Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 15.08.2019 19:42до 02.09.2019 16:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2019 19:42
до 23.08.2019 16:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2019 19:42
до 29.08.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.09.2019 13:48
до 03.09.2019 14:33
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2019 14:33
до 28.11.2019 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2019 14:33
до 09.12.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 28.11.2019 16:28
-
Період уточнень
з
15.08.2019 19:42
до
23.08.2019 16:00
Період оскарження
з
15.08.2019 19:42
до
29.08.2019 00:00
Період аукціону
з
03.09.2019 13:48
до
03.09.2019 14:33
Період кваліфікації
з
03.09.2019 14:33
до
28.11.2019 16:28
Період кваліфікації
з
03.09.2019 14:33
до
28.11.2019 16:28
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Відміни
Договір
Основні параметри
Газ природний
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Газ природний
Код ДК 021:2015
09120000-6 -
Газове паливо
Кількість
524 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Миру, 25; просп. Тараса Шевченка, 15; вул. Санаторна, 1; вул. Соборна, 39; вул. Петропавлівська, 57; вул. Петропавлівська, 59; вул. Покровська, 9-1; вул. Прокоф’єва, 38/1; вул. Прокоф’єва, 38/2; вул. Кринична, 6; вул. Березовий гай, 11; вул. Люблінська, 10; вул. Харківська, п/в 12
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти Державного бюджету. Оплата за товар проводиться Споживачем виключно грошовими коштами (гривні), в наступному порядку: 100% вартості спожитого обсягу товару оплачується на підставі двостороннього Акту (за звітний місяць) до 20 числа місяця, наступного за звітним.
Відмінити процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: Код 09120000-6 – газове паливо (газ природний), з підстави, що передбачена абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Після скасування рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Лебединський насіннєвий завод» переможцем, за результатами розгляду тендерної пропозиції цього учасника з урахуванням рішення АМКУ, в якому зазначено: «у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують те, що технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару саме відповідають вимогам Замовника, що не відповідає умовам Документації в цій частині», встановлено, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Лебединський насіннєвий завод» не відповідає деяким критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів щодо закупівлі товару: код ДК 021:2015 09120000-6 – газове паливо (газ природний) – Приватного акціонерного товариства «Лебединський насіннєвий завод», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Після отримання «Вимоги щодо відміни неправомірного рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Екотехноінвест», за результатами повторного детального розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Екотехноінвест» встановлено, що його тендерна пропозиція не відповідає деяким критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» встановлено, що його тендерна пропозиція містить недостовірну інформацію стосовно суми компенсації вартості послуг замовленої потужності. Згідно пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» ця сума складає 188,86 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ 37,72 грн. всього з ПДВ 226,32 грн., а відповідно до постанов НКРЕКП (№ 580 від 22.04.2019 р. та № 2001 від 21.12.2018) - повинна складати 157,19 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ 31,44 грн. всього з ПДВ 188,63 грн.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів щодо закупівлі товару: код ДК 021:2015 09120000-6 – газове паливо (газ природний) - приватного акціонерного товариства «Лебединський насіннєвий завод» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)) було прийняте 10 жовтня 2019 р (Протокол засідання тендерного комітету №160). Тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону).
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів щодо закупівлі товару: код ДК 021:2015 09120000-6 – газове паливо (газ природний) - товариства з обмеженою відповідальністю «Екотехноінвест» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону) було прийняте 21 жовтня 2019 р (Протокол засідання тендерного комітету №166). Тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону).
Тендерним комітетом Сумського державного університету скасоване рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Лебединський насіннєвий завод» переможцем процедури закупівлі – «код ДК 021:2015 09120000-6 – газове паливо (газ природний)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-15-001534-b (Протокол №160 від 10.10.2019р.).
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2019-08-15-001534-b.b3
Дата:
31.10.2019 16:41
Стан:
Порушення усунуто
Щодо незаконного рішення Замовника
1. Підставою для відхилення зазначено наступне –
«За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» встановлено, що його тендерна пропозиція містить недостовірну інформацію стосовно суми компенсації вартості послуг замовленої потужності. Згідно пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» ця сума складає 188,86 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ 37,72 грн. всього з ПДВ 226,32 грн., а відповідно до постанов НКРЕКП (№ 580 від 22.04.2019 р. та № 2001 від 21.12.2018) - повинна складати 157,19 грн. за 1000 куб.м. крім того ПДВ 31,44 грн. всього з ПДВ 188,63 грн.».
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне –
Тендерною документацією передбачено перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Відповідно до ст. 28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 4 ст. 28 Закону регламентовано наступне «після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
Відповідно до ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність. З урахуванням вище наведеного, предметом дослідження тендерного комітету під час розгляду тендерних пропозицій учасників є виключно наявність всіх документів у складі пропозиції учасника, передбачених тендерною документацію.
Разом з тим, тендерна документацію не містить окремих вимог щодо порядку формування ціни, порядку нарахування ПДВ та обмежень до суми цінової пропозиції, , та, зокрема, її складових (вартості послуг доступу до потужностей).
Відповідно до ст. 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Частиною 3 ст. 11 Закону встановлено, що до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи належить: планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; вибір процедури закупівлі; проводення процедури закупівель; забезпечення рівних умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснення інші дії, передбачені цим Законом. Таким чином, аналіз формування ціни учасників не належить до компетенції тендерного комітету та не відповідає чинному законодавству України, Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вище зазначеної інформації, вважаємо, що ПП «ОККО КОНТРАКТ» повністю виконало вимогу Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Автор:
36248687, ПП "ОККО КОНТРАКТ"
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Набережно-Хрещатицька 15-17/18
Скасували рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ОККО КОНТРАКТ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" переможцем процедури закупівлі — "код 09120000-6 – газове паливо (газ природний)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-15-001534-b
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Газ природний
Тендер:
UA-2019-08-15-001534-b
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
reasonType.cancelled
Відмінити процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: Код 09120000-6 – газове паливо (газ природний), з підстави, що передбачена абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.