Машини для ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг - 14
Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва (в роках):
Автогрейдери середнього типу - 10
Автогрейдери важкого типу - 12
Машини дорожні комбіновані - 10
Навантажувачі одноківшеві на гусеничному ходу - 10
Навантажувачі одноківшеві на пневмоколісному ходу - 11
Трактори - 6
Машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 13
Котки ґрунтові - 12
Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу на пневмоколісному ходу - 14
Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні вібраційні - 11
Котки для ущільнення шарів дорожнього одягу самохідні комбіновані - 14
Автомобілі-самоскиди - 9
Відповідно до таблиці Е.1 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів виробництва країн СНД для снігоочисників шнекороторних на базі автомобіля термін експлуатації встановлено 8 років, проте Таблицею Е.2 Визначення термінів експлуатації дорожніх машин і механізмів іноземного виробництва такий термін взагалі не визначений. Аналогічна ситуація з машинами для ямкового ремонту асфальтобетонних покриттів автомобільних доріг.
Таким чином, ще раз підтверджується встановлення Замовником штучних перешкод у вигляді створення нерівних умов для учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, застосування Замовником в тендерній документації термінів експлуатації машин та механізмів є необґрунтованим та таким, що встановлює обмеження для учасників торгів.
Один з основоположних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність, тому просимо Замовника надати відповіді на перелічені питання, та, в разі відсутності обґрунтованих відповідей, вимагаємо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб не допускати дискримінаційних вимог до учасників.
Дата оприлюднення звернення:
09.09.2019 15:50
1.Роторні снігоочисники слід застосовувати згідно технологічних схем виконання робіт з зимового утримання автомобільних доріг, що вказані в ПГ-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. Також Замовник вказав відповідну вимогу, враховуючи важливість та категорію автомобільної дороги на якій планується проводити відповідні роботи/послуги.
2. Термін експлуатації дорожніх машин i механізмів розраховувався згідно середніх показників СОУ 42.1-37641918-064:2015 Терміни експлуатації дорожніх машин i механізмів та норми ix амортизації який склав 10 років. Так як договір експлуатаційного утримання розрахований на 3 роки, тому було прийнято не більше 7 років, щоб по закіченню строку дії договору машини та механізми не зазнали значного фізичного зносу з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.
Дата оприлюднення відповіді:
12.09.2019 16:58
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
Тендер:
UA-2019-08-23-000468-a
Тип:
вимога
На прекваліфікацію:
UA-2019-08-23-000468-a.c2
Дата:
22.11.2019 18:04
Стан:
дано відповідь
Просимо надати додаткову інформацію стосовно причини відхилення
На підставі ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ДП "Одеський облавтодор" умовам тендерної документації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також навадати (завантажити) для ознайомлення Протокол розгляду тендерних пропозицій.
Автор:
32018511, Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"
65031, Україна, Одеська область, Одеса, Одеса, 65031, Одеська область, вул.Грушевського,49
Тендерну пропозицію відхилено через наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), відповідно до част.2, ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" та абз.3, част.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".