Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 14.08.2019 17:40до 09.10.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2019 17:40
до 29.09.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2019 17:40
до 05.10.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 09.10.2019 10:00
до 21.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.10.2019 12:26
до 21.10.2019 13:11
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2019 13:11
до 21.10.2019 17:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2019 13:11
до 01.11.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 21.10.2019 17:01
-
Період уточнень
з
14.08.2019 17:40
до
29.09.2019 10:00
Період оскарження
з
14.08.2019 17:40
до
05.10.2019 00:00
Період аукціону
з
21.10.2019 12:26
до
21.10.2019 13:11
Період кваліфікації
з
09.10.2019 10:00
до
21.10.2019 00:00
Період кваліфікації
з
21.10.2019 13:11
до
21.10.2019 17:01
Період кваліфікації
з
21.10.2019 13:11
до
21.10.2019 17:01
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Відміни
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Дизельне паливо
diesel fuel
Дизельне паливо
diesel fuel
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 644 366
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
diesel fuel
Код ДК 021:2015
09130000-9 -
Нафта і дистиляти
Кількість
10 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік, згідно з наказом від 24.06.2019 № 5-КомТ
У зв’язку з неможливістю завершення процедури закупівлі та укладання договору у 2019 році - відмінити процедуру закупівлі Дизельного палива (код ЄЗС 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-08-14-002308-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2019-08-14-002308-a 14.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії
«Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.10.2019 б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.10.2019, тендерні пропозиції публічного акціонерного товариства «Транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія «Укртатнафта», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»), приватного підприємства «Окко контракт», товариства з обмеженою відповідальністю «АНВІТРЕЙД», товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО УКРАЇНА» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2019 № 3072/461-19-Т, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.11.2019 № 16753-р/пк-пз, пояснення Замовника надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 13.08.2020, протокол засідання тендерного комітету від 14.08.2020 № 264/20.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що у річному плані закупівель на 2019 рік очікувана вартість закупівлі становить 249 237 600,00 грн, проте, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-14-002308-а очікувана вартість становить 254 812 200,00 гривень.
З огляду на зазначене, Замовник провів закупівлю не у відповідності до річного плану закупівель на 2019 рік, чим не дотримався вимог статті 4 Закону.
Водночас відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14.08.2020 № 264/20 Замовник відмінив торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України) – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14.08.2020 № 264/20 Замовник відмінив торги.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-14-002308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (із підтвердним документами) з наступних питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ»)?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі відмови ТОВ «ТОРУМ» від підписання договору про закупівлю або не укладання договору про закупівлю з вини ТОВ «ТОРУМ» або ненадання
ТОВ «ТОРУМ» документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
4. У разі не укладання договору з переможцем, чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
А також вказати номер плану закупівель, згідно якого оголошено зазначену закупівлю.
Пояснення та підтвердні документи надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 10.08.2020 (13:15:59), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі дизельного палива (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) ( за №ЦБД: UA-2019-08-14-002308-a) та повідомляє наступне.
1. Договір з переможцем торгів ТОВ «Торум» не укладався.
2. Договір з переможцем торгів ТОВ «Торум» не укладався.
3. Договір з переможцем торгів ТОВ «Торум» не укладався.
4. 21.11.2019 Акціонерним товариства «Українська залізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» (далі – філія «ЦЗВ») в системі «Prozorro» за процедурою відкритих торгів на закупівлю дизельного палива (нафта і дистиляти) (далі – Продукція), ідентифікатор в електронній системі закупівель № UA-2019-08-14-002308-a (далі – Процедура закупівлі), оприлюднено повідомлення про укладення договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» (далі – ТОВ «ТОРУМ») у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
14.11.2019 Товариство з обмеженою відповідальністю «Анвітрейд» (далі - ТОВ «Анвітрейд») звернулось до Господарського суду м. Києва з заявою (справа № 910/16091/19), в якій просило вжити заходи забезпечення позову до подання позовної заяви ТОВ «Анвітрейд» до філії «ЦЗВ» про визнання неправомірними результатів проведення процедур відкритих торгів на закупівлю товару дизельне паливо за Процедурою закупівлі.
19.11.2019 Господарський суд м. Києва у справі № 910/16091/20 заяву ТОВ «Анвітрейд» про забезпечення позову до подання позовної заяви задовольнив. З метою забезпечення позову у справі № 910/16091/20 вжито заходи забезпечення позову шляхом: заборони Акціонерному товариству «Українська залізниця» (03680, м.Київ, вулиця Тверська, будинок 5, ідентифікаційний код 40075815) в особі Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (03049, м.Київ, Солом`янський район, проспект Повітрофлотський, будинок 11/15, код ЄДРПОУ ВП: 40081347) вчиняти будь-які дії, направлені на укладення та виконання договорів про закупівлю, внаслідок проведення процедур відкритих торгів на закупівлю товару «Нафта і дистиляти (дизельне паливо)» в електронній системі закупівель «PROZORRO» за №№ UA-2019-08-14-000786-c та UA-2019-08-14-002308-a, зокрема, але не виключно:
- отримувати документи переможця від ТОВ «ТОРУМ», надання яких передбачене Додатком № 3 та частинами 2 і 4 Додатку № 2 до Тендерних документацій щодо проведення зазначених торгів;
- вживати заходів щодо отримання від ТОВ «ТОРУМ» забезпечення виконання договорів поставки - завдатку у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю;
- укладати з ТОВ «ТОРУМ» Договори про надання завдатку, як забезпечення виконання договорів поставки;
- укладати з ТОВ «ТОРУМ» відповідні Договори поставки;
- надсилати ТОВ «ТОРУМ» рознарядки щодо здійснення постачання за такими договорами.
23.12.2019 Північний апеляційний господарський суд ухвалив Постанову, якою апеляційну скаргу філії «ЦЗВ «АТ «Укрзалізниця» на ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.11.2019 про забезпечення позову у справі № 910/16091/19 залишив без задоволення. Ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.09.2019 про забезпечення позову у справі №910/16091/19 залишив без змін.
23.03.2020 Верховний суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду ухвалив Постанову, якою касаційну скаргу філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» задовольнив. Ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.11.2019 та постанову Північного апеляційного господарського суду від 23.11.2019 у справі № 910/16091/19 скасував. У задоволенні заяви
ТОВ «Анвітрейд» про забезпечення позову до подання позовної заяви було відмовлено.
Звідси слідує, що Постановою Верховного суду від 23.03.2020 у справі
№ 910/16091/19 з моменту її прийняття скасовано заходи забезпечення позову, вжиті ухвалою Господарського суду м. Києва від 19.11.2019, а саме розблоковано проведення Процедури закупівлі.
В зв’язку з тим, що процедура закупівлі оголошена на 2019 рік, укладання договору з переможцем після 23.03.2020 не є можливим.
Законом «Про публічні закупівлі» строки на прийняття рішення Замовником щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не передбачено.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником в найкоротші терміни будуть прийняті відповідні рішення. Інформація щодо прийнятих рішень буде оприлюднена в електронній системі закупівель у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі».
Номер плану закупівель, згідно якого оголошено зазначену закупівлю –
UA-P-2019-08-14-005662-a.
скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Філією «Центр забезпечення виробництва АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів
№ UA-2019-08-14-002308-a на закупівлю товару: «код ЄЗС Нафта і дистиляти 09130000-9 (дизельне паливо)».
На зазначені торги були подані пропозиції наступних учасників:
- ПАТ «Укртатнафта»;
- ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА»
- ТОВ «ТОРУМ»;
- ПП «ОККО КОНТРАКТ»;
- ТОВ «АНВІТРЕЙД»;
- ТОВ «ГЛУСКО УКРАЇНА» (далі – Скаржник);
- ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД».
Сума зазначеної закупівлі перевищує поріг у 133 тис. євро, отже процедура проведення торгів передбачає попередню кваліфікацію пропозицій, що надаються учасниками. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.10.2019, усіх перелічених вище учасників було допущено Замовником до аукціону, який відбувся 21.10.2019 і найнижчу ціну під час перебігу якого, запропонувало ТОВ «ТОРУМ». 21.10.2019 Замовник прийняв рішення про визначення ТОВ «ТОРУМ» переможцем відкритих торгів та оприлюднив відповідне повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРУМ».
Вважаємо, що оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРУМ» не відповідає вимогам законодавства щодо його форми, отже опубліковано з порушеннями, які необхідно усунути. До того ж, на сьогоднішній день існують підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ТОРУМ», ігнорування яких Замовником є неправомірним та порушує права Скаржника як учасника відкритих торгів. Отже, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із наступним.
Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Тією ж статтею визначений перелік документів, що оприлюднюються Замовником, серед яких - повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
При цьому, значна частина таких документів повинна складатись Замовником відповідно до форм, що, відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розробляються та затверджуються Уповноваженим органом.
Так, згідно положень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», форма повідомлення про намір укласти договір повинна обов`язково містити:
1. Найменування замовника.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.
3. Місцезнаходження замовника.
31.Вид предмета закупівлі.
4. Конкретна назва предмета закупівлі.
5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
81.Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
9. Найменування учасника - переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи).
10. Інформація про ціну пропозиції.
11. Джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до вищезгаданого Наказу, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Звертаємо увагу на той факт, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТОРУМ» за результатами проведення відкритих торгів № UA-2019-08-14-002308-a відсутня інформація щодо Джерел фінансування зазначеної закупівлі, що є очевидною невідповідністю вимогам законодавства. Під час здійснення моніторингу в порядку статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» неправильне заповнення Замовниками встановлених форм зазвичай фіксується Державною аудиторською службою як порушення законодавства про публічні закупівлі з усіма негативними наслідками для Замовника та учасників, що за цим слідують. Як учасник зазначених відкритих торгів, Скаржник звертається до Органу оскарження задля усунення наведеного порушення ще на поточному етапі проведення процедури закупівлі задля запобігання порушенню своїх прав та законних інтересів.
До того ж, у порушення вимог Тендерної документації та законодавства, ТОВ «ТОРУМ» не надало Цінової пропозиції за результатами аукціону після визначення його переможцем відкритих торгів.
Так, в тендерній документації в пункті 7.1. Замовник встановив вимогу щодо надання учасником, якого визнано переможцем, документів та інформації, що передбачені Додатком №3 та Додатком № 2 (пункти 2 та 4).
У Додатку № 3 міститься форма цінової пропозиції за підсумками електронного аукціону, яка має бути надана «..одночасно з поданням документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами 1 і частиною 2 статті 17, які переможець закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір..». При цьому тендерна документація також встановлює, що ненадання переможцем процедури закупівлі цінової пропозиції, яка не містить арифметичних помилок, у строк, визначений вище, буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору переможцем торгів відповідно до частини 3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 4 Додатку № 2 теж містить перелік документів, надання яких вимагається від переможця задля укладення договору про закупівлю у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що інформація під час проведення процедури закупівлі подається виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тобто усі передбачені Додатком № 3 та пунктам 2 і 4 Додатку № 2 документи, мали бути подані переможцем ТОВ «ТОРУМ» через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Станом на сьогоднішній день, після спливу п’яти календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, ТОВ «ТОРУМ» не завантажено Цінової пропозиції за результатами аукціону, відповідно до Додатку №3, а також інших документів, що вимагались пунктом 4 Додатку №2 до Тендерної документації Замовника.
Отже, відповідно до умов тендерної документації та частини третьої статті 32 Закону, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТОРУМ» та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, однак, неправомірно не зробив цього.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
За результатами розгляду скарги, відповідно до ч. 9 Закону, орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, беручи до уваги вищевикладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити наявність порушень процедури закупівлі;
2. Зобов’язати Замовника усунути перелічені у мотивувальній частині порушення;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРУМ» переможцем процедури закупівлі;
4. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості виправити допущені порушення.
Автор:
39898416, ТОВ "АНВІТРЕЙД"
01001, Україна, Київ, м. Київ, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ , будинок 4, офіс 4-2
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Дизельне паливо
Тендер:
UA-2019-08-14-002308-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
reasonType.cancelled
У зв’язку з неможливістю завершення процедури закупівлі та укладання договору у 2019 році - відмінити процедуру закупівлі Дизельного палива (код ЄЗС 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-08-14-002308-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.