63404, Україна, Харківська обл., Зміїв, вул. Адміністративна, 12
Дата постачання по
15.10.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після поставки товару Замовнику протягом 15 (банківських) днів, згідно наданихУчасником накладних за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого, державного бюджету
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2019 № 224
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 12.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.09.2019 № 224
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2019-08-09-002341-a 09.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) від 09.08.2019, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Каюн Любові Анатоліївни (далі – ФОП Каюн Л.А.), повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2019 року, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 18.09.2019 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2019 № 14183-р/пк-пз.
В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 6 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Каюн Л.А. відсутні гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
Також, на порушення пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 тендерної документації учасником-переможцем ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зажим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
Крім того, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що міститься у вільному доступі на вебпорталі Уповноваженого органу, технічному директору не надано повноваження щодо укладання договорів від імені юридичної особи.
Таким чином, наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Каюн Л.А. аналогічний договір має ознаки недійсності, що встановлені частиною 2 статті 203 Цивільного кодексу України та частинами 1,2 статті 215 Цивільного кодексу України. Враховуючи вищевикладене ФОП Каюн Л.А. не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону..
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу третього частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства. Інформація про відміну процедури закупівлі оприлюднено за оголошенням UA-2019-08-09-002341-a
У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
13.09.2019 14:44
Орган перевірки
19.09.2019 00:00
Запит
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
13.09.2019 14:44
Орган перевірки
19.09.2019 00:00
Запит
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі чaстини дo aудio- тa вiдeooблaднaння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-08-09-002341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником ФОП Каюн Л.А. виконано вимогу Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів: розетка Viko, шафа монтажна Vago, коробка з'єднувальна OBO Bettermann 90x90x52, кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000?
2. З яких причин учасника ФОП Каюн Л.А., тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації, не було відхилено, а саме:
2.1. ФОП Каюн Л.А. не дотримано вимоги Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», а саме: 1) ФОП Каюн Л.А. не надано сертифікати якості/відповідності на труби ПВХ гнучкі гофровані д32мм та д16мм, крім того зазначено посилання на наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.01.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018; 2) ФОП Каюн Л.А. не вказано інформацію щодо виробника окремих товарів, що пропонуються, а саме: кріплення для гофротруби д.32, кріплення для гофротруби д.16, дюбель с ударним шурупом, стяжки нейлон, талреп, анкер крюк, зяжим троса, трос металевий ф2,4мм, труба ПВХ гнучка гофрована д32мм, труба ПВХ гнучка гофрована д16мм, труба МР ПВХ 32х3000.
2.2. ФОП Каюн Л.А. на порушення вимоги п.5.1 тендерної документації, яким передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
2.3. На порушення вимоги розділу 3 тендерної документації, відсутня нумерація сторінок документів, поданих ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9.
3. Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ» (Замовник), який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В., що діє на підставі Статуту.
Однак, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (режим доступу: https://usr.minjust.gov.ua/), Богомолов В.В. не входить до переліку осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. Крім того, умовами Статуту ТОВ «Ліс-Інформ», затвердженого протоколом від 07.02.2017 №8, що у міститься у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу "Prozorro", технічному директору не надано повноваження щодо укладання договір від імені юридичної особи.
Враховуючи норми частини 2 статті 203 Цивільного кодексу України, прошу надати пояснення, яким чином Вами перевірено достовірність інформації, наданої ФОП Каюн Л.А. в частині досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
13.09.2019 14:44
Орган перевірки
19.09.2019 00:00
Відповідь
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Пояснення
Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.
Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.
Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.
Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, ознайомились з Запитами про надання пояснень та відповідно до ст.7-1 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні пояснення.
Відповідно до ст.2, 20 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2019-08-09-002341-a на закупівлю Чaстин дo aудio- тa вiдeooблaднaння, очікуваною вартістю - 1 700 000,00 грн.
Після проведення аукціону та відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС за невідповідністю тендерної документації, тендерним комітетом, відповідно до п.4 ст.28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 32 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем.
Щодо питання, виконання учасником ФОП Каюн Л.А. вимог Додатку 3 до тендерної документації, де, зокрема, передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійні листи від виробника товару або його офіційного представника на наступні найменування запропонованих товарів. Та звертаємо вашу увагу, що у Додатку 3 до тендерної документації зазначено ще умови, які на пряму відносяться до заданого питання а саме, Тaкoж Учaсник нaдaє Сepтифiкaти якoстi/вiдпoвiднoстi, Виснoвки сaнiтapнo-eпiдeмioлoгiчнoї eкспepтизи, aбo Гapaнтiйнi листи пpo нeoбoв’язкoвiсть сepтифiкaцiї.
Учасником ФОП Каюн Л.А в складі тендерної пропозиції, надано Довідку №7 від 23.08.2019 Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, де у частині Відповідність вимогам Замовника, йде посилання на документ Довідку №10 від 23.08.2019 Довідка про необов’язкову сертифікацію, який пропонується учасником на вимогу замовнику.
Щодо другого питання, про посилання учасником ФОП Каюн Л.А. на втративший чинність документ. Замовником було вивчено це питання та дійшли до певного висновку.
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, Замовником, не вимагалося окремих вимог, щодо сертификації.
Щодо вашого ствердження про порушення Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги п.5.1 тендерної документації, не наданням інформацію про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що підлягають поставці.
Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, якими передбачено надання довідки про наявність в учасника переліку обладнання та матеріально-технічної бази, згідно технічного завдання цієї Тендерної документації, які буде використано при постачанні товару, що є предметом закупівлі. Учасником ФОП Каюн Л.А. вимоги зазначені в п.п 5.1.1. виконані, шляхом надання відповідних документів зазначених в переліку до цих вимог. Окремих вимог, щодо наявності складських приміщень, замовником не встановлено.
Шодо, відсутності нумерації сторінок документів, поданих учасником ФОП Каюн Л.А. в реєстрах №7-9. Повідомляємо, відповідно до п.1 Розділу 3 Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Щодо аналогічного договору. Дійсно, Учасником ФОП Каюн Л.А. у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір на поставку електрообладнання від 24.04.2019 №2404/1, укдадений з ТОВ «Ліс-Інформ», який з боку Замовника підписаний технічним директором Богомоловим В.В.
Пояснюємо, що відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Разом з тим згідно з частиною 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто мати досвід виконання аналогічного договору повинен саме учасник та на відповідність кваліфікаційним критеріям перевіряється насамперед саме Статут Учасника, який надає пропозицію, а не його контрагенти, які не мають відношення до даної закупівлі та не є розпорядниками державних коштів. Згідно з Законом та вимогами тендерної документації, до учасника не встановлено окремих вимог, щодо підписанта аналогічного договору з боку контрагента Учасника.
В розумінні Закону - аналогічний договір, це укладений та виконаний учасником належним чином (повністю) на день подання пропозиції договір, предметом якого є товари, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів), завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що становлять предмет закупівлі.
Також, маємо зазначити, що Замовником не перевіряється обсяг необхідної цивільної дієздатності особи, яка вчиняє правочин з урахуванням загальних вимог, додержання яких є необхідним для чинності правочину при укладанні угод учасника ФОП Каюн Л.А. з третіми особами.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС» не погоджується із рішенням Замовника про визначення ФОП КАЮН ЛЮБОВ АНАТОЛІЇВНА переможцем торгів. Скарга у сканованому вигляді у додатках
Автор:
42509413, ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС ПЛЮС
61010, Україна, Харківська область, Харків, набережна Гімназійна, б.16, к.15